17.11.2011

RENKLİ Mİ RENKLİ BİR MİMİM OLDU HANIMMMM..=)


Mimleri seviyorummmmmmmmmmmmmmm..=)
Buarada bu ''hanımmmmm'' lafı fena dolandı dilime buara..=)
Şekercim canım blogcan arkadaşım GÖKKUŞAĞI GİBİ yani ESVED miminde benide unutmamış..Çok sağol tatlı arkadaşım benim..
Hatırlanmak akılda yer etmek gerçekten çok güzel, mimlerin en çok bu yönünü seviyorum galiba..İnsanı mutlu ediyor, yani en azından ben mutlu oluyorum..


Geçelim renkli mime..
Konusu: Ruhunuz ne renk..? İzlediğiniz blogcular sizce hangi renk..?
Esvedcim bana BEYAZ rengi layık görmüş..En sevdiğim renklerden biridir beyaz saflığın temizliğin rengidir.
Beni öyle görmesi onurlandırdı beni.. 
Ben ise kendimi PEMBE hissediyorum galiba..Hem o renge aşık olmamdan dolayı hem de pembe deyince, pembe giyince, pembe takınca,pembe sürünce kendimi çok rahat,neşeli ve çok iyi hissediyorum,bıcır bıcır birşey oluveriyorum galibaa..=)
Bakalım benim renklerimde kimler var..


Beyaz: Temizlik,saflık ve güven hissi verir.Hüzünlendirir.


Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır.


Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.


Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.


Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır.İştah açar.


Sarı: İnsana heyecen ve canlılık verir.Dikkat çekicidir.


Mor: Bilinç altını olumsuz etkileyebilir.


Pembe: Neşe,güven ve rahatlık verir.


Turuncu: İştah açar,yorgunluğu giderir.


Lacivert: Düşünce gücünü artırır.Ciddiyet verir.


Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.


Gri: Uzlaştırıcıdır.Yoğun kullanılırsa bunaltıcı olabilir.

Cadı Kızın Dırdırı: Tabiki kırmızı..Uçuk kaçık deli dolu toprakım benim..
Çatı Katı: Pespembe..Çok neşeli ve etrafına gülücük saçan ablam..
Buram Buram Kekik Kokusu: Beyaz candır. Yüreği güzelim.
Sevecen: Sarı..Her haliyle capcanlı.
Gökkuşagı Gibi-Esvedim: Bencede turuncusun datlum.
Nurjanla Moda: Lacivert. Okadar güzel yakıştırıyor ki kendine herşeyi insanı giyim konusunda yeni ufuklara yönlendiriyor.
Kelebek Gibi: Mavi. Nedendir bilmiyorum ama kelebeğime maviyi yakıştırdım ben.
Fashion By Yeliz: Pembe.Blogunu açınca pembelerle karşılaşıyorum.Hemde kendisi bana Giyim tarzlarımız bırbırıne çok benziyor demişti, oda benim gibi pembe aşığı galiba..
Mor Kelebek: Tabiki mor. Beynime böyle kazındı ben nabım..=)
Nesliname: Yeşil..Yorumlarıyla bana huzurunu veren arkadaşım.
Neşece Herşey: Bembeyaz
Sihirli Kokosh: Oda bir kırmızı.
İşte Benim Küçük Dünyam: Siyah. Güzel yorumlarıyla beni motive ediyor canımın içisi..
Benim Dünyam: Sende bir Sarısın benim için tatlım..Capcanlı dopdolusun.
Has Kumaş: Senide sarı olarak seçtim tatlım..Acemiliğini sevdimm tatlım..:)

Mimin sonuna geldim sonunda..=) Bende bu mimi adını yazdığım ve cevaplamak isteyen herkese yolluyorum..Şimdilik ben kaçar..Öperim yanacıklarınızdan..


10 yorum:

  1. ismimi görünce çok sevindim:ne tuhaf bi duygudur bu sadece iki kelime hatırlanmak evet çooookk güzel çookk mutluluk verici.hatırladığın için saol canımmmmm

    YanıtlaSil
  2. hiiiii....
    kuzumm benimmm yaaa:))
    ablacığına nasılda renklerin en güzelini enn layık görürmüşş:))
    senn var yaa senn...
    bi tanesinnn bii bii bii:))
    öpüyorum pembiş yanacıklarındann canısı...
    ağzım kulaklarımda sevindirik bi hallerde dolanırım artık benn bugün...
    sayende gülümmm...
    :)))

    YanıtlaSil
  3. fatma: tatlım rica ederimm..sen bana demıstınya benı yalnız bırakma diye unuttun mu?..:)

    YanıtlaSil
  4. ayşegül ablacım sende benim için birtanesin..ben doğruları yazdım kiii:) öperim yüreği güzel ablacımm

    YanıtlaSil
  5. gene ben blog acemisi :)) bu mimlenmek ne anlama geliyor iyi bişey galiba herkes mutlu oluyor mimlendim diye inşallah bigün bende mimlenirim:))

    YanıtlaSil
  6. zeynep: canım işte böyle sorular fln soruluyor sende cvplıyorsun..ozaman ben senıde eklıyorum hemen mime cevapla bakalım sende..:)

    YanıtlaSil
  7. tanışıyor bile olmamamıza rağmen ilgine çok teşekkür ederim.Adımı görünce bende çok mutlu oldum. zeynebim19_@hotmail.com adresim sende adresini bana bildirirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  8. zeynep: canım böyle hissettirebildiysem sana ne mutlu bana..

    cicibiciseylerr@gmail.com burdan ulaşabılırsın bana herzaman..hotmail kullanmıorum malesef.ama senın gmail hesabın varsa maıl atabılırsın bana tatlım.

    YanıtlaSil
  9. hııımmm acaba bu, ''benim dünyam'' ben mi oluyorum? üstüme alınsam mı :) :)

    YanıtlaSil
  10. benim dünyam: evet tatlım sen oluyorsun o alıon tabiki..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)