13.10.2011

Bir Mimmdir İki Mimmdir Üç Mimmmdir...:)

Herkese günaydınlar efenimmm..
Seviyorum dedim ya mim cevaplamasını ohhh bir sürü mimimm oldu:)
Blogunu yeni keşfettiğim ama kısa sürede kaynaştığımız sevgili SİHİRLİ KOKOSH'UM miminde benide unutmamış, teşekkür ettim kendisine burdan vee mimimize geçelim bakalım..
Mimin konusu: LÜKSLERİNİZ..?
Valla 19 kasım da sınavı olan ben, sınav filan dinlemiyorum şu ara sevdiceğimle bol bol geziyorum..Çünkünümm aralıkta asker kendileri..Rabbim tüm mehmetçiklerimizi korusun inşallah..Buara en büyük lüksüm bu galiba benim..
Mimi cevapladığımıza göre kaçış vaktide gelmiş demektir..
Herkese bol hayırlı huzurlu günler dilerim..
Heee bende bu mimi tüm blogcanlarıma gönderiyorum..:)

1 yorum:

  1. Canım merhaba..
    Öncelikle hediyenin hazır olarak beklediğini söylemek istiyorum. fakat benim aniden çıkan doktor hastane işlerim sebebiyle biraz ertelendi bir aksilik olmaz ise yarın yani cuma günü hediyeni postaya vermeyi düşünüyorum...Ne olur kusura bakma sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)