12.06.2012

GEZİLDİ-GÖRÜLDÜ..=) (BOL FOTOLU)

Gezmek,yeni yerler keşfetmek kadar güzel birşey varmı şu dünyada..?
Heleki birde sevdiceğin yanındaysa..=)
İşte ozaman değmeyin keyfime..=)

Geçen haftalarda Eyüp'teki Pierre Loti tepesine gittik..
Yarim askere gitmeden önce gidelim gidelim dedik ama bir türlü kısmet olmadı,
nasip bu seneyeymiş..

İlk önce eyüp sokaklarını turladık biraz..
Sokaklarına,evlerine bayıldım resmen..





Sokak arasında küçücük bi camı çok şeker değil mi..


Ne olduklarını çözemesemde gözüme çok şirin göründüler..=)



Bu resmi güzel bacım Kelebek Misalim için çektim. Hello Kityi gorünce aklıma o geliyor hep..=)
Hatta facede de muhabbetini yapmıştık..


Muzurluğun üstümüzde olduğu günlerden biri daha..=)
Resmin anlam ve önemi ise çok büyükkk.=))))


Vee Eyübün meşhuurrr havuzu..




Camimizi gezdik, duamızı ettik (Rabbim kabul eder İnşallah) ve yola devam..


Teleferiğe giderken yolda görüp bayıldım oyuncak çiçekler..=)
Aslında sağa ve sola doğru hareket halindeler..=)


Veee işte teleferiğimizde göründü sonunda..=)
Teleferikte bi kuyruk vardı sormayın ama yürüyerek çıkmayı gözüm yemedi valla bekledik..=)
Ama değmedimi tabiki değdi..

Bi tarafında masmavi boğaz diğer tarafında yemyeşil tepe..
Gidip görülesi yerlerden gerçektende..
Resimler bu güzelliği daha da iyi anlatacak sanırım..





İçimiz açıldı vallahi..
Manzaraya dalıp gidiyor insan..



Burasıda ferahlama yerimiz oldu bizim..=)



Çok güzel değilmiii...
Bende istiyoruuummm bundannn..=P


Burdaki kombinimi hatırlıyorsunuz bu postumdan..
Üzerimdeki halinide göstermiş oldum sizlere böylelikle..


Tepenin görünmeyen diğer yüzü..=))
Bir zamanlar orasıda yemyeşildi şimdi ise....(çevreci blogger=)

Tepede çay bahçeleri,restorantlar,cafeler çoğunlukta.
Manzaraya karşı çayınızı içip.yemeğinizi yiyip,nargilenizi fokurdatabilirsiniz..


Bizde okadar gezmenin ardından yorulduk tabi..
Nereye oturalım derken bi masada kokladığım çiçeğe rastladım, baktım sahipsiz boynu bükük duruyor..=)
Dedim bari benim olsun..=)




En güzeli ise o sıcak havada buzz gibi limonatanın verdiği ferahlık oldu..


Oturduğumuz cafeden bi görüntü bu resimde..
Haliç ayaklar altında tüm güzelliğiyle..

Mamacıklar yendi gezmelere devam..



Dalıp gitmişim uzaklaraaaa..^_^





Veee bizden kareler..





Sıradaki durağımız ise fırsat bulabilirsek Beykoz-Otağatepe olacak..
Tepelerden gidiyoruz bakalım..^_^


Kimse tutmasın beniiii,
ben artıkkk uçarrrr..=)


16 yorum:

  1. eyüp sultanı piyerlotiyi çok güzel resimlemiişsin bu arada çok da şıksın tatlım...

    YanıtlaSil
  2. Harika gezip görmüş kadar oldum ablacıım :) Kombin zaten harika komibinin içindeki desen bambaşka..Manzara o biçim, yani bir şey demeye gerek kalmadı harika olmuş ellerine sağlık :) İnsanın yariyle gezmesi de bi ayrı olur sanki :)) Rabbim ayırmasınn inşallah <3

    YanıtlaSil
  3. Kuzum harikasınız yaaa :) ayy maşallah kırk bin kere :) eteğine bayıldım bu arada süper olmuş çok yakışmış kuzum :) güle güle giy ayy İstanbulun en güzel yerlerine gitmişsiniz kuzum ya inş. bende görürüm bir gün :((

    YanıtlaSil
  4. Bende gezmek istiyorumm böyle nişanlımla yaa :)
    Maşallah diyorum :)
    Ayrıca sokaklar ve evler gerçekten benimde çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrı şehirlerdesınız galıba..=)
      ınsallah en kısa zamanda gelır yanına canım..<3

      Sil
  5. sevdiğinle bol gezmeli ömürler diliyorum,manzara müthiş gerçekten de

    YanıtlaSil
  6. maşallah canım benıımm.çok tatlısınız ahh böyle başına buyruk gezmeyeli ne kadar oldu galiba 2:)) ama çok güzel yerler beykozda çok güzel gerçeken.gidilmeye değer..sevgiler canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKU EDERIM FATMAMMM..
      PAŞAYI BNA BIRAK GEZ GONLUNCEEE..=)

      Sil
  7. ooooo keyifler süper canımmm allah bir ömür böyle yanyana olmayı nasib etsinn inşallah çok şıksın yaaa sennn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYYY CANIM BENIM TESEKKU EDERIM GUZELL SÖZLERİN DUALARIN İÇİN..^_^ ÇOOKKK INCESİİN SENDE..<3

      Sil
  8. masallah nazar degmesin bu arada sevdiceginde asker herhalde?? bende asker esi olacagim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNNN..
      ASKER Dİİ CANIM KARDEŞİMDE YARİMDE DÖNDÜ ÇOK ŞÜKÜR..DEĞİŞMEYİ UNUTMUŞUM GADGETİ..=)
      SANADA RABBİM SABIR VERSİN İNAN ÇOK ZOR..=(

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)