26.06.2012

NELER ALDIM-NELER YAPTIM..

Kocaman merhabalar..
Herkes iyidir inşallah..

Bizim yoğun günler hafiften hafiften başladı,
ramazan gelmeden çoğu işi bitirmek istiyoruz..
Rabbim yardımcımız olsun İnşallah..

Bugünlerde ise ben tamda şunları yaptım..



Yarim askerden geldi geleli sürekli gezmelerdeyiz biz..
Bowlingden de nasibimizi aldık..=)
İlk defa oynamama rağmen gayet başarılı buldum kendimi..=)


Blog sayesinde bir arkadaşımla daha görüştüümm ve o buluşmadan bu rengarenk eteği kaptım,
ama hala bi ceket bulabilmiş değilim..=(


Ayakkabı dünyasında bu çantaya vuruldum..
BU POSTUMDA bahsettiğim kombinimede baya yakışacağını düşündüm ama henüz almış değilim..=)


Bu rengarenk çay kaşıkları pendik pazarı ganimetlerinden..
Çoookkk uyguna beyenerek aldıklarım arasındalar..


Babamın isteği üzerine kendilerine pudingli-çokoprensli pasta yaptım..
Tarifi biara postlayacağım..
Hem pratik hem leziz..


Bu hafta sonu olacak düğünümüz için bu elbiseyi aldım..
Eşarp içinde sizlerden fikir..=)


Buara albeni-topitaneme kafayı taktım elimden hiç düşmüyor sürekli yiyesim var..=)


Düğün için düşündüğüm ayakkabılar ise bunlar oldu..
Topuklu ayakkabıda platform = rahatlık bence..



Gelinimize saç ve makyaj önerileri bulundum.
İnsanın bu zamanlarda kafası baya karısık olabiliyor, yardım edecek birilerini etrafında görmek insana güven veriyor kesinlikle..


Pcimde baloncuklar çıkartmayı öğrendim..
Pek zevkli oluyor seyretmesi renkli renkli..=)


Blog arkadaşım sonayımla buluştuğumuzda beraber keşfettik bu rimeli ve vazgeçilmezlerim arasına girdi..


Kardeşim ablasınaa telefon kabı almış hemdeee kırmızıııı..=)


Pazar günü kuzenimin nişanı yaptık hayırlısıyla,
bunlarda cicimi cici kurabiyeleri..
Tadı ise nefiiisssss..


Sonunda kendime göre bi bozuk para cüzdanı bulabildim..
Pembe aşkım ağır bastı yine..=)


Vee kapanışı yine yarimle birlikte yapayım dedim..
Bi akrabamızın düğününden bir kare..

Bu postumuda burada bitirir ve ben giderim...
Herkese hayırlı günleeerrrr..


26 yorum:

  1. çantaya,çay kaşıklarına ve telefon kabına bayıldım.. Düğün hazırlıkları da zor Rabbim yardımcın olsun :) Yine çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzum beniiimmmm..<3
      zor ama tatlı işler valla..=)

      Sil
  2. Etege cantaya ve elbisene bayildim gûle güle eskit inş..böyle ne yaptım ne ettim postları çok eğlenceli ayrıca..öptûm çok çok yarenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zelişimmm çok tesekkur ederım canımcım..
      bende cok sevıyorum boyle postları bıtanede ben yapayım barı dedım..=)
      bende kocaamannnn optum senı..<3

      Sil
  3. Canımcımmmmmmmm sen balsın yaaa valla yüzün öyle temizki kalbin gibi :) seviyorum seni :) En son fotoya bayıldım bunu sölim kuzum ya bende bowlinge gitmek istiyorum :(( hiç gitmedm inş. birgün giderm cicilern de çok tatlı güle güle kullan inş. Rabbm yardımcn olsn istediğin bişi olursa çekinme söle lütfnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın yüreği nasılsa karşısındakinide öle görürmüş bitanem..
      inan sende benım balımsın bılıosun bunu..;)
      en sonki fotoyu bende cok sevdım gercekten..=)
      sen gel buraya beraber öğrenelım kuzum..
      senın güzel düşüncen yeter bana bıtanem baska ne eksıgım olsunkı..<3

      Sil
  4. Çay kaşıkları ve eteği çok beğendim:) Kartaldaki bowling mi oarası :D

    YanıtlaSil
  5. yaaa bende bowlinge gitmek istiyorum...
    ama hala gidemedim :(((
    bu arada düğün için aldığın elbise çoook ama çoook güzel...
    ne bileyim lazır şal takabilirsin ...
    yani zıt bir renkle kombin yapabilirsin...
    elbisen pemb emi yoksa kırmızı mı tam anlayamadım...
    ama eğer pembeyse mor lazer bir şalla tavsiye ederim...
    eğer kırmızıysa elbisen, siyah lazer bir şalla tavsiye ederim...
    son karar senin canım...
    güle güle kullan...
    iyi gezmeler...
    kocaman sevgiler....
    banada beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canım benımm beraber gıdelım gel bowlinge 2 acemı cok guzel oynarız..=)
      kırmızı tatlım elbısem gumus renk eşarp kullanıcam buyuk ıhtımal..
      bendende cocaaman sevgılerrr

      Sil
  6. Bence de zıt bir renk kullan parlak gri güzel durabilir ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. cok seker bir blogun var bende pempe hastasiyim :) Prensesin Masalinada beklerim Sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. cicicim, görüşmeyeli baya zaman olmuş.. bu bebiş beni sizden alıkoydu :)) elbisenin kemer detayı gümüş rengi ise, üstüne gümüş rengi şal güzel olur :))hatta siyah bile olur ayakkabına uyar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy yerım ben o miniğiii tek alıkoyan o olsu annesı..=)
      sıyah ve gumus arasında gıdıp gelıorum dılekcım..=)

      Sil
  9. Etek çok güzelmiş,rengarenk.Herşeyle kombinlenir :)güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  10. bol fotolu kısa ve öz post olmuş..zira benim fısndıktan okumaya fırsatım olmuyo. bende böle postluyorum ama bazen cenem düşüyor...bu arada tam yemeliksiniz siz valla. giyim tarıznıza kendıme benzettım. kırmızı elbisenızın ustune bence lame başörtu kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm cok sağolasın guzel yorumun ıcın..gumus renk kullancam glb ..=)

      Sil
  11. çok tatlısınız cicim ve herşeyin çok güzel hayırlısıyla kullanmak nesip etsin rabbim çok öptm cnm

    YanıtlaSil
  12. canım sen kendini baya bir gezmelere verdin bakıyorumda:)) maşallah size çok tatlısınız:)

    YanıtlaSil
  13. çantayı almadıysan alma :) küçük, sapı da kullanışsız.o kadar fiyata değmedi bence..çay kaşıklarından benim de var severek almıştım.güle güle kullan sende.

    YanıtlaSil
  14. Post cok guzel olmus :) hangisinden baslasam ki bilmiyorum simdi :) guzel eylenmisin kurabiyeler super bozuk para cuzlanin ise harika :)
    ama en onemlisi bacim siz cok yakisiyorsunuz masallah subhanallah rabbim esirgesin sizleri gozden nefesten ..
    Bir ömür mutlu huzurlu olun insallah :)
    opuyorum seni sevdigimi unutma :) <3

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)