24.11.2011

ÇEKİLİŞ LİSTESİ ve DÜNYAYA GELEN BEBİŞLER..



Hayırlı günler diliyorum herkese..Ve tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlarım.
Buara blog dünyasında bir bebiş yarışı başladı..=) Yavaş yavaş dünyaya gözlerini açıyorlar, bebişlerimiz doğuyor..
Blog bambaşka birşeymiş, aile gibi oluyor burda insan.
Birlikte gülüyoruz,birlikte seviniyoruz.birlikte üzülüyoruz...
Yemyeşildenizim bebişinden sonra Zeynep Asel meleğimizde geldi dünyaya 2 haftalık olmuş bile minik kelebek..=)
Dün yine bir haber daha aldık Ayşe Rana mız aramıza katıldı sonunda.İlkay ablacım Rabbim çocuklarına eşine sana uzun ömürler versin sağlıkla büyüsünler İnşallah.. İnanın okadar çok sevindim ki anlatamam sanki gerçekten teyzesi hissettim kendimi.=).. Neyse bütün bebişlere 41 kere maşallah diyelim..


Vee geçelim post konumuza..Çekiliş listesini biraz temizledim açıkçası çünkü şartlara uymayan yorumlar vardı (örneğin çekiliş duyurusunu yapmış fakat izleyici olmamış yada blogu olduğu halde duyurusunu blogdan yapmamış sadece faceden yapmış..Öncelik bloglara arkadaşlar) HAKSIZLIK olmaması adına bunu yapmak zorundaydım lütfen kimse kızmasın bana..


-Fatma (İşte benim küçük dünyam)
-Şükü
-Biri tesettürde moda mı dedi
-Yeliz (Fashion by yeliz)
-Undenied (Herşeyden bir tutam)
-Mery'nin günlüğü
-Kampanya insanı
-Ayça (Ayçacaaa)
-Ayşenur
-Kitten
-Rengarenk Daphne
-Ece
-Nisan
-Frezya29
-Özlem Balaban
-Üç kadın üç moda
-Zemheri
-Gülşen
-Yağmurvil
-Eminem
-Betüş
-Benim dünyam
-Haskumaş
-Cangz
-Paşam41
-Neber
-Narinim
-Zeynep Yalçınkaya
-Burcu
-Fatma Baloğlu
-Betül coşkun
-Nedve
-Miss Ebruli
-Tunizle hayat
-Tefafuk tuğba
-Nerwen
-Agonya82
-Pelin
-Rukiye klc
-Tülay Öksüz
-Bir tutam kekik
-Neşeli Fiyonk
-Mercimeğin güncesi
-Kelebek gibi
-Romantik butik
-Mahmur prenses
-Haydi mutfağa
-Pisopis


Elediğim arkadaşlara mail atacağım..Yeniden katılmak isterlerse eğer şartları tamamlayıp işlem tamamdır şeklindeki yorumlarını tekrardan yazabilirler ÇEKİLİŞ POSTUNA..
Buarada bu eleme işlemi baya zormuş ya..Teker teker şartların yerine getirilip getirilmediğini araştırmak biraz zorladı beni, neyse bitti çok şükür..
Çekiliş hala devam etmekte son gün 5 ARALIK..Katılmak için şansınız devam etmekte..Postu ıyı okuyun canlarım görüyorsunuz ki tek tek bakıyorum yorumlara haksızlık olmaması için..
Çekilişe katılmak için BURAYA TIK lütfen..
Sağlıklı,huzurlu,bol dualı günler dilerim herkese..

8 yorum:

  1. Rabbim bebişlere hayırlı uzun ömür versin.

    YanıtlaSil
  2. canım yaa, teşekkür ederiz. evet bebişler geliyor, anneler bloglardan uzaklaşıyor :) arada gözatıyorum yazamasamda. olsun bebişler iyi olsun da, öptüm sizii. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yemyeşildeniz: evet canım bebişler ve anneleri iyi olsun gerisi zamanla olacak seyler..şimdi tatlı belalarla uğraşma vaktı..:)

    YanıtlaSil
  4. evet cnm turkuaz eşarp bloğunun sahibesinindee bebişi olmuş :) allahım sanada çoook tatlı bir bebiş versin inş. yumuk yumuk elleri olsun :)

    YanıtlaSil
  5. pastagüvercini: aa biliyorum evet onunda bı erkek bebişi olacaktı doğum yaptıgından haberım yoktu..

    canım valla kocaman bir AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN diyorum.İsteyen herkese nasip etsin İnşallah..

    YanıtlaSil
  6. Canım yorum bırakmamda sorun vardı şimdi telefondan deniyorum...hediyeler süper bende çekiliş listende olmak istiyorum ama linki bırakamıyorum gördün zaten umarım şartlarına uyar.herkese bol şans en cokda bana;)

    YanıtlaSil
  7. Canım işlem tamamdir ugrastirdim senide;)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)