16.09.2011

GECE GÜNDÜZ GÖLET SEFASI..

Herkese hayırlı cumalar diliyorum ilk önce..
Nişan için memleketten kusenlerim gelmişti ve bikaç gündür bizde misafirler..
Eee tabi gezmelerde cabası..Ben bahçeşehirde oturuyorum daha önce söylemiştim..Ve buranın harika bir gölet manzarası var..Bizde dün oraya gittik bol bol fotograf çekip gülüştük..:) Buyrun fotolara..

Bu yürüyüş yoluna bayıldım..Bana izelin ışıklı yol şarkısını hatırlattı..:) mırıldanmadım değil hani..

Resim çekinmeden olmazdı amaa..:)

Heleki ördeklerin ve kazların yüzüşü bizi mest etti..Manzarasıda bir harikaydı..Dolunay vardı dün gece süper görünüyordu..



Yeşilin ve gölün birleştiği bi yer..Günüz daha bi başka güzel..




Ördekler ekmek atıyoruz sanıp önümüzde yüzmeye başladılar..Hele birtanesi vardı ki karşıma geçmiş bana poz veriyor çok sevimliydi..İşte pozcu ördekçik..

  


Arada bizde poz vermeyi ihmal etmedik tabi..:)
Gölette cafe-restorant ve çocuklar için eğlence yerleride var tabi..Nargile cafelerde mevcut, gölete ve kazlara karşı nargile içmek daha bi zevkli olur sanki..:)
İsterseniz ekmek alıp ördekleri de besleyebilirsiniz..Son olarakta benden bir poz olsun..Rengarenk çiçeklerin arasından bir tanesi elime geçti ve miss gibide kokuyordu..
Herkese hayırlı cumalar diliyorum tekrardan...

6 yorum:

  1. canım şu ördeklere bayıldım ben heleki pozcu varya onu bana getir bir ara:)

    YanıtlaSil
  2. getiririm balım yeterki sen iste bee:)

    YanıtlaSil
  3. cicibicim pek bi cicibici olmuşsun yine bayıldım manzarayada sanada;)

    YanıtlaSil
  4. tatlı cadım çok teşekkür ederim balım..bende sana bayılıyorum kii:)

    YanıtlaSil
  5. birtutamkekik: senin kadar değil inan ablacım:) tatlı dillim..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)