18.11.2011

BAŞLIYOR BİTİYOR VEE..

Buara bıkmadan usanmadan bu şarkıyı dinliyorum niyeyse..Askerim canım kardeşim fena sardı dilime..



Herkese hayırlı cumalar dilerim..
Yeri göğü yaratan güzel Allah'ım,
Sen ne kusurumuz günahımız varsa affett..Bizi bağışla ve koru..Yardıma ihtiyacı olan insanlara ve bizlere yardım et..Sıkıntıda olanları feraha, hasta olanları sağlığa kavuştur...
Aç olan insanların karnı doysun,açıkta olan insanların evi olsun..
Güzel Allah'ım sen kalbimize isyan ve hainlik sokma..Sen bizi doğru yoldan ayırma
Aminn..

19 yorum:

  1. amiiinnnn...
    yürei ve kendi güzelim...
    duaların kabul makbul olsun canısı...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. yüreği güzelim kocaman aminn diyorum..

    YanıtlaSil
  3. Amin canım..
    Güzel şarkı..
    Hayırlı cumalar.
    Sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hayat cafe: yorumun için tesekkur ederım tatlım..

    YanıtlaSil
  5. Sanada hayırlı cumalar canım.
    dualarına katılıyor ve kocaman
    Aminnn diyorum.
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. pembe blogum: tesekkur ederım canım benım..

    YanıtlaSil
  7. Canım hayırlı cumalar olsun inş.Bu şarkıya bayılırım zaten sılayı sürekli dinlediğimden mükemmel bir şarkı teşekkürler bizimle paylaştığın için canım...

    YanıtlaSil
  8. biri tesettürde moda mı dedi..? : tatlım rica ederim bende çok sevıyorum sılanın sarkılarını..

    YanıtlaSil
  9. Amin canim, ne güzel bir dua eklemissin böyle hayirli günde yüregine saglik.

    YanıtlaSil
  10. kelebek gibi: rica ederim tatlım.seninde okuyan gözlerine yazan ellerıne sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Aminn canım tüm kalbimle aminn...

    YanıtlaSil
  12. benim dünya: dualarda buluşalım tatlım..

    YanıtlaSil
  13. cuma akşamı böyle güzel bir şarkı dinlemiş oldum, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. amin insallah sarkıyı dinlemsemde (zamansızlıktan) duana tüm kalbimle katılıyorum

    YanıtlaSil
  15. amin canım,ne güzel dua etmişsin

    YanıtlaSil
  16. Canım ne güzel dua etmişsin.Dualarımız kabul olsun inşallah.Ayrıca Sıla denince benim için akan sular duruyor.çok seviyorum şarkılarını.Paylaşımın için teşekkürler canım.....

    YanıtlaSil
  17. feyza: teşekkür ederim canım..

    zeymuran: tatlım sağolasın..

    Mery'nin günlüğü: İnşallah canım..bende çok sevıyorum sılanın parcalarını.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)