5.04.2012

BENİM BİR MİMİM VARDI, ŞİMDİK BULDUMMM..=)

Kübranın Günlüğü blog sahibesi canım arkadaşım unutmamış beni, banada göndermiş mimini çookkk teşekkür ederim birkez daha...
Kendisine gecikmeden dolayı özür diler ve biran önce mim sorularıma geçmek isterim..=)
Biraz ciddimi yazdım ne..=)))

Neyse başlayalım en iyisi..

1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı..?
Gezmeyi çok seviyorum buyüzden 'Gezginci' olabilirdi..=)))


Şarkı olarakta bunu seçtim..=))))


2-Birşeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi/neleri değiştirirsiniz..?
Hadsiz-bencil ve büyüklenen insanları değiştirirdim.


3-Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri..?


Aşk ve komedi filmleri en sevdiklerimden.
Bu yüzden kavuşma sahnelerini bende çok seviyorum..<3


Birde savaş sahneleri beni çok etkilliyor.
Savaş başlamadan önce komutanın-sultanın söylediği cümleler vardırya hani tüylerim diken diken olur..


Vee birde ölüm sahneleri..


4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne sana tahsis edilmiş olsa ne yapardın..?
Boğaz köprüsünü trafiğe kapatıp yarimle birlikte  akşam romantik bir yemek yerdim heralde..=)))

5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler..?

Ben öyle sürekli ağlayan birilerinin olduğu,acıklı dizileri sevmiyorum açıkçası..
Haberleri izlerken yeterince içimiz kararıyor birde dizilere taşıyorlar bunları iyice ruhum kararıyor.
Nerde komedi var onu izliyorum gülüyorum bol bol..=)

 Muhteşem yüzyıl hiç kaçırmadığım dizilerden biri.
Nede olsa Aşk-ı Derun.


Gossip Girl-En sevdiğim yabancı dizilerden.


Vee pis yedili.=)


Alemin Kralı


Beni Affet..
Babamın zoruyla izliyoruz bu diziyide..=)



Aaa bitmiş bilee..=)

Haydin ben kaçar ozaman..
Oxxo oxxo..

14 yorum:

  1. hihihi, ben de seviyorum ama Beni Affet'i :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RUHUM SIKILMAZSA ASLINDA GUZEL DIZI AMA BAZEN BAYIYO BENI SUREKLI AGLIO O KIZ YA=)

      Sil
  2. cevaplarin mükemmel :) cok güldüm :) babanin zoruyla beni affet dizisini izlemeniz :)) 4. sorudaki cevabin cok hosuma gitti :) ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) TAKTI O DIZIYE BIZEDE IZLETIO=)
      TESEKKUR EDERIM CANIM.

      Sil
  3. Sen ne kadar eğlencelisin kız ;seni alan yaşadı:))benim hiç mimim olmadı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEHEHE=) YARIMLE BAYA GULUORUZ ZATEN BIRARAYA GELINCE=)

      Sil
  4. karikatüre çok güldüm "o az önceydı az önce" hehehe.
    cevaplarıda güzelmiş güzel arkadaşımın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM ARKADASIM..BENDE COK GULMUSTUM GORUNCE=)

      Sil
  5. he hee:))
    çokk romantikksinn gülümmm seenn:)))
    boğaz köprüsünde yemek haa:))
    umarım gerçek olur bi günn:)
    öperim balımm..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEHEHE BİRAZ ÖYLEYIM GALIBA ABLAMMM;)
      INSALLAH OLUR

      Sil
  6. :)) muhteşem yüzyılı her ne kadar izleyemesem de bende seviyorum canım :) güzeldi :)

    YanıtlaSil
  7. ben teşekkür ederim:))
    süper bir mim olmuş,
    canım benim
    hayırlı günler,sevgiler:)))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)