19.11.2011

HERŞEYDEN BİRAZ BİRAZ..

Herkese hayırlı akşamlarrrrrr..Nasılsınız blogcan arkadaşlarımmm,keyifler nasıl bakalım..?
Sevmek-sevilmek çok güzel birşey değil mi...Tık tık sayımız bugün itibariyle 19.414 olmuş çok mu çookk mutlu oldum..Yorumlarıyla , okuyan gözleriyle , ziyaretleriyle beni yalnız bırakmayan bütün herkese çok teşekkür ederim iyiki varsınız canlarım..
Blogumu açtığım ilk zamanlarda bukadar yoğun hissetmiyordum,yapamam sanıyorum..Ama şimdi ayrılmaz bir parçam oldu çıktı, buda sizlerin sayesinde. İçtenliğinizle,o güzel yorumlarınızla beni hiç yalnız bırakmayın olur mu..

Buaralar sürekli ders çalışıyordum. Smmm staja başlama sınavına hazırlanıyordum ama bugün itibariyle bitti çok şükür umarım geçmişimdir..=)


Başka birde çeyiz hazırlığına başladım ne görsem alacak durumdayım..=) Gerçi düğüne daha 1 sene var, ohooo ben daha çok çeyiz hazırlarım dimi kızlar..=) 
Yok yok yavaştan artık başladım bende yaa, günlük yemek takımımı aldım, rengarenk su bardaklarımda tamam gerçi ben daha çookk bardak alırım; bende cam düşkünü bir baba varda..=)
Bardaklarım nasıl kızlar begendiniz mii...?


1 tanede yatak örtüsü aldım Allmode dan en şıkırından..:)
ALLMODE da yine indirim günleri başlamış kızlar bence bir uğrayın bakın güzel şeyler var..Birkaç birşey kapmayı düşünüyorum ben yine..


Hee buarada bu çeyiz konusunda tecrübeli arkadaşlar varsa aramızda bizlere yorumlarıyla verebilecekleri birkaç tüyo varsa çok iyi olur..Örneğin tavsiye edecekleri yada etmeyecekleri markalar gibi..


Yarında mevlütümüz var..Canımın içisi aralıkta hayırlısıyla askere gidecek, anneciğimm kuran okutucak şimdiden edilecek olan duaları Rabbim kabul etsin..Asker yolu bekleyen tüm herkese Rabbim bol bol sabır ve dayanma gücü versin, Askerlerimizi şeytanın şerriden ve kötülüğünden korusun..


Birde az önce beni çok mutlu edecek bir haber aldım bir blog arkadaşımdan..O şimdilik bana kalıyor ama gerçekleştiği zaman İnşallah paylaşıcam..Kendisine burdan tekrardan teşekkür ederim..


Artık benim kaçma vaktim gelmiş azıcıkında sevdiceğimle ilgileneyim dimi..=)
Herkese mutlu hafta sonları dilerim..Herşey dilediğiniz arzuladığınız gibi olur İnşallah..

7 yorum:

  1. Bardakların aynısı bende var canım keyifle kullanıyorum umarım sende öyle kullanırsın :) sınavındanda inşallah geçer not alırsın.. askeriniz için Rabbim kavuştursun (tüm askerleri inşallah bizide :))
    meraklandım ben şimdi neymiş o haber :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım bardakların aynısından bende de vardı bulaşık makinasında bi kez yıkadım renkli şeritleri akmışdı hep inşallah seninki öyle değildir bu arada bir asker eşi olarak inşallah sizide hayırlısı ile sağ sağlim kavuştursun

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle güzel dileklerin ve duaların için Aminnn diyorum.Canım bardakların çok hoş güle güle kullan.Sevdiceğin için de rabbim kötülüklerden korusun tez zamanda kavuştursun inşallah..Mutlu haberini de merakla bekliyorum..Çeyiz konusuna gelince tecübem yok ama alacakların neyse bir liste hazırlarsan kolaylk olur diye düşünüyorum..Sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun diyim canım.sınavında İNŞALLAH çook iyi geçmiştir ve sonuç istediğin gibi olur.blog konusunda senın başladığın zamanki duygular içindeyim bakalım, bende bu sayıları görürmüyüm acaba?bardaklarını güle güle iyigünlerde kullan.ben hiç evliliği düşünmediğim için çok hazırlıksız yakalandım pekte sevmedim çeyiz işlerini ama hata etmişim sonra birden aldık araştırmadan olduğu için memnun olmadığım şeyler oldu.sonrasını evlendikten sonra aldım.bencede liste yaparsan daha güzel ve düzenli olur.ALLAHA emanet ol

    YanıtlaSil
  5. tasarımın renkleri: bardaklarımı severek aldım canım inşallah bi sorun oluşturmaz bana..güzel duaların içinde ayrıcana teşekkür ederim tatlım..

    zeynep: canım inşallah öyle olmaz ya çok üzülürüm renkleri giderse..duan için cok teşekkürler.

    Mery'nin günlüğü: canım çok sağolasın duaların için..liste yapıcam tatlım teşekkür ederim..

    fatmacım canım dularına kocaman amin dıyorum..blog ıcınde emın olkı zamanla ızleyıcın coğalıcak tatlım;) senın gıbı yuregı guzel bı ınsan takıp edılmez mı hıc..:)

    YanıtlaSil
  6. yarasın yavrus sınavlarda da bol şans olsun ve Allah kavuştursun sağlıkla balım sarıldım

    YanıtlaSil
  7. stil direktörü: edacım canım çok sağolasın..öperim çok..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)