20.04.2012

ÇOK CİCİ HEDİYELER BUNLARRRR..=)

Hayırlı cumalarınız olsun fistuuukkklarrrr..
Buara pek bi üşengeç oldum ben nedense,
birsürü postum birikti ama hep erteliyorum..
Dedim bari bugün bi hediye postu gireyim bloguma..

Kalp etkinliğimize katılan herkese tekrardan çok teşekkür ederim.
Benim hediyelerim geldi ama ancak post yazabildim..=) 

Facebook da bazı arkadaşlarımla paylaştım hatta ancak sadece paketli hallerini,
içindekiler daha sonra demiştim ki, çok şükür  bugün yazabildim.

Sevgili Bir Tutam Kekik blogunun sahibesi canımın içisi Ayşegül ablamla eşleştik birbirimize..
Bu güzel mi güzel cicimi cici hediyeler için birkez daha teşekkür ederim kendisine..
Veee geçeyim hediyelerime..


Öyle mutlu oluyorum ki hediye alınca dünyalar benim oluyor..=)
Eee kimin hoşuna gitmezki zaten değilmi..
Ama heyecandan da açamıyorum paketleri orası ayrı tabi..=)
Bir yandan paketleri açmaya çalış bi yandan facede fistuklarla paylaş bu heyecanı baya güzel duygulardı..


Her bir pakette ayrı ayrı o güzel yüreğinden gelen notları okumak benı çok mutlu etti.
Gerçektende iyiki blogumu açıp böyle güzel hayırlı insanlarla tanıştığım için çok şanslı hissediyorum kendimi.
Çok güzel dostluklar ediniyorum böylelikle..=)

Bakalım bakalım bu cici paketlerden ne güzellikler çıkmış..


Önceliklee bu minnak vazo geçti elime,
 okadar hoşuma gitti ki bayıldım resmenn.
Vee Ayşegül ablamın da dediği gibi akdenizin serin sularından çıkmış bu deniz kabuklarını hemencecik vazomun içine atıverdim,
birbirlerine yakıştılar sanki hee..?


Yarimle birlikte resmimizi süsleyecek olan kalpli çerçevemiz ve biz baktıkça canım ablamı hatırlıcaz her seferinde..

Veee de minnak köpecik anahtarlığım..
Oda diğer arkadaşlarımdan gelen anahtarlıklar ile birlikte evimin anahtarını süsleyecek.


Hem kırmızıııı
hem kalpppp
hemde mummmm..
Eeee daha ne olsun beni mutlu etmek için..=)


Mutlulukla takacağım çiçek kolyem ve takım küpelerim..
Gerçekte dahada güzel görünüyor ama parıl parıl..
(parıll parıll da ne yaa=D )
Pırıll pırılll yanii =)


Ayşegül ablamın şeker mi şeker güzelmi güzel kızındanda hediye aldım,
annesi gibi onunda yüreği güzel..
Nekadar şanslıyım değil mi böyle harika bir insanı tanıdığım için..


Sonunda bu postumuda yazdım ya çokmu çoookkk musmutluyumm..

Hee buarada uzun zamandır blogda şafak yazmıyordum,
son 26 gün canlarımmm..
Ama günler uzadı ya zaman geçmiyor sanki..=(
Neyse canım öyle böyle bitecek İnşallah.
Zamanın çookkk çabuk akıp gitmesi ümidiyle..


18 yorum:

  1. Ayyy merakla beklediğim kutu açıldı sonunda .) gerçekten çok güzel hediyeler yollamış ablamız bende kendisini çok seviyorum umarım böyle insanları mutlu ediyo kendide hep mutlu olur kuşum çerçeven çok güzl deniz kabukların hepsi harika :) güzl günlerde kullan inş balım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKUR EDERIM CANIM..
      O MUSSMUTLU OLSUN ZATEN FAZLASIYLA HAKEDEN BIRI CUNKU AYSEGUL ABLAM.

      Sil
  2. hepsi çok güzel özellikle takıya ve çerçeveye bayıldım iyi günlerde kullan inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TESEKKUR EDERIM DUYGUCUM EN GUZELLERI SENIN OLSUN.

      Sil
  3. sevgıyle ve huzurla kullannnnnnnnnnn..

    YanıtlaSil
  4. hepside çok cici şeyler.güzel günlerde kulllan.canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOLLAYAN COK CICI CUNKU=)
      TESEKKUR EDERIM HAYATIM.

      Sil
  5. canım hediyelerin birbirinden güzel...
    hepsini en güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. COOOKKK TESEKKUR EDERIM CANIM..
      BENDENDE COKCANA SEVGILER SANA=)

      Sil
  6. güzel günlerde kullanman dileğiyle canım...sana bi sorum olcak yardımcı olursan sevinirim blogamation daki gaggetlerden yüklemek istiyorum ama bi türlü beceremiyorum senin baykuşa bayıldım da... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ILK ONCA TESEKKUR EDERIM CANIM..
      cicibiciseylerr@gmail.com ADRESINDEN BANA ULASIRSAN HALLEDEBILIRIZ TATLIM.

      Sil
  7. kıyamamm yaa..
    minicikk ki bu hediyeleerr..
    senin güzel yüreğin nicelerine layık aslında...
    ben bu güzell sözleri gerçekten hakettimm mi kii...
    güzel gören yüreğine ve gözlerine sağğlıkk canım kardeşimm..
    benn şu kanaatteyim ki,çok güzel kardeşlerim oldu blogum sayesinde..iyi kilerime çok anlamlar eklendi sayenizde:)
    öpüyorumm canımm benim...
    sağlıkla kullanman dileğimle...
    seviyorumm senii...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABLACIM İNAN BANA DAHADA FAZLASINI HAK EDIOSUN BU SOZLERIN..
      BEN YÜREĞİNİN GÜZELLİĞİNİ GÖRDÜM İYİKDE HAYATIMA GIRDIN ABLAM<3

      Sil
  8. canım hepsi birbirinden güzel güle güle kullan bu arada pazartesiyi bekliyoruuuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIMMMM..
      VALLA BENDE BEKLIORUM BI AKSILIK CIKMAZSA=)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)