20.04.2012

BİLMEM KAÇINCI MİMİMMMM..=)

Sevgili Şirin Tarifler ve Delansey blogunun şirin sahipleri beni mimlemişler,
kendilerine çok teşekkür ederim benide unutmadıkları için..

Vee mim sorularıma geçerim..

1-Mesleğin seni mutlu ediyor mu?


Yarama tuz bastı resmen bu soru..=)
Hayırrr aslaaa katiyennn memnun değilim..!!!
Çok yorucu ve uğraştırıcı bi meslek mali müşavirlik..
Sınavları ise cabası..
Aslında bu konuda söyleyeceğim çok şey var ama neyse bunaltmıyım sizi..=)
Diğer soruma geçeyim hemen..

2-Dilediğin meslekmiydi..?

Tabikideee hayıııırrrrr..


Anaokulu öğretmeni olmayı isterdim ben.
 Çocuklara düşkünlüğüm çok fazla.
Benden çok iyi anne olur bence..=)))


Yada hemşire olmak isterdim.
Beyaz önlüğe bayılıyorum çünkü..=)

3-Yalnızmı? İlişkide yaşamayımı tercih ediyorsun..?


Yalnızlık Allah'a mahsustur..
Eşimle çocuklarımla sevdiklerimde ömrümü sonlandırmak isterim tabiki..

4-Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söylermisin? Dürüst ol!


Toz pembe yalanlar vardırya hani
 basit yalanlar
kimseye zarar vermeyecek yalanlar onun dışındakileri sevmem sevememmm..

5-Yabancı bir dil konuşuyormusun..?


Türkçeden başka br dil bilmiyorum malesefff..

6-Rüyandaki evde oturuyormusun?
Taşınmak veya yurt dışına gitmek istiyormusun..?


Çok şükür halimize diyorum.
Hiç çok fazla istemedim Rabbimden kimseye muhtaç olmayalım yeter dedim..
Evimden de yaşadığım yerdende çok memnunum ben.
Rabbim olmayan herkese nasip etsin İnşallah..
Vee en baştada haram olmayanından nasip etsin.

7-Mobilya değiştirmeyi severmisin?


Yenilikleri herzaman sevmişimdir..
Her an her saniye yeni birşeyler çıkıyor..
Kim sevmezki yepissyenii mobilyalar almayıı=)

8-Çevreye, hayvan korumaya katkın varmı..?


Tabikide herkesin olmalı..
Özellikle yere tüküren erkeklere gıcıkkkk oluyorummmm..

Havanları çok severim,
özellikle kedileri minnak minnak suratlarını yerim ben onların yaaa..

9-Tv ve filmleri severmisin..?


Sevilmez miii hiçççç..
Aslında çokta fazla uğraşmamak,uzak durmak lazım.
Çünkü ibadetlerimizi engellediğini farkettim..=(

10-Bırakmak istemediğin kötü huyların varmı..?


Bırakmak istemediğim bi kötü huyum yok galiba benim..=)

11-Loto veya benzeri şans oyunu oynarmısın..?


Sadece kırk yılda bir yılbaşlarında milli piyango alırım..

Gelelim benim mimlediklerime..

Canan ablacıkımm
Bacım-klbk misali
1gül
Zeliş
Bir umut bir dokunuş

Kolay gelsin fıstıklarrrr..!


16 yorum:

  1. oyyy bende mimlendim abooo .) kısa bir süre içinde inş. cevaplicammm canım muckk

    YanıtlaSil
  2. demek anaokulu ögretmeni olmak isterdin bakk sanada yakisirdi hee:)neyse insaallah kendi cocukalrini güzel bi sekilde yetistirirsin ilerde balim:)
    mimdeki zelis ben oluyorum sanirim tesekkür ederim:)cevaplarim ins:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABIKI SENSIN BITANEM, SENDEN BASKA ZELİŞİM VARMI BENIM=)
      HAYIRLISIYLA INSALLAH DEDIGIN GIBI OLURUM=)

      Sil
  3. cok isten olmus guzel bacim :) insallah banada cevaplamak nasip olur :) tesekkur ederimm, yanliz o meslegi bende sevmiyorum :( nerden bulastik ki varsa yoksa kagit kurek hesap isi,aaaah bende cicekci filan olmak isterdim, veya ne bileyim el sanatlari olsaydi keske amaaaaan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYY VALLA BACIM YA BULAŞMAZ OLAYDIM CIKAMIYORUM ISIN ICINDEN..=(

      Sil
  4. Canımmmm :) dönüyorum hayata yavaş yavaş içimdeki kasveti attım gibi helede şu yazıyı okuyunca ;) bnmde bırakmak istedğim kötü bir huyum sigraaa okadar cok istiyorumki ama denemeye çalışıyorum inşlh olur ..neyse tatlım cok öptüm seniii :)KBR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AZİMLİ ARKADASIM BENIM SEN YAPARSIN BILIYORUM BEN BIRAK SU LANET SEYI CIKAR HAYATINDAN INSALLAH..

      Sil
  5. Canim cok güzel yazmisin ve bi okadarda icten olmus ellerine saglik fistik, insallah en kisa zamanda bende cvplar posta girerim :) Meslek kismina gelince bende hic memnun degilim ve bisey fark ettim seninle ortak bi yönümüz varmis bende anasinifi ögretmeni olmayi cok isterdim cocuklarla :) Annemin dedigi bi laf vardir bana sen cocukken cocuk bakarsan sonunu dusunemiyorum diye ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =))) AYY NEGUZELL YAA BIRDE YAKIN OLSAYDIK CANIM COK DAHA GUZEL OLACAKTI DEGILMI=(

      Sil
  6. çok güzel bir mim olmuş canım begendim anaokulu öğretmenliğide ne yakışırdı benim cicime kısmet ama olsun

    YanıtlaSil
  7. canım vakit ayırıp cevapladığın için çoook teşekkür ederim...
    cevapların çok içtendi...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bu mimi okumam iyi oldu,böylelikle yeni buldugum blogunu seni yani biraz tanimis oldum :)) meslegin icin üzüldümm :(( sevmeyerek yapilan birsey cok eziyet cektirir.Bu arada bende anaokul ögretmeniyim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloguma güzelgül,
      mutlu ettin beni ziyaretinle..
      valla aynen öyle eziyet gibi yanlış meslek seçimi..
      benım de hayalımdı anaokulu ogretmenlıgı hala ıcımde uktedır belkım bırgun gerçekleştiririm bende ne dersin..=)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)