31.10.2012

3 LÜ BAYRAM KOMBİNİM

Selam olsun herkese..
Çok gecikmeden bayram kombinlerimi yayınlamak istedim sonra unutuyorum..=)
Yazmam gereken postlarımda çoğaldı..
Bugün için bayram kombinlerini seçtim.

Bu bizim evliliğimizin ilk bayramıydı..
Bol bol gezdik büyüklerimizi,
hayır dualarını aldık sevindirdik..
Eee birazda yorulduk tabi..=)
Gerçi asıl yorgunluk bayramdan sonrası oldu benim için..
Bayramdan 1 gün önce komşularımı ağırladım,
ve evi öylece bırakıp annemlere gittim..
Bayram ziyaretleride yapınca evle pek ilgilenemedim kendinden geçti tabi..=)

Dağıttım yine dimi,
anlattım da anlattım..=)
Hemen geçiyorum fotolarıma..


Vazgeçemedim ben yine lacivert-beyaz uyumundan..=)
Yakışıyor bu iki renk birbirine seviyorum..
Gerçi siyah-beyaz olsun istedim ama yoktu..


Dantel detayını her daim sevdiğimi söylemişmiydim..=)


Eşarbımı aldığımda herhangi bir kıyafetime uydurarak almamıştım..
Kısmet bu kombineymiş..
Baya sevdim..


Ayakkabı olarakta siyah ruganları tercih ettim..
Uyup uymama konusunda biraz tereddütlüyüm ama elbiseyi annemlere giderken aldığım için 
mecbur kaldım biraz bunları giyinmeye..


Kol detaylarınıda pek sevdim ben,
kolları biraz daha uzun olsaydı daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum..


Üzerimdeki halide budur.
Biraz aceleyle çekildi idare edicez nabalım..;)


2.kombinimi biraz daha sade seçtim..
Siyah-vizon uyumuda hoş oluyor
sade sevenler için önerilir..


Ceketimi armine indiriminden kapmıştım.
Hafif peplum gibi hoşuma gitmişti..


Favori eşarplarımdan kendileri.
Bu kombinede yakıştı sanki..


Fiyonklu topuklu çizmelerimi giyinmeyi çok seviyorum..
Kışta geldiğine göre bol bol görücez postlarda..=)


Üzerimdeki halide beğenilir umarım..=)


3.günde biraz daha rahat olmayı tercih ettim,
ve siyah beyazdım ogünde..

Bugünlük bu kadar kombin yeter sanırım..
Ama özlemişim kombin postlarımı..=)

Haydin kaçtım ben ozaman..
Muaahhh kocaman..



25 yorum:

  1. Canım ilk elbiseni çok beğendim ikinci kombindede cekete bayıldım ama üçüncü kombini üstünde göremedm :( oda çok hoş olmuştur eminim ama üstünde de görmek istiyom ,:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL BİTANEM BENIM..
      BİDAHAKİ GİYİNMEME SÖZ SENIN ICIN CEKICEM..=)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş kombinlerin =) ve çok yakışmış ablam <3

    YanıtlaSil
  3. Cnm ilk kombine bayıldım çok şık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEGENMENE COK SEVINDIM TATLIM..;) TESEKKUR EDERIM.

      Sil
  4. Çok şıktın yani bayramda,kombinlere bakınca bunu anlıyorum :)ikinci kombindeki özellikle o fermuarlı ceketini çok sevdim,üzerine cuuk oturmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EHH İŞTE MERVECİM GİYİNDİK BİŞEYLER..
      SENIN KİLOŞ ETEĞİNDE SÜPERMİŞ..;)
      CEKETİM AYNEN DEDİĞİN GİBİ CUK OTURUYOR..=)

      Sil
  5. tatlım merhaba.....
    kombinlerinin hepsi birbiirnden güzel...
    sanada çok yakışmış.......
    ilk kombinin yani elbisen çok güzel
    ben biliyorum o elbiseyi internette görmüştüm sanırım markası hüma sulatandı.......
    armineyi de çok sevrim hele indirimlerini daha da çok severim :)))

    tek kelimeyle süper olmuşsun canım...
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA CANIM..<3
      ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.
      EVET ELBİSE İNTERNETTEDE VAR BENDE ALDIKTAN SONRA GORDUM VE DAHADA UCUZA ALDIGIMI FARKETTIM..=)
      TATLI DILLIM BENDE ÖPTÜM COKCANA..<3

      Sil
  6. Kombinlerinin hepsi birbirinden şık ,hepsi birbirinden güzel !Sanada çok yakışmış ,tam çiçeği burnunda yeni gelin havası var :)Allah eşinle ve sevdiklerinle daha nice mutlu huzurlu sağlıklı bayramlar görmenizi nasip etsin ...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİİİİNNNNN ÇOK TEŞEKKĞR EDERIM GÜEL ABLAM..
      CÜMLEMİZE NASİP ETSİN BU GÜZEL DUANI..<3

      Sil
  7. heppsi çok güzel... özellikle 2. kombini çokk yakıştırdım maşallahh. O eşarbın favoriniz olmasına şaşırmadım zira çok yakışmış.. sevgilerr..

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çoook güzel ama 1. kombine bayıldım !

    YanıtlaSil
  9. hepsi de çok güzeller. sana da çok yakışmışlar

    YanıtlaSil
  10. şeyma kaynar31 Ekim 2012 20:01

    hepsi birbirinden güzel bu günlerin tadını çıkar sen güzelsinde kıyafetler ondan güzelcanım daha nice bayramlara sevdiklerinle.

    YanıtlaSil
  11. çok şıksın bidenem.farklıtarzlar ama kendıne yakıştırmışsın maşallah...

    YanıtlaSil
  12. 3.kombini bir tek ben gördüm sanırım üzerinde.. çok şıktın o gün :)))

    YanıtlaSil
  13. ilk kombini 20 tl gibi komik bir fiyata almıştım. merak ettim sizinkisi kaç tl?not: yalnızca meraktan sorulmuş bir soru );

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)