5.04.2012

3 YIL ÖNCE BUGÜN


3 yıl önce bugün kavuştum ben sana
Okadar heyecanlıydm ki kalbim yerinden çıkacak sandım
Hissetmiştim aslında alnıma yazı olduğunu
İyi gündede kötü gündede hep yanımda olacağını
beni bırakmayacağını
Biz böyle özel günlerimizde hiç yanyana olamadık,
ama ben bildimki 
o güzel yüreğin hep benimle 
benim için çarpıyor.
Şimdi şükrediyorum Rabbime seni örüme yazdığı için.
Senin gibi harika bir insana yar olduğum için,
gönlümü kaptırdığım için
Tek dileğim Allahtan iki cihanda yanyana olmamız 
mesut yaşamamız.
Ben hep yanındayım
 Hep yanımda ol sevdiğim
Ben senden razıyım Rabbimde senden razı olsun..
SENİ ÇOK SEVİYORUM..!
Mustakbel Eşin.

62 yorum:

  1. masallah size, bir omur boyu sursun askiniz mutlulugunuz... yuzunuz daima gulsun, yuvanizdan ask hic eksik olmasin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU GÜZEL DUALARA KOCAMN AMİNNN VE İNŞALLAH DERİM.
      TESEKKUR EDERIM CANIM.

      Sil
  2. bu ne sevgi :) Allah bozmasın Allah tez zamanda kavuştursunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU NE SEVGİİİ AAHHHH
      BU NE IZDIRAP DİYEMİCEM ÇÜNKÜ BAŞIMA GELEN EN GÜZEL ŞEYİM O BENIM=)
      TESEKKUR EDERIM CANIM AMİNNN=)

      Sil
  3. MUTLULUKLAR CANIM
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne güzel bir sevgi, ne güzel sözler, rabbim hiç bozmasın inşallah

    YanıtlaSil
  5. rabbim bozmasın yarabbim:)
    mutluluğunuz daim olsun inş:)
    nice nice yıllara
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AMİNNNN DERIM YUREKTEN.
      HEPIMIZINKINI INSALLAH.

      Sil
  6. canıımmm ne güzel yazmışsın benıde coşturdun:))allahım mutluluk versin yanyana olun hep inş.sevmek çoook güzel.hayat sevincegüzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYAT SEVİNCE GÜZELLL
      SEVİNCE TATLI GÜZEL GERÇEKTENDEE..
      İNSANIN NEŞE KAYNAĞIII EŞİ=)

      Sil
  7. Ben senden raziyim rabbimde senden razi olsun ..

    ne kadar guzel gozlerim dolu dolu oldu ..
    sevmek sevilmek guzeldir derim hep guzel ama degil mi :)
    Rabbim bir omur mutlu etti sizleri daha yazacak cok sey var biliyorsun guzel bacim ama kelimler yetersiz kaldi bu post'a :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL OLMAZMI BACIM BENİMMM DÜNYANIN EN GÜZEL ŞEYİ EŞİNİ BULMAK ONUNLA YAŞLANMAK..

      Sil
  8. Allah daim etsin, insan imreniyor yaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMINNN CANIM.
      HERKESE EN HAYIRLISINDAN GUZELINDEN NASİP ETSIN INSALLAH.

      Sil
  9. Mutlulugunuz daim olsun, her iki cihanda da sürsün insallah :)

    YanıtlaSil
  10. Rabbim ömrünüzün sonuna kadar birlikte olmayı nasip etsin inş güzel ablam :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar cok sevdigin sozlerinden belli...sair yapmis enistemiz seni masallah omur boyu insallah :-)

    YanıtlaSil
  12. Maşallah canım.Allah nazarlardan korusun.Her daim birbirinize karşı sevgi dolu olun inşallah.Aşk Allah'ın insanlara bir hediyesi bence.Müstakbel eşinle bir ömür mutlu olun inşallah:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TESEKKUR EDERIM CANIM..BU GÜZEL DUANA YUREKTEN AMİNNN DİYORUM<3

      Sil
  13. Aynı duyguları bende yaşadım ve 16 yıldır yaşamaya devam ediyorum..bu ortak yanımız ve bir çok şeyi güzelleştirdi gözümde şu an..
    Rabbim aihrette de birlikte olmayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TESEKKUR EDERIM CANIM ALLAH RAZI OLSUN..BARIŞMIŞ OLMAMIZA SEVINDIM=)
      RABBİM YUVANIZI HUZURLA DOLDURSUN INS.

      Sil
  14. Ooff diyorum tej kelimeyle harika anlatmışsın Allah"ım bir ömür boyu ayırmasın sizi CAnııımmm benimmm...KBR :)

    YanıtlaSil
  15. oy oy maşallah canım :) Rabbim nice nice yıllar yaşatsın size

    YanıtlaSil
  16. inanmıcaksın kuzum tam 5 kere okudum cok güzel yazmışsın cokkkkkkkk

    YanıtlaSil
  17. ALLAH ayırmasın nice nice senelere inşALLAH...
    çok duygulandım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) BENDE YAZARKEN DUYGULANMISTIM..
      ALLAH RAZI OLSUN.AMIN.

      Sil
  18. Ahhhh bian kendimi hissettim bu yazının içinde aynını bende söylemek istiyorum mustakbel eşim için :)

    YanıtlaSil
  19. ay ay ay maşallah allah mutluluğunuz daim etsinn nice 3,5,10,20,30,40,50 ... yıllar görmeniz dileğiyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYY ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..KOCAMANNN AMİNNN=)

      Sil
  20. saglık huzur mutluluk dolu uzun yıllar dılıyorum

    YanıtlaSil
  21. maşallahhhh rabbim ayırmısın nice güzellikler yaşatsın ve ikinizdende razı olsunn :) yüzüm güldüü böyle bişey okuyunca aşk ne güzel şeyy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GERÇEKTENDE COK DEGISIK BIRSEY AŞK HER DERDE DEVA EDIYE DUSUNUYORUM..
      KOCAMAN AMIN DER VE TESEKKUR EDERIM CANIM.

      Sil
  22. Sevginize hayran kaldım. Allah bozmasın inşallah. Enkısa zamanda birbirinize kavuştursun. Bende eşimden çok ayrı kaldım. Şimdi şükürler olsun yanımda. Sizi çok iyi anlıyorum. Allah bidaha ayırmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İÇTEN DUALARIN ICINDE BEN TESEKKUR EDERIM.
      DEDIGIN GIBI RABBIM BUNDAN BASKA AYRILIK VERMESIN.

      Sil
  23. MAŞALLAH size....MUTLULUKLAR...

    YanıtlaSil
  24. RABBİM İKİ CİHANDA MUTLULUGUNUZU DAIM EYLESIN SİZİ HİÇ AYIRMASIN İNŞAALLAH...
    (ESLEM BERA) :)

    YanıtlaSil
  25. Mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  26. Yaziyi okurken birden kendi durumum aklima geldi. Ama benim kavusmama daha var..

    Mutlulutugnuz daim olur insAllah. Allahim sizi tez zamanda kavustursun.

    YanıtlaSil
  27. Masallah size..Rabbim mutlulugunuzu daim eylesin,cok samimi ve icten yazdigin icin takip ettigim bloglar arasinda vazgecilmezlerdensin:).bu arada tanisma oykunuzu merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ADSIZ KARDEŞ,ALLAH RAZI OLSUN..
      TANISMA OYKUM ILGINC OLMADIGI ICIN PAYLAŞMA GEREGI DUYMADIM ACIKCASI=))

      Sil
  28. şu anda okuyorum ve inanın çok hoşuma gitti:)allah hiçbir zaman ayırmasın sizi ve sevenleri:))duygulandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERIM CANIM GUZEL YORUMUN ICIN..KOCAMANNN AMIN DERIM.

      Sil
  29. masallah...rabbim iki cihandada ayirmasin sizi insallah :)

    YanıtlaSil
  30. canım, Rabbim gülen yüzlerinizi hiç soldurmasın, mutluluğunuzu daim eylesin. kem gözlerden, kem gönüllülerden uzak tutsun inşallah.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)