29.11.2011

BEN GELDİMMMM ( YENİ CİCİLERİM İLE BİRLİKTE:)

Valla çok bağlanmışım ben bloguma yaa..2 gün uzak kaldım nasıl özlemişim sizleri,post yazmayı,yorum yazmayı..:)
Hafta sonunda bol bol gezdim alışveriş yaptım yine..:) Mevlüttü, bizim ofisin işleriydi derken 2 haftadır sevdiceğimle başbaşa bişeyler yapmıyorduk bu hafta acısını çıkardık ama..
Hava soğuk olduğu için canımın içiside hasta olduğundan dolayı Maltepe Carrefourda dolaşmaya karar verdik.Birde uzun zamandır yayınlanmasını beklediğim Alacakaranlık Efsanesi-Şafak vakti filmine gitmek istiyordum bu avmninde sinema koltukları Love Seat olduğu için tercihimiz burası oldu..:)
Ben çok seviyorum bu fimi.İlk tesadüf sonucu kitaplarını okumakla başladım daha sonra filmlerine de gittim..


Bu son bölümüydü aslında ama 2 part olarak yayınlayacaklarmış..2.partınada sevdiceğimle gitmek nasip olur İnşallah..

İçerenköy Carrefour dan sonra beğendiğim ilk Carrefour burası oldu..Yılbaşı içinde süslemişler her taraf ışıl ışıldı..




Alişveriş yapmayıda ihmal etmedim tabiki,,hiç edermiyim..:) Sinemadan sonra attım kendimi kocaman koton mağazasına..Çok güzel şeyler vardı ama her mağazada aynı şeyleri bulmak mümkün olmuyor tabi, bende kendime bir elbise kaptım ordan eli boş çıkmak olmazdı..:) 


Renk tabiki yine pembe..:) Vazgeçemiyorum ki ben bu renkten aşığımm aşıkkk..:)
Elbisenin yaka kısmındaki minik fiyonka bayıldım birde buna uygun bir kemer bulabilirsem şahane olacak,kotona baktım ama istediğim gibi birşey yoktu bakalım artık kısmet..

Çeyiz alışverişlerine ufaktan ufaktan başladığımı söylemiştim..Çeyiz setlerini araştırıp duruyorum, hani şu 3lü olanlar; yemek takımı-çatal kaşık bıçak seti ve tencere setli olanlardan..Hepside okadar güzelki karar vermek iyice zorlaşıyor..Ama emsanda bir yemek takımı gördüm şahane birşeydi galiba onu alacağım..
Alacak şeyler baya çok İnşallah yetiştirebilirim..:)
Ufak tefek şeylerimi almaya başladım ama özellikle böyle minik şirin şeylere bayılıyorum ben..İşte son aldığım cicilerim..



Hepside minik minik..Görünce dayanamadım aldım hemen..:) Limonluğum,küçük şekerliğim ve minnak minnak  kaselerim..Birkaç tanede borcam aldım ve alışverişimi bitirebildim çok şükür..:)

Canım kayınvalideciğim geldiler daha sonra onları ağırladık; yedik,içtik, bol bolda muahbbet ettik ve hafta sonunu böylece bitirdik..

Yorumlarıyla bana mutluluk katan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim iyiki varsınız ve iyiki benimlesiniz..
Benden şimdilik bukadar bol huzurlu günler dilerim herkese..

16 yorum:

  1. bizi böyle 2 gün bırakma bi daha :) ama iyi yapmışsın benimde böyle o dükkan senin bu dükkan benim çılgınca gezesim var. Pembe elbisen çok hoş güle güle giy canım. Bende bu aralar yeniyıl çekilişiyle ilgileniyorum senide çekilişime beklerim.

    YanıtlaSil
  2. MAHMUR PRENSES: Tamam tatlım yeterkı sen ıste bırakmam yaa yerım basınızın etını:) seve seve gelırım cekılısıne tabıkı canım.

    YanıtlaSil
  3. ben de o filme gitmek istiyorrruuuum! güle güle kullan cicilerini

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiiiin,boş bırakma tabi buraları. oh ne güzel bir gün geçirmişsiniz,ben sinemaya en son ne zaman gittim hatırlamıyorum :( bende bernardonun yemek takımlarını beğeniyorum,bunlar eskisin onlardan alıcam :)

    YanıtlaSil
  5. esved: hazır sınavlar bıtmısken gıt tatlım..teşekkür ederim yorumun ıcın..

    pasta güvercini: evet canım beranrdoda güzel bende dun ordan bıtane yemek takımı begendım beyazlı sıyahlı gercekten hostu..

    YanıtlaSil
  6. Bende daha bu filme gitmedim ve cok sevdigim bir serii ;)
    Elbisen cok cici, uzaktan resminde minicik kiz cocugu badisi gibi gözüküyor :P Rengi güzel secim ve kudelesi sevimlilik katmis :)
    Keyfin hep yerinde olsun insallah ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. kelebek gibi: teşekkür ederim canım benım..postu yayınladıktan sonra bende farkettim gerçekten minik bir elbise gibi görünüyor..:) kızım olursa takım gıyınıcem zaten:)

    YanıtlaSil
  8. maltepe carrefouru beğendin miiii ..inanmıyorum.çok dandik.. bi mescidi bile yok.kurbanda ahır yaptılar resmen önüne, pisliklerini hala temizlemediler..bi çok marka yok..bizim eve çok yakın olduğu için çoğu zaman buraya mecbur kaldığım için sevmiyorum galiba.sen pendikteydin sanırım.neomarinle pendorya burdan çok iyi..

    YanıtlaSil
  9. güzel şeyler dükkanı: canım ben içini çok gezemedim ama o büyük kotonu beni baya cezbetti açıkçası..:)pendikte oturmuorum ben avrupadayım..

    YanıtlaSil
  10. İşte cicimin cici elbisesi:p
    İyi günlerde kullan minnakım;)

    YanıtlaSil
  11. elbiseni kapıp kaçsamm bana kızarmısın kuzum:))
    ama benn bayıldım buna..
    sağlıkla giy canısı..
    çeyiz hazırlıkları,ne hoşş bir heyecandırr ahh bilmemmi..
    :))
    çok güzel seçimlerin...
    zevkli kızsınn besbelli:)
    sağlıcakla,sevdiceğinle kullanman dileği ile:)
    öpüldün kii..:))

    YanıtlaSil
  12. Aldigin cicilerin hepside cok güzel,iyi günlerde kullanman dilegimle:)

    YanıtlaSil
  13. cadı kızın dırdırı: canım arkadasım benım sağolasın..senı buralarda gormek ne guzel seymıs..

    bir tutam kekik: bal ablacım benim yorumların öyle içten öyle güzel oluyorkı ınan söyleyecek kelıme bulamıyorum..feda olsun sana elbıseler yuregı güzelim..

    zeliş: canım çok sağolasın..

    YanıtlaSil
  14. Kuzum fırsat buldukça buralardayım.
    Er yada geç okuyorum sen merak etme;)

    YanıtlaSil
  15. ooo iyi gezmişsin hade bakalım,bu arada kıyafette süper,güle güle kullan,sevgiler

    YanıtlaSil
  16. hepsıde cok guzel gule gule kullan canım

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)