15.10.2012

EVLİLİK HİKAYELERİ VOL 2

Herkese haftanın ilk gününden kocaman merhabaaa..
Bugünde blogumda yine bir aşka şahit olalım dedim
 ve evlilik hikayelerine kaldığı yerden devam etmek istedim..

İsteyen herkes bizimle bu güzel hikayesini paylaşabilir.
Sadece cicibiciseylerr@gmail.com adresime mail atmaları yeterli olacaktır..

Haydin bakalım bugünde hangi aşka konuk olacağız...




Daha yaş 16 orta okuladan cıkmış bi havalar
 falan genç kız oldum yaaa
 babam okucaksın diye zorladı beni ablam
 okuduya benimde okumamı istedi, 
Ama ben arkadaşlarımın coğu fatihte tuba kız kuran kursuna gidecekleri için bende oraya gitmek istedim ve sonunda babamı ikna ederek yolculuğa hazırlandım,
Ama daha acığım kapanmadım ve kapanmaya karar verdim ve ilk kapandığım gün 
anne"min teyze kızının kına gecesi vardı ve oraya gittim herkez şokta o deli kübra kapanmış hemde daha 16 yaşında ama aldığım en doğru kararımdı o benim,
Neyse kına bitmeye yakın erkekler geldi oynamaya ve tabiki Eşimde onların içinde,
16 yaşındayım yanımdaki kuzenime dedimki baksana falan gelenlere ama hemen ordan biri dediki o sana pas vermez bende yalvardım sanki dedim 
orda o konu kapandı teyzemlere bi kız geldi yanıma tanımıyorum 
ben sana bişey dicem dedi evet söyle dedim şeyy amcamın oğlu seni az önce kınada görmüş
 ve cok beğenmis üst katta catıda seni bekliyo (sevindimmm heee)
neyse ben mutfağa gectim bana sana pas vermez diyende ordaydı 
ayy dedim selçukta beni cok beğenmiş şuan catıda beni bekliyomuş dedim 
hava attım yani ama ben bunları yaşarken daha 16 yaşındaydım 
neyse bende deli cesareti cıktım çatıda bekliyooo kenarda beni heheh
gittim selam nasılsınız falan işte ben seninle cıkmak istiyorum dedi bende sanki onu bekliyomuşum gibi hemen Evet dedim sonradan pişman oldum naz yapmadığıma ama olsun oldu bikerem telefon numarasını verdi benim telefonum yok ozamanlar zaten bide yatilı kursa gitcem görüşemeyiz dedim anca hafta sonu neyse indim bende bi hava bi hava selçuk"la cıkıyoruz yaaa anlatıyom herkeze:P aradan hafta geçti ben yatılı kurstayım ablam almaya geldi anam bi baktım Selçuk!!!!!! yuppiiii giittim yanlarına yemeğe falan götürdü ablamla bizi

6 ay böyle devam etti benimde kursum biittiii evdeyim artık
Ailesi istiyolar beni yaşım küçük babam vermem diyo ama ben istiyorum ne cesaret dimi 
16 yaşında evlilik deliyim ben 5 kere gelip gittiler beni istemeye ama babam yok diyo beni aldı karşısına evlenmek mi istiyorsun sen kızım dedi!!!? ben başımı öne eğdim anladı tabi bana demezmi sen daha dışarda ip atlıyodun ne oldu diyee
 ben hemen cıktım dedemin yanına dede!!! beni ver en son gelmelerinde beni verdiler yuppi selçuğu arayıp haber vermem lazım hemen saldırdım telefona arıyorum açmıyo saat12,30 garibim beklerken uyumuş sinir olmuştum ozaman.

Sonraki günleri tahmin edebilirsiniz nişan töreni ve sonrası nişanlılık dönemi cok güzeldi herkez tarafından cok sevilen bir gelin oldum kısa bir sürede ve halada öyle 

7,senem bittii 8.seneme girdim iyiki varsın iyiki hayatındayım
 Dünyaları verseler sacının bir telini vermem...!!!! 
aşk dediğiniz şey bu dünyada en güzel ve sade şey ve bende mevcut hemde baya baya.

2 tane meleğim iyiki varsınızzz iyiki sizinle beraberim Allah"ım bana ömür verdiği sürece sizi asla bırakmam.aslında daha cokk varda yazılcak işte sıkılmayın hayat bu kadar kısa değil aslında ama kısaltık azcık öpüyorummmm
KBR




2 yorum:

  1. süperdi....
    bayıldım :))))

    YanıtlaSil
  2. :) huzur :) ama şimdi o küçük büyüdü vee kızları var allahım herkese mutlu bir yyuva versin inşlh öpüyorum canım seni :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)