11.06.2012

LACİVERT-BEYAZ KOMBİNİM

Selammm fıstıklar nasılsınız..?
Postlara kaldığım yerden devam ediyorum..
Anlatacak,yazacak çok şey var çünkü..=)

Uzun zamandır kombin postu girmiyordum,
yeri gelmişkende buara fena sardığım, üstüme yapışan kombinimi paylaşayım dedim..=)


Eteğim çok sevdiğim birinden doğum günü hediyesi olarak geldi..=)
Vee çok çok hoşuma gitti,
dantel detaylı kıyafetlerı hep sevmişimdir zaten..


Ceketimide geçen sonbaharda aldım ama kullanmak pek nasip olmamıştı,
bu eteğimi bekliyormuş demekki pek yakıştılar birbirlerine..=)

Eşarbımda eminönü ganimetlerinden..
Çok severek aldım, rengini zar zor tuttursamda..=)))
(Anlayan anladı=)))
Bu kombinime uydumu bilemiyorum gerçi,
 renk körüyüm anacımm işte nabım idare ediverin..=)


Fiyonk fiyooonk fiyooonkkk..
Kalpten sonra en sevdiğim şey oluverdi kendileri..=)


Buarada bloguma yeni gelen izleyicilerime ''hoşgeldiniz'' demek istiyorum..
Sessiz kalmayın lütfen yorumlarınızla blogumu sizde şenlendirin olur mu..!


Herkesin okuyan gözlerine,yorum yazan parmakçıklarına sağlıııkkk..
Sizleri çok çookk seviyorum inanın..<3



30 yorum:

  1. hoşbulduk öyleyse :) madem böyle güzel kombinler yapıyorsunuz; sizleri de sayfamdaki kombin yarışmasına bekliyorum...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun beni mutlu etti hoşgeldin aramıza..
      yarısmana katılmayı cok ısterdım ama suan sınav var ona yogunlasmıs durumdayım ınsallah bıdahakı sefere..

      Sil
  2. çok güzel olmuuşş:) hepsi ayrı bir cici. Eşarbında kombine uymuş bence :) Daha çok kombin bekliyoruz öpücükleeer ♥

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş canım marin renkleri severim bende:)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş maaşallah maaşallah. Bayılırım lacivert beyaza. Kırmızılı bir eşarplada çok çık olur sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talacım sagol canım..
      kırmızıylada denerım mutlaka..<3

      Sil
  5. Bende bayılırım beyaz laciverte canım sana da çok yakışmıştı gördüm :) güle güle giy kuzum :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kombin olmuş gülegüle giy inşlh.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. süper süperrrr üzerinde duruşu dahada güzel ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatmammm senın dıktıklerın de apayrı bi güzel..;)

      Sil
  8. lacivert ve beyaz süper bir ikili gülerek kullan

    YanıtlaSil
  9. Ceketde etekde ayrı ayrı güzel güle güle giy.Beyaz lacivert her zaman güzel bir kombindi



    Bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş etekte cekette canım.
    Güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
  11. cidden renk korumusun kuzuuumm sen kardeslerimdesin ozaman :D onlarda renk koru cunku :))) yok yok ama icin rahat etsin uymus renkler hemide cuk diye oturmus :D guzel gunlerde giy insallah yanliz o etegi bende modanisada gordum bayildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla korüm bacım bende..=))
      tek alışveriş yapamıyorum..=))
      begenmene çok sevındım ama..^_^

      Sil
  12. ahh bayildim ya, cok güzel kombin olmus:) tam yazlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerifecim çok teşekkür ederim..
      kurtarıcı renkler değilmi..=)

      Sil
  13. İkiside birbiriyle uyum içinde çok güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  14. özlemişim senin pstlarını okumayı kuzummmm :) bende bu ara baya bi ara verdim ama geldimmm:) eteğin cok güzel harika bi konbin yapmışsın bebeğim...coook öptümmm seniiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYYY KUZUMMM INAN BENDE ÖZLEDİM AMA ARTIK BURALARDAYIM Kİİİİ..=)
      BENDE KOCAAAMAAANN ÖPTÜÜÜMMM..<3

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)