3.11.2011

SONUNDA BULDUM YENİ ÇİZMELERİMİ...

Günaydın blogcanlar..
Sabah sabah post yazasım tuttu şirkette..:)
Birkaç gündür hasta olduğum için akşamları eve kendimi zor atıyorum oyüzden yazmak gelmiyordu içimden..
Bende resimleri akşamdan yükleyip gündüz şirkette postumu yazayım dedim.:)
Çok ayrı kalamıyorum sizlerden özleyiveriyorum hemencecik..:)
Aman ne çok güldüm böyle ben bu postta..:) Ahahah bakın yine..:)
Tamam tamam postun konusuna dönüyorum hemen..
Birkaç haftadır kendime güzel bir çizme arıyordum ama herzamanki gibi ben aradığım şeyi hemen bulamadım tabi..Baya bir gezdim birçok yeri talan ettim bunun için..
Evet çizme yok değil heryerde var ama çoğu yüksek topuklu ve uzun..Bende giyinemiyorum çok yüksek topuklu olanları..
Ama zafer benim sonunda cicilerim karşıma çıktı..Bir sevindim bir sevindim ki sormayın..:)
Bakın bakalım beğenicek misiniz yeni cicilerimi..?








Nerden aldın derseniz; tabiki yine Pendikten..Aradığım herşeyi bulabiliyorum orda..
Sevgili blog arkadaşım fatmacımın önerisi üzerine lcw sokağına uğradım ve yeni cicilerimi aldım..
Buara çizme arayan arkadaşlara fikir olur umarım..
Buarada 100.izleyicime ulaştığım için bir çekiliş yapacaktım hazırlıklara az kaldı en kısa zamanda çekilişimi sizlere sunacağım..Birde bir sürprizim olduğunu söylemiştim, 100.izleyicimede bir hediye göndermek istiyorum ben.
100.izleyicim BEMMİOĞLU nickli arkadaşımız oldu kendisini tebrik ediyorum bana iletişim bilgilerini yollarsa çekilişle birlikte onun hediyelerinide gönderebilirim..
Şimdilik benden bukadar..
Okuyan gözlerinize sağlık , herkese bol huzurlu günler dilerim..

26 yorum:

  1. güle güle giyin çizmelerini,çok şık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. otuzundansonra: canım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. yaaa...
    bir innsan kendisi cici olunca her birşeyii cicimi olurr be kardeşimm:))
    rrenk ve minicik fiyongu bitirdi beni canısıı:)
    sağlıcakla giyy tatlım...
    ganii ganii izleyicili nice paylaşımlara balım...
    öpüldün kii...
    :))

    YanıtlaSil
  4. birtutamkekik: ablacım Allah razı olsun çok teşekkür ederim..Bu güzel yorumların öyle motive ediyorki beni bayılıyorum yorumlarınada sanada:) hep etrafımda ol hemi..öperim kocaman senii

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş canım çizmelerin.çok taatttlıııı.topuklarıda tam istediğim gibiymiş.en kısa zamanda bende bakayım.güle güle giy inş.buarada çok geçmişolsun.ALLAHA emanet ol.

    YanıtlaSil
  6. cok güzel sade ve şık iyi günlerde giyinmek nasip olsun inşlh :) valla benden bıkmada ben cok gezinirim bakınırım yazarım sevdimi de hiç bırakmam heeeeeee :):P

    YanıtlaSil
  7. fatma:canım çok sağol..mutlaka bı bakın kesın bulursun sen yenı yenı cıcıler..sende allaha emanet ol canım..

    kübra: canım aşk olsun bıkmak ne demek öle herzaman beklerım güzel yorumlarını zıyaretlerını..bende seni bırakmam kiiii:)

    YanıtlaSil
  8. cok güzel bayıldım:) off ya aynı dert ben de de varr :/ ben de arıyorum ama kafam karışık, ya bi de anlamadığım bi durum var kar da o buzun üstünde az da ol sa o topukluları nasıl kullanıyorsun canım? lütfen beni aydınlatın okuyan herkesden bekliyorum. Ben normalde de topuklu giymem boyum uzun zaten, ama çizmelerin hep topukları var ne yapcam bilmiyorum. kARDA buzda hayatta giyemem herhalde :/

    güle güle kullan canım rengi çooook güzel tam beni rengim:) sağlıkla kaymadan,düşmeden giy canım :*

    YanıtlaSil
  9. esvedciimm canım teşekkür ederim yorumun için..
    canım ben bu çizmeleri karda gıyınmeyı dusunmuyorum dedıgın gıbı dusme ıhtımalım cok yuksek:)
    karda gıyınmek ıcın duz taban ayrı bı cızmem var onu kullancam.bu cızmemı ıse gıdıp gelırken fln gıyınıcem ozel arabayla gıttıgım ıcın problem olmıcak tatlım..zaten istanbula kar pek ugramıyor:)öperim yanacıklarından..

    YanıtlaSil
  10. çizmeler çok zarif,güle güle giy cnm..

    YanıtlaSil
  11. Güle güle giy tatlım :) daha bol izleyicin olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  12. tasarımın renkleri: canımsın bitanem sağol..

    YanıtlaSil
  13. ankara da karlı oluyor :) teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzelmiş canım güle güle giy.

    YanıtlaSil
  15. esved:canım çok pardon ozaman..:)

    to feel up the fashion 23.blog: tatlım teşekkür ederim daha iyileri senin olsun..

    YanıtlaSil
  16. Rengi çok hoşmuş,topuk boyuda çok iyi bence.Güle güle güzel günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
  17. eslemce: tatlım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  18. Çok şıklar canım güzel günlerde kullanman dileğiyle.Zevkli birseçim olmuş..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. mery'nıngünlüğü: canım sağolasın daha iyileri senın olsun tatlım..

    YanıtlaSil
  20. Blogcanımmm çok güzeller güle güle giy bende bir atıvereyim kendimi pendik'e:))

    YanıtlaSil
  21. nurjanım tatlım tesekkur ederim..at valla canım..:)

    YanıtlaSil
  22. kokosh kelebek: canım çok teşekkür ederim daha güzelleri bebişle senin olsun..:)

    YanıtlaSil
  23. Güzel günlerde kullan.Ben de doğma büyüme Pendik'li olarak o 19 Mayıs caddesini ve her bir köşeyi öyle özledi ki:-(( Her bütçeye, her zevke uygun şeyleri Pendik'te bulmak çok mümkündür.Sevgiler..

    Bu arada blogumda çekiliş devam etmektedir.Katılmak isteyen olursa buyursun:-)

    http://papis-style.blogspot.com/2011/12/bir-cekilis-de-papisden-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)