22.11.2011

BENİMDE ARTIK Bİ TWİTTER IM VAR..=)


Herkese merhabalar olsun..Nabersiniz kızlarrr..? Nasıl geçiyor günler..Gerçi elimden geldiği kadarıyla hepinizi takip etmeye çalışıyorum o güzel postlarınızı okuyorum hergün..

Bende günler bu ara biraz yoğun, hafta sonu canımın içisinin mevlütü vardı.Askere gitceği için anneciğim mevlüt okuttu.Onuda atlattık çok şükür Rabbim kabul etsin ettiğimiz duaları..
Benim için biraz bereketli bir mevlüt oldu..=) Teyzem,halam,babannem yeni ciciler getirmişler bana.Yazmalar,havlular,patikler,seccadeler..Hepsi birbirinden güzel, yapan ellerine sağlık hepsinin..Heleki annem okadar güzel havlular yapmış ki bana kullanmaya kıyılmayan cinsten ışıl ışıl süslü püslüler.İlerleyen postlarda belki bir kaç tanesini yayınlarım..Mevlüt kombinide bir sonraki posta kaldı..
Postun amacını aştım ben yine..=)
Benim de bi twitter hesabım var artıkk..Birtek blogdan değil twitter ve face den de bana ulaşabilirsiniz, hepinizi beklerim fıstıklar..
TWİTTER için buraya TIKK TIKKKKK
FACEBOOK için buraya TIKKK TIKKKKK


Buarada çekilişimiz hala devam etmekte fıstıklar..Katılmak için buraya tıklamak yeter.
Lütfen postu dikkatlice okuyup katılalım..Bazı arkadaşlar blogu olduğu halde çekilişi duyurmayıp sadece face de duyuruyorlar, adeletli olması açısından katılımları geçersiz sayılacaktır haberleri olsun..
Birde 100. izleyicim olan BEMMİOĞLU bana hala ulaşmadı hediyeyi başkasına yollamak durumunda kalacağım galiba..
Yada 200. izleyicimemi kısmet olsun bilemedim karar veremedim ona henüz..
Karar vermezsem eğer sizler bana bu hususta yardımcı olmak istermisiniz peki..?

Benim günlerim böyle geçiyor şimdilik işte..Bir dahaki postta görüşmek üzereee.
Kendinize cicin bakın hemi havalar soğudu hasta olmayın sakın..=)
Öperim yanacıklarınızdan..

1 yorum:

  1. bir önceki bir sonraki ben değilmiyim bensem önceki sonraki olabilir:))hayırlı olsun twittirimyok ama faceden ekliyorum seni.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)