27.06.2012

ÇOKOPRENSLİ PASTA

Merhabaaa..!
Ara ara mamacık postu yazmayı seviyorum..
Mutlu oluyorum böyle güzel tadlar ortaya çıkarınca.
Hemde isteyenler için fikir vermiş oluyorum..

Bugünkü postumuzun konusu ise,
Çokoprensli-pudingli pasta..


MALZEMELER

-Puding
-Çokoprens
-Süt
-Ve üzeri süslemesi için hindistan cevizi (tercihe göre değişebilir tabi)

YAPILIŞI

Pudingi tarife göre hazırlayıp biraz soğumasını bekliyoruz.
Daha sonra bir kaba birazcık süt koyuyoruz.
Kare bir borcamın içine soğumuş pudingimizin bir kısmını döküyoruz.
 Sütle ıslattığımız çokoprenslerimizi dizip kalan pudingide üstüne döküyoruz,
ve istediğimiz şekilde süslüyoruz.
İster hindistan cevizi ister bonibon isterse fındıkiçi ile..

Aslında ben bu pastayı petibör büsküvilerle yapıyordum ama ogün evde kalmamıştı çokoprensle denedim ve çok hoşuma gitti..
Çikolatayı sevenler için gayet güzel bi tatlı oldu..

Afiyet olsun..

13 yorum:

  1. ellerine sağlık cnm,çok lezzetli görünüyor.Bu arada çekilişime beklerim http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. canım ya bu pasta da senin gibi çok cici olmuş...
    eminim tadı da harika olmuştur...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirinem canım çok tesekkur ederım güzel iiltifatın ıcın..<3

      Sil
  3. ben halleyli parfe yaotım canm geçenlerde. bloğumda paylaştım sıcaklarda mutlaka denemelisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakıcam canım yenı tarıflerı hep sevmısımdır..<3

      Sil
  4. Vayyy çok kolaymış bizde tam farklı bişi yapıoz herşey aynı ama çokoprens yerine bizküvi diziyoruz :) ebru çok güsel yapıo ben hiç yapmadım ama :P beceriksiz olduum için evde kaldım işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende ole yapıorumda bırgulum evde olmadıgından,markete gıtmyede usendım baktım cokoprens var onunla yaptım..=)

      Sil
  5. canım ellerine sağlık :) iyice hamarat olun bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. oooo süper bişe olmuş kızçelerime yapim hemen çok öptm cnm özletme kendini

    YanıtlaSil
  7. çok gzel olmuş ellerinize sağlık. bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. tatlim nerelerdesin??insaAllah iyisindir..tahmin ettigimiz giib tatli telaslar icindesindir;)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık.
    çok güzel olmuş tabağımı aldım mmmm enfes görünüyor iftarda yiyeceğim...

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)