26.11.2011

MEVLÜTÜMÜZ VE KOMBİNİM


Önceki postlarımda bahsetmiştim hani sevdiceğim-canımın içisi-herşeyim askere gidecek diye.Geçen pazar anneciğim kuran okuttu mevlüdümüz vardı..Rabbim ettiğimiz duaları kabul eder İnşallah..Sağ salim kavuşturur onu bize İnşallah..Dualarınızı eksik etmeyin nolur kızlar, tüm askerlerimiz için..
Çok güzel geçti mevlüdümüz kalabalıktı bereketliydi çok şükür..Kuran'ımızı okuduk, ilahiler söyledik biraz da ağlamaklı olduk anneciğim bitanem biraz ağladı dayanamadı hocamız baya içten söyledi ilahiyi,bende zor tuttum kendimi ama başardım ağlamadım çünkü bir başlarsam susturabileceklerini sanmıyorum..=) Yolcu edeceğimiz gün nabıcam zaten onu hiç bilemiyorum..=) Rabbim sabır versin tüm asker ailelerine.
Neyse güzel geçti ama en nihayetinde..Şimdi de kombinimi göstereyim size bakalım beğenecekmisiniz..?


Anneciğimin hediyesi olan eteğimi giyindim ogün..BURADAKİ postumda da görmüştünüz eteğimi, ordaki çizme ve çanta ile kombinledim yine..
Buara etek ve çizmeler üstüme yapıştı zaten..=) Sevdiğim hoşuma giden kıyafetlerimi sürekli giyesim var sizede öyle oluyormu kızlar...?



Ceketimi çok severek almıştım ama ozaman kapalı değildim ve 1-2 defa giyebilmiştim daha sonra kapanmıştım..Yazında hem sıcaktan giyinemedim hemde nasıl kombinleyeceğime karar verememiştim, nasip sonbahar ve kış mevsimineymiş.
Buarada farkettim ki benim siyahlı vizonlu bir eşarbım yok hemen temin etmeliyim..=)
Bende ogün bu eşarbı uydurdum..İçinde vizon ve siyah küçük halkalardan oluşan renkler var..Bilemiyorum uydumu uymadımı ama yakıştırdım kendime açıkçası..=)
Bir postun daha sonunda geldim galiba okuyan gözlerinize sağlık diyor ve kaçıyorum artıkın ben..Öperim çok hepinizi.. 

12 yorum:

  1. sağlıcakla gidip gelsin tatlım inşallah tüm askerlerimiz)
    çokk cici olmuş kombinin bu arada..
    :))
    güzell kardeşim benim...
    rabbim mutluluk huzur dolu güzel günlere eriştirsin sevdiceğin ile inşallah:)
    öpüyorum kocamm gülüm..
    :))
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. sayılı günleriniz tez zamanda biter inşallah.Ayrıca kıyafet çok şık görünüyor başörtüde uymuş

    YanıtlaSil
  3. Canım Allah tez zamanda kavuştursun inşallah.Dualarınızın kabul olmasını diliyorum.Sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun canım öyle güzel geçsinki günleriniz nişanlında sende anlama ayrı gecen günleri inş.
    Kombinin çok hoşş bence eşarpta gayet uydu ben pek sevmiyorum eşarbı birebir kombinlemeyi.
    Ve bende aynen sevdiğim şey üzerime yapışır kalır o yüzden sık kombin yayınlayamıyorum.hep aynı şeyler:)
    Sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  5. Rabbim edilen duaları kabul eylesin,hasret günlerini bir çırpıda geçirsin,çabucak kavuştursun sizi...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. allah kabul etsin insallah cabucak saglıkla kavusursunuz ceketin cok güzelmiş gercekten esapta kıyafete cok yakısmıs insallah sevdiginle mutlu mesut günlerinide (düğününüzü mesela) burda okuma fırsatı buluruz;)

    YanıtlaSil
  7. Canım allah kabul etsin öncelikle sonrada rabbim selametle kardeşinin gidip gelmesini sağsalim nasip etsin inş eteğin de cekertinde harika canım...

    YanıtlaSil
  8. Okunan tüm mevlid dualariniz kabul olsun insaAllah,sag salim gdip gelmeyi nasip etsin rabbim bütün mehmetciklerimize de insaAllah...
    kombinide ayrica begendim canim:)

    YanıtlaSil
  9. Allah kavuştursun , Allah tüm askerlerimizin yardımcısı olsun sağ salim gidip dönmelerini nasip etsin. Kıyafetindeki uyuma da bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  11. canım dualarınız kabul olsun inşallah askerinide sağ salim kavuş bende nişanlıyken asker yolu bekledim bilirim ne demek olduğunu:)bu arada kombininde çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  12. bir tutam kekik: canım tatlı yürepi güzel ablacım çok teşekkür ederim Allah bin kere razı olsun..seviyorum seni balım..

    Şerife: canım sağolasın çok teşekkür ederim..Amin.

    Mery'nin günlüğü: balım çok teşekkür ederim kocaman Aminn

    Fatma: canım İnşallah dediğin gibi olurda hemencecik geçer hiçbirşey anlamayız..teşekkür ederim güzel yrumun ıcın.

    Güzel duru günler: canım Allah razı olsun Amin diyorum yürekten..

    Feyza: Kocamannnn Amin tatlım İnşallah o günlerimide yayınlamayı nasip eder Rabbim.sevgılerle.

    Biri tesettürde moda mı dedi: tatlım benim Allah razı olsun İnşallah canım yaa sağ sağlim gidip gelmeyi nasip etsin Yaradan.

    Zeliş: Çoksağol canım benim çok teşekkür ederim.Aminnn

    Mahmur prenses: kuzumm teşekkür ederim..Kocaman Amin diyorum bu güzel yorumuna..

    neşeli fiyonk: Tatlım sağ sağlim gelsinde beklemeye razıyım ben..Çok teşekkür ederim Allah razı olsun.Amin.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)