14.11.2011

AaAaAa BEN BAYRAM KOMBİNİMİ YAYINLAMAMIŞIM..:)

Herkese mutlu,huzurlu,sevgi dolu bir gün dilerim..
Çekiliş yüzünden unuttum görüyormusunuz bayram kombinimi yayınlamayı..:) Çookk unutkanım ben çookkk..:)


Kurban bayramlarını sevmiyorum açıkçası..Yanlış anlamayın dini açıdan değil tabiki..Rabbim kesemeyen herkese nasip etsin de benim sevmediğim olay kestikten sonrası, et yemeyi sevmeyen ben kokusuna bilem dayanamıyorum.Bayramdada nereye gitsen her yerden et çıkıveriyor,bu yüzden benim için biraz zorlayıcı oluyor bu bayram..
Babamın''yiyeceksin..!'' benim ''yemek istemiyorum..:('' diyaloglarımız her bayram tekrarlanıyor haliyle..:)


Ama yinede çok güzel bir bayramdı..Canımın içisi kayınvalidemlerle kestik bu sene kurbanı (Rabbim kabul etsin..) oyüzden ilk gün beraberdik..Bayramlaştık,kurbanımızı kestik,kavurma yapıp yendi (ben hariç) muhabbet,sohpet derken ilk gün bitti..İkinci günde zaten kurban kesemeyenlere et dağıtma ve misafir ağırlama telaşı oluyor..üçüncü günüde ben sevdiceğimle buluştum,lunaparka gittik..:) çocukluğumuzu tekrardan yaşadık ogün..:) Bir cesaretle gondola bindik ama benim için biraz zor geçti diyebilirim,indiğimde kafam beynim dönüyordu..hee çarpışan arabalarada bindik o çok zevkliydi deli araba kullanıyormuşum ben yaa :) ama pek kısa sürüyor..:)


Neyse fıstıklar bayram günümü özetlediğime göre kombinime geçebilirim artık dimi..:) Ama resimlerim yine biraz kötü çıktı..:(



Bu bayram pembe olmaktan vazgeçip birazda siyah beyaz olayım dedim..Bu iki rengide çok seviyorum en vazgeçilmezlerimden ki zaten herkesin öyledir büyük çoğunlukla..


Gömlek--Armine
Etek--Patik
Çizme--Kaçares
Çanta--Hatırlamıyorum
Eşarp--Pazartürk

Umarım bayram kombinimi begenmişsinizdir..Çekilişime katılmayı unutmayın hemi...;)

DİPNOT: Çekilişe katılan ve katılacak olan arkadaşlar lütfen şartları yerine getirelim, postu dikkatlice okuyalım.Sadece izleyicim olup yorum yazmak yetmiyor bazıları link vermemiş, duyurularımızı yapıp linklerinide belirtelim olurmu..Aksi halde silmek zorunda kalacağım yorumları..

18 yorum:

  1. çokk cici bir kombin olmuş canısı:)
    sağlıklı günlerde giy hemii;))
    yaahuu,senn nasıl et yemessinnn bee gülümm:)
    war mı bu işin bir tüyosu...
    kuzucuklara bir öğün et yapma,cingar çıkıyor bizim evde:))
    hele ki oğlum...
    etçill mi etçil bir çocuk...
    :))
    öpüyorum canısı kocamaann:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok şıkmışsın yine,güle güle giyin canım

    YanıtlaSil
  3. ayşegül ablam canım çok teşekkür ederim güzel yorumun ıcın..
    valla bilmiyorum o işin tüyosu yok bende çocukluktan berı sevmıyorum etı ben..:) ama yenmesı gereklı bırsey tabı senın cocuklar en ıyısını yapıyor valla pişir pişir yedır ki senın yemeklerının gorselı zaten süper yani..:)

    otuzundansonra:tatlım tesekkur ederım o senın güzel bakısın.

    YanıtlaSil
  4. Ayy cok hos duruyo:) siyah beyaz herzaman dogru nir secim ;)

    YanıtlaSil
  5. şerife: canım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. KOMBİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE TAM BİR SİHAY BEYAZ TUTKUNUYUMDUR.GÜLE GÜLE KULLAN BU ARADA ÇEKİLİŞİNİ BLOĞUMDA VE FACE DE DUYURDUM BLOG ACEMİSİM HENÜZ UMARIM YANLIŞLIK YAPMAMIŞIMDIR.

    YanıtlaSil
  7. zeynep canım teşekkür ederim..bloguna gerekli açıklamayı yorum olarak yazdım canım..sevgıler.

    YanıtlaSil
  8. amannn ne güzel bir kmbin bu böyle eminim üzerinde çok hoş durmuştur

    YanıtlaSil
  9. sevecen ablacım teşekkür ederim o senin güzel bakışından ileri geliyor..

    YanıtlaSil
  10. canım senin gibi cici bici bir kombin olmuş, çok beğendim hep güzel günlerde giy inşallah.
    Bu arada Kurban bayramını ben çok seviyorum çok büyük zevk alıyorum etlerle uğraşmaktan, bu yıl vakıfa verdik kurbanımızı eve et girmedi, o yüzden biraz alışılmışın dışında oldu bizim için buruk geçti diyebilirim, ama ihtiyaç sahiplerine ulaştığını bilmek ise burukluğumuzu bir nebze de olsa giderdi. Allah hepimizin kurbanlarını kabul etsin, sevablarına kavuştursun inş.

    YanıtlaSil
  11. benim dünyam: canım teşekkür ederim cok sağol..bizde her sene vakıfa verırdık bu sene böyle kestik bende o şekil hiç alışkın değilim..:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. gömlekin çok güzel eminim üstünde dshada güzel durmuştur

    YanıtlaSil
  13. fatma: canımın içisi sağolasın..

    YanıtlaSil
  14. çok şık bir kombin cnm eteğinin modelini çok seviyorum değişik rengi var bendede. gömleğinde çok güzel o kol detayları dantelleri siyahla uyumu harika ve sanada çok yakıştığına eminim. allah güzel günlerde giymeyi nasip etsin cnm

    YanıtlaSil
  15. yeliz: tatlım güzel yorumun için teşekkür ederim,Allah razı olsun canım.

    YanıtlaSil
  16. gömlek çok hoşmuş, dantel detayları her zaman çok yakışır gömleğe:)

    YanıtlaSil
  17. pembe gönlüm sende: canım teşekkür ederim..bende dantel detaynı cok sevıorum..sevgıler.

    YanıtlaSil
  18. bayram kombinimiz benziyormuş bizim ki.. benimki de aynı eteğin vişne çürüğü rengi ve beyaz gömlekti, diğer günde lacivert beyazdım, iyileştikçe ekliycem ben de.. güle güle giy..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)