31.10.2011

YENİ HEDİYELERİM GELDİİİİ..

Merhaba herkeseeeeeee..
Nasılsınız fıstıklar iyisinizdir inşallah..
Beni soracak olursanız çok şükür , biraz hastayım ama bayrama kadar birşeyim kalmaz inşallah..
Bir önceki postumda bahsetmiştim hani  (post için TIKK TIKKK ) Çatı Katı ve Ezcanemiz.com işbirliği ile yapılan çekilişten Nivea Visage Cilt Bakım Seti kazandığımı ; cici hediyelerim bugün gelmiş çok sevindirik oldum valla..Kutunun içinden kocaman içi dolu bir çanta çıktı..
Okadar güzel şeyler yollamışlarki bana bu inceliklerinden dolayı Eczanemiz.com a çok teşekkür ederim.. Bakınnn benim cicilerimeeee..:)


Cicilerim bunun içinde...Çantada çok hoşuma gitti hem güzel hemde büyük belki makyaj malzemelerimi buna koyabilirim biryere kalmaya gittiğim zaman filan..


İşte hediyelerim..Canlandırıcı tonik,yüz temizleme jeli,gündüz kremi,göz çevresi bakım kremi veee minnak minnak kutularda ki hediyelerim hee birde miss oda kokularım var,bayıldım hepsinede tekrardan teşekkür ederim..
Ben şimdi bunları kullanmaya kıyamam ki amaaa..:)
Ben böyleyim işte mesela çok beğendiğim birşeyi alıyorum ama kullanmaya kıyamıyorum eskiyecek diye korkuyorum galiba..:) En çokta eşarplarımda öyle oluyorum birkaç tane favori eşarbım var kıyamıyorum takmaya özel günlerde takıyorum çoğunlukla yada çok özendiğim kendimi çok mutlu hissettiğim  günlerde (ki bu günler genelde hafta sonu oluyor sevdiceğimle buluştuğum zamanlar :)..Sizede öyle oluyor mu blogcanlarım..?



19 yorum:

  1. hediyelerini güle güle kulan cnm ;)geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşirsin ..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hediyelerini :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel hediyelerin sana çıktığına çok sevndm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :) Sans yüzüne gülüyor bu sira hadi devamida gelsin insallah :)
    Bende cok sevdigim kiyafetlerimi her yerde giyinemem, seciciyim yerine göre :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım..çantası çok şıkmış..geçmiş olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
  6. yelizim canım teşekkür ederim..

    moda sihiri: sağol tatlım

    esved tatlım Allah razı olsun teşekkür ederim..

    tasarımın renkleri: sağol balım benım..

    kelebek gibi:canım çok sağol inşallah devamı gelır güzel birşey hedıye almak:)bakarsın senın cekılısıde ben kazanırım:)

    şirin aksoy: canım cok sağol..

    pembe blogum: sağol tatlım..

    YanıtlaSil
  7. aa o talihli sensin demek :)hediyelerin çok güzel cnm ,güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  8. pastagüvercini: tatlım teşekkür ederimm..daha iyileri senın olsun..

    YanıtlaSil
  9. hahahah rezalet ! :) kendi kampanyamdan haberim yok eh hamile olmak böyle bişey işte yetişemiyorum :)

    ben sana haber vereyim kargo yola çıkmış derken sen teslim almış post bile yapmışsın :)
    güle güle kullan tatlım şansın her daim böyle bol olsun inşallah..
    bayram sonrası bi kampanya daha yapacağız inşallah ona da katıl böyle şanslıyken :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım benim,yakışır sana.

    YanıtlaSil
  11. ilkay ablacımm yine beni güldürdün yaa neşeli anne seni:D sağol ablam katılmam mı yaa:) inşallah ondada kısmetım vardır..teşekkür ettim kocamannn

    otuzundan sonra:datlum çok teşekkür ederim öperim çok.

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok güzelmiş hediyelerin canım.İyi günlerde kullanırsın inşallah..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. süpermiişş.güle gülekullan canım.bendede bu konularda hiç şans yoktur.şensın hep bol olsun.bende aynıyım sevdiğimşeyi kıyamam kullanmaya ama bi süre sonra gecer.

    YanıtlaSil
  14. neşe ablacım teşekkür ederim uğu getırdı senın hedıye cekılısın bana galıba..:)

    fatmacım canım teşekkür ederim inşallah hep dediğin gibi şansım açık olur..

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan gerçekten çok güzel bir hediye..
    Sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. merhabaaa ben yeni katılıdım aranıza :)

    YanıtlaSil
  17. hayat cafe: teşekkür ederim tatlım..

    kübra: canım hoşgeldin aramıza mutlu ettin beni bize katılarak sağolasın..sevgiler.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)