28.10.2011

ODAMIN RESMİNİ ÇEKTİMMMM..ODAMDAN KARELER..

Herkese hayırlı akşamlar olsun..
Nasılsınız arkadaşlar??? demeyi çok isterdim ama ne yazık ki yürekler hala buruk ve moraller hala bozuk..Bende herkesler gibi haberleri izleyemiyorum artık çok kötü oluyorum ve çok sinirleniyorum..Neyse birazcık olsun bu havayı dağıtmak için odamdan kareler paylaşmak istedim..
Hee buarada birazcıkta olsun sevinebileceğim haberler alıyorum..Bayramda kardeşim izine geliyor, kayınçomda  üniden gelecek hep beraber olacağız inşallah bu bayram..Birde bolcana hediye kazanıyorum çekilişlerden şansım oldukça yüksek buara..:) 
Çatı Katı İlkay ablam ile Ezcanemiz.com un düzenlediği Nivea Visage Cilt Bakım Seti çekilişine katılmıştım, çekilişte başka arkadaşımız çıkmıştı ama ulaşım bilgilerini yollamadığı için yedek talihli olarak ben çıkmışım çok mutlu oldum..Hep böyle şanslı olabilirim inşallah..
Birde buara benimde bir çekilişim olacak izleyici sayım 100 olunca..Şuara cicileri seçmekle meşgulüm ve birde bi sürprizim olacak ama onu şuan söylemek istemiyorum..
Neyse artık geçeyim resimlere en iyisi...


İlk duvar sticker ımla başlamak istedim..Pendikten çok severek almıştım..Bayılıyorum böyle buyuk stickerlara..Seneye kendi evimede Allah yazılı bi sticker almayı düşünüyorum hoş duruyor bence..


Buda dolabıma kondurduğum gülüm, yengem almıştı birkaçtane papatyalı filan vardı bende bunu seçmiştim..En sevdiğim çiçek olarak kendileri odamdaki yerini aldı hemen..



Bunlarda komidinimin üzerinden bikaç kare..Deodorant ve krem hastasıyım.Alıyorum bazılarını kullanmaya bile kıyamıyorum..
Alttaki resimde benim iğne ve yüzüklerimi koyduğum kutucuk..Pazarda yüzük,kolye satan bi teyzeden rica etmiştim boşta varsa diye oda sağolsun verdi hemen bende kumaşla kapladım şimdilik..Çatı katı iklay ablamın bir postunda görmüştüm bunu onun üzerine aldım yaptım böyle..Emek hırsızlığı olmasın dıye açıklamak istedim kendim düşünmüş yapmış gibi anlatmak bana göre değil çünkü hoş birşeyde değil zaten..Neyse yine çenem düştü diğer resimlere geçiyorum..


Burada eşarplarımı astığım duvarım..Dolabıma sığmadığı için böyle yaptım bende..Yine blog kardeşliğinden öğrendim bunu..İyiki blog dünyası var..:)


Malesef hep unutuyordum troit ilacımı içmeyi..Aç karnına içilmesi gerektiği için sabah mahmur mahmur unutuyordum hep, çareyi yazı yazmakta buldum ki güzelde oldu renk kattı odama hemde artık unutmuyorum heran karşımda çünkü..:)



Hahahaha :) kedinin kuyruğundaki o şeyde ne diyeceksiniz..Söz günü çikolatamdan çıkan süs çiçekli kurdelayı onun kuyruğuna bağladım o heyecanla öle kalmış işte..:D

Büyüklü küçüklü sandıklarımı çok severim..Ünideyken kardeşimin kız arkadaşını misafir etmiştim evimde oda bana bu cicileri getirmişti ev hediyesi olarak..Bende büyüğüne makyaj malzemelerimi koyuyorum küçüğündede bazı takılarım var..


Bunlarda nişan sandıklarım..Şimdilik odamda duruyorlar bakalım ışıl ışıl..:)İlerde evimin güzel bir köşesine koymayı düşünüyorum..

Biliyorum yine uzun bir post oldu ama umarım keyif almışsınızdır..Benden bugünlük bukadar..Okuyan gözlerinize sağlık..Yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..Allaha Emanet Olun..Sevgiler..

NOT: Çekilişi İnşallah en kısa zamanda başlatacağım çok az kaldı..

16 yorum:

  1. tam senin gibi cicibici bir odan var canım :)) troid bezleri sorunu sendedemi var bende unutuyorum bazen içmeyi (hiç sevmem zaten ilaç içmeyi ama mecbur kalınca naparsın ) hadi bakalım bekliyoruz çekilişini :)

    YanıtlaSil
  2. TASARIMIN RENKLERİ: Canım teşekkür ederim güzel yorumun için..evet bendede var malesef,Rabbim başka dert vermesin..sende böyle bir çözüm yapabılırsın cabuk alısıo ınsan canım..

    YanıtlaSil
  3. Cnm ismin gibi cicili seyler var odanda :) Troit icin gecmis olur insallah. Benden de süphelenilmisti ama sonra gözükmedi cok sükürki...
    Dedigin gibi baska dert vermesin Rabbim insallah.

    Cekilisin icin merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. amaaann da amaann:))
    bayıldım benn bu nişan sandıklarına:)
    inşallah kendi evin de de bizlerle paylaşabileceğin güzelliklere sağlıkla huzurla kavuşursun tatlım...
    stıcker olayına bende bayılıyorum:)
    evimin bir çok noktasında war benimde...
    en çok ta dublex merdivenime sarmasıklar seklinde yapıştırdığıma hastayımm...
    çok hoş odan canısı..
    sağlıkla huzurla dolu nice güzel günlere tatlım...
    :)

    YanıtlaSil
  5. Çok begendm odanı tam sen gibi cicibici:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba. yeni gordum ben bu cici blogu. odan da pek ciciymis. Cupcake tadinda kal hep!

    YanıtlaSil
  7. KELEBEK GİBİ: Canım Allah razı olsun teşekkür ederim bu güzel yorumun için..öperim yanacıklarından.

    BİRTUTAMKEKİK: Canım ablacım çok sağolasın..şu senin yorumlarına bayılıyorum yaa öyle sıcak öyle içten yazıyorsunki sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi..sarmaşıklı merdivenini görmeyi isterdim gerçekten..öptüm kocamannn


    ESVED: Tatlım çok teşekkür ederim..öperim

    GONCHA: Canım merhaba hoşgeldin bloguma..blogumu sevmen benı cok mutlu etti herzaman beklerim bu güzel yorumlarını..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. odanda bloğun gibi çok ciciymiş cnm,bu bloğu bulduğuma sevindim :) bende seni bloğumda görmek isterim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. PASTAGÜVERCİNİ: Canım hoşgeldin sefalar getırdın..bende senı blogumda gordugume sevındım..hemen iadeyı zıyaret yapıyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Odan çok güzelmiş canım.En çok da ilaç içmeyi unutma!!! çok iyi düşünülmüş.Bu olayı kesinlikle bende uygulamalıyım.Çok şükür ciddi bir sorunum yok ama yinede hep unuturum.Allahım sizede şifa versin inşallah..Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. ben yeni olduğum için teker teker bakınıyom valla en cok dikkatimi ceken ilaç içmeyi unutma yazısı güzel fikir yarın uygulamya başlarım artık kızlarım için :):)

    YanıtlaSil
  12. mery'nin günlüğü: tatlım teşekkür ederim sağolasın..Mutlaka dene işe yarıyor..:)

    kübram geçmiş olsun kızlarına umarım ciddi bişileri yoktur..test edildi onaylandı dene derim..:)

    YanıtlaSil
  13. ne gusel kutuların var :)
    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katılırsan sevınırım.

    YanıtlaSil
  14. moda kulisi: teşekkür ederim canım..hayırlı olsun blogun..

    YanıtlaSil
  15. Ayyy bende ilerde evime inş. o duvar stickerlerinden alıcam :) hep iiçimde kaldı bizim eve babam hiç bırakmaz yapıştıralım :( eşim karışmaz inş. :) çok tatlı bi odan var cidden sandıklara bayıldım harika duruyorlar .) güle güle kullan hepsini canmcm

    YanıtlaSil
  16. 1GÜL: BENIMDE BABAM İZİN VERMIYORDU AMA BEN YAPIŞTIRDIM:) ÇIKARMASI KOLAY DIYE BİRAZ KANDIRIKCILIK YAPTIM GALIBA DENEMEDIM CUNKU:) GÜZEL YORUMUN ICIN TESEKKURLER TATLIM.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)