20.09.2011

YENİ ALIŞVERİŞ..

Bıkmıyoruz arkadaşşş..Nasıl bir varlıksak biz kadınlar al al bitiremiyoruz..:)
Oohh sefamız olsun iyide yapıyoruz dimi hanımlar..:) 
Aldım yine birkaç bişey dayanamadım valla..

Bu ceketi pendikten aldım..Önceki postlarımda bahsettiğim lacivert elbisemi aldığım PATİK ten alındı..
Lacivert elbisemin üzerine giyindim güzelde oldu..Vee tabiki fiyonk delisi olarak bayıldım yakasında ki fiyonk süsüne..
Şal kullanmaya yeni yeni başladım , öğrenmem biraz zaman aldı çünkü..Aaa şal bağlamakta ne var bunun neresini öğrendin derseniz eğer,, ben eşarplarımı kullanırken topuzlu bone kullanıyorum ama şallarda hoş durmuyor şekli ve şimdiye kadar hiç topuzuma eşarp sarıp denememiştim onu pratik yapmam gerekiyordu oyüzden zaman aldı..:)

Şallarımı bakırköyden eşarp mağazalarından almıştım..Lacivertin kumaşı çok hoşuma gitti, duruşuda çok hoş..
Eşarpta küçük kayınçomdan hediye edildi tarafıma:) Zevkli kayınçom benim yengesinin ne hoşuna gider öğrenmiş bile..Çok seviyorum ikisinide ballarım onlar benim..:)
Neyse ben yine döktürdüm biraz en iyisi ufaktan ufaktan kaçayım..
Yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan arkadaşlarımada teşekkür ederim..Hayırlı akşamlar herkese...

11 yorum:

  1. tatlım ceket de şallar da çok cici, güle güle kullan. şalları seviyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle giy canım benim..eminim çok yakışmıştır..ben de şal bağlıyorum sana bişey söylimmi en rahatı şal bence dola çık diğeri kayıp duruyodu başımdan..şimdi öyle şallar çıkmış ki özellikle de ipek şallar hepsi muhteşem:)) görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. kızlar bende artık seviyorum şalları valla tak çık çok rahat oluyor gerçekten..

    YanıtlaSil
  4. bir ben öğrenemedim şu şal bağlama işini. Takmaya çalıştığım her seferinde eşim yakışmıyor çıkar diyor. ben hiç bağlayamayacağım şal :(

    YanıtlaSil
  5. TOPRAĞIM BENCE YAKIŞIYORDUR KESİN AMA, BOŞVER KUZUM EŞİN YAKIŞTIRMIYORSA TAKMA:)

    YanıtlaSil
  6. anammm hepside çok cici aynı sen yani:)

    YanıtlaSil
  7. TATLI TOPRAKIM ÇOOKKK MERSİİ BEBEĞEMM:)

    YanıtlaSil
  8. canım ceket çok şeker güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  9. Bende sal hic kullanmamis biriyim henüz ama göre göre biktim desem :S Denemeye elim gitmedi hic...
    Güle güle baglan :)

    YanıtlaSil
  10. kelebeğim bende yeni yeni işte ama çok sık değil..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)