29.09.2011

NERDE NE VAR..!

Herkese Merhabaaa..
Bu postumu blogcan arkadaşım , toprağım neslihan istediği için yazıyorum..Kendisi Ankara da oturuyor ve arada sırada İstanbula geliyormuş, gelmişkende birkaç alışveriş yapıp dönüyormuş..Benden de bildiğim , alışveriş yaptığım tesettür mağazalarının nerelerde olduğuna dair bi post yazmamı rica etti..
Biraz geç oldu kuzumm biliyorum ama sen bu toprağının kusuruna bakma artıkınn..:)
İlk kapandığım zamanlarda bende herkes gibi ilk Arminenin yolunu tutmuştum ama daha sonralardan bazı tesettür mağazalarını keşfettim tabi..
Canım toprakımm ilk olarak sana Pendik'i önereceğim..Mutlaka uğra derim Pendik çarşısına.Çok sayıda tesettür mağazası bulacağından emin olabilirsin..

Benim Pendik'te alışveriş yaptığım mağazaları sıralarsak şöyleki;
! Miss Mina
! Uğur Giyim
! Patik
! Benan
! Eser Giyim
Şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu ama dediğim gibi çok sayıda mağaza var Pendik'te..

İkinci olarak Maltepeden alışveriş yapıyorum ben yolum düşerse..Onlarda şöyleki;
! Ekstra
! Peçe
Uzun zamandır uğrayamadım bende Maltepeye belkim başak mağazalarda açılmıştır..

Üçüncü olarak sırada Bakırköy var..Gerçi burda tesettür adı altında çok sayıda mağaza yok ama değişik birsürü mağaza var..Hırka,tunik,eşarp,şal,pantolon alınabilecek birsürü mağaza mevcut..
! Mi&So
! Ahsen Giyim aklıma gelenler..

Birde benimde henüz gitmediğim ama duyumlarıma göre bol miktarda mağazası olan yer Fatih miş..
Fatih te sadece Pembe Pırıltıları biliyorum mağaza olarak..Onuda blogdan bir arkadaş sayesinde duymuştum ama tasarımları gerçekten hoş..

Benim alışveriş yaptığım mağazaların aklıma gelenleri şimdilik bunlar oldu..Sizlerde bu postun altına uğradığınız semtlerin ve mağazaların adını yorum olarak bırakabilirsiniz..Hem yeni kapanan arkadaşlara yardımcı oluruz hemde yolu düşenlere fikir vermiş oluruz ne dersiniz..
Herkese huzurlu ve mutlu günler diliyorum..Yorumlarıyla beni hiç yalnız bırakmayan arkadaşlarımada bir kez daha teşekkür ediyorum okuyan gözlerinize yazan ellerinize sağlık..Görüşmek üzere.....

6 yorum:

  1. Erenköy'de Elvan, Minay, Jadee, Arven, Diva, daha doğrusu istasyon cad. üzerindeki bütün butikler.

    Ümraniye' de Aker, Armağan, Armine, World Wella, Aydınlı, Tuğba ven, daha adını hatırlamadığım bir sürü butik...

    benim aklıma ilk gelenler bunlar.

    YanıtlaSil
  2. benim dünyam: canım çok teşekkür ederim yorumun için..

    YanıtlaSil
  3. canim blogunla yeni tanistim gercektende cok cici :) güzel paylasimlarda görüsmek üzere

    YanıtlaSil
  4. NESLİNAME: CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOŞGELDİN BLOGUMA..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Toprağım isteğimi yerine getirdiğin için öncelikle teşekkür ederim. Çok faydalı bir post olmuş. Not alıyorum hepsini çok sağol :)

    YanıtlaSil
  6. TOPRAKIMM Nİ DİMEK CANIM YAA:) ÖPÜYORUM KOCAMAN..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)