4.04.2012

HERŞEYDEN BİRAZ BİRAZ

Herkese merhabaaa..
Blogda uzun zamandır şafak vermiyordum bugün yazayım dedım..
Bugün konyadayız(42),
kayınçoma gittik bugün (kendileri üni okuyor orda).
Gerçi FACE sayfamda hergün yazıyorum şafağı.
Hep beraber sayıyoruz kızlarla..=)
Beni yalnız bırakmıyorlar sağolsunlar.

Daha önce eminönünün yolunu bilmeyen ben bu ay 2 defa gittim..
İyikide gitmişim herşey ordaymış gerçekten..
İlk gidişim bu postumda bahsettiğim ablacıkımla oldu ve birsürü ciciler aldım onlarda
 bu postumda dır.

2. kezde ailecek gittik.
Hafta içi olmasına rağmen yinede çok kalabalıktı.
Eee havalar düzeldi tabi milletin evde durası gelmiyor.




Eminönü camisi..
Eski yapıları çok seviyorum ben nedense..
Fotografınıda çekmeden edemedim.

Eminönünde insan kendini kaybediyor valla ne ararsan bulabiliyorsun..
Eee benim gibi alışveriş canavarı birisinin eve eli boş dönmesi olmazdı tabikisidee..=)


Gerçi ihtiyacım olan şeyleri aldım,
fazladan birşeyler almamaya çalışıyorum çeyizime.
Ara ara bu yasağı deldiğim oluyor tabi..=)
Tencere-demlik altlığım nasıl fıstıklar??
Böyle değişik şeyleri herzaman sevmişimdir.


Annem nezamandır diyordu çeyizine kaneviçeli-dantelli pike ve nevresim takımı yaptırıcam diye.
Peki ben seviyormuyum bu ikiliyi..?
Tabikide hayırrrrrr..
Birde pahalılarki sormayın gitsin.
Bir pike takımına 300 tl dediler.
Nevresim takımıda 150,
oldumu sana 450 tl..=/
Zaten sevmiyorum dantelli kaneviçeli işleri,
birde herzaman kullanılacak şeyler değil..
Dedim verilmez okadar para..
Haksızmıyım..?
Onun yerine böyle sade ve şık bir model seçtim hemde bana çok uyguna geldiler..



Buda ogünkü kombinim.
Lacivert-beyaz.
En sevdiğim kombin renklerinden.
İkinci resim otoparkta çekildiği için böyle oldu..=/

Kalp etkinliğimiz için benim hediyelerim hazırlandı ve yola çıktılar bile..
Umarım canım ablam hediyelerini beğenir..


Diğer ikinci pakette çok sevdiğim bir fıstık için..
İkisininde yüreği öyle güzelki,
Rabbime şükrediyorum böyle güzel insanlarla tanıştığım için.
Allahım hepimizi hayırlı insanlarla karşılaştırsın inşallah.


Buara tatlı-çikolata krizim had safhada..
Heleki koskaya gidince çikolatalı lokum ve çikolatalı pişmaniyeye hiç dayanamam..



İçi çikolata ve krema dolu şu gofretlere bayılıyorum.
Bime gidince mutlaka kaparım 3-5 tane..=)


Birkaç gün önce annemle bakırköye gittik..
Malum yaz geldi düğünler başlıyor.
Yeni kapandığım için abiyem hiç yok haliyle..
Bakırköy yeraltı çarşısına indik orda var dediler ama ben pek beğenmedim çok sade geldiler bana..
Tekbir ve armineyede girdim baktım.
Tekbirde birkaç model var ama pendiğe iyice bakmadan almıcam sanırım..=)

Arminede bu iki güzel trençkota rastaldım,
Buara leoparlı detaylara fena taktım kafayı.
Beyazla olan uyumunuda beğendim ben.


Lacivert-beyaz ve puantiye daha neolsun değil mi..=)


Vee son olarakta yine çok sevdiğim birinden aldığım hediyelere yer vermek istedim..


Karemika ürünlerine benzettim ben.
O porselen tabiki buda cam,
böylede gayet şirin bence..


Bu kolyem hacdan geldi bana..
Yarimin büyük amcası getirmiş..
Muhteşem yüzyıl  dizisindeki takılara benzettim..=)
Fiyonk ve taş en sevdiklerimden..;)

Vee bir post sonu daha..
Okuyan gözlerinize,
yorum yazan ellerinize sağlık derim şimdiden..
Herkesin herşey gönlünce olsun inşallah..

27 yorum:

  1. Ben de dehşet seviyorum Triplex gofreti :))) cicilerini de güle güle kullan bir yastıkta ömür boyu inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desene sende bendensn;)
      sağol mayacım cok tesekkur ederım AMİNN

      Sil
  2. ayy ne kadar güzel şeyler var bu postta ::) trençkotlar çok güzel... hediye gelen takıyı takarken gören gözlerini kesin alamayacak ... bardaklara bittim yaaaa yatak odası örtünü çok güzel seçmişssin çok begendım... nerden aldın acaba...
    bu arada çokta şıksın bende beyaz ve lacivert hastalığı var suan bide üstümdekiler beyaz ve lacivert..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haticem canım sağolasın ne guzel seyler yazmıssın balımmm..
      yatak ortum kürkçüler hanından aldım canım benım.

      Sil
  3. Nevresim takımın çok şık ve asil. Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Canımmm cicilerini en güzel günlerde kullan inşallah.
    Sana söylemedim ama yarın eminönüne gidelim dicektim ama sanırım yağmur var:/

    YanıtlaSil
  5. Cicilerin çok güzelmiş canım benim. Ben de lacivertle beyazın uyumunu çok severim. Nevresim takımına bayılşdım. Hayırlısıyla güzel günlerde kullanmanız nasip olsun inşallah. Öyle sade ve güzel bir nevresim takımını ben de arıyordum. Nereden aldığını sorsam çok mu ayıp ederim? Rabbim dileyen herkese gönlüne göre nasip etsin. Her şey gönlünce olsun inşallah sevdiğin de hayırlısıyla alır tezkeresi, darısı benim başıma. Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benımmm Rabbim hepımızı sağ salim kavustursun ıns.cok tesekkur ederım yorumun ıcın.

      Sil
  6. Canımcım paketler çıkmış hadi gözün aydın birde ben verebilseydim şunları :) ama öyle bi heyecanla hazırladım ki :) kuzum kombin çok güzel bak o etekli pantolonlardn bende istiyorum yani geniş pantollardan öyle çok rahat ediyorum :)trençkotun da harika :) ne diim herşey harika kolyeye bittim zatn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzummm çok tesekkur ederım yaa guzel yorumun ıcın..atla gel sen ısta gıdelım gezelım bolbol alısverıs yapalım sana.

      Sil
  7. çok güzel hepsi güle güle kullan :) bu arada o pike sorunu bendede vardı post yapmıştım. o aldığını çok beğendim nerden aldığını öğrenebilirmiyim vede fiyatını :)

    YanıtlaSil
  8. AYLİN:kombin cok hoş olmuş maşallah.yatak örtünüzü iyi günlerde kullanmanız dilegiyle.bende kapanmayı düşünüyorum.sizde yeni kapanmışsınız sanırım.ilk zamanlar kıyafet konusunda sıkıntı cekmekten korkuyorum.inşallah üstesinden gelirim sizler gibi.genel olarak pantolon tunik giyerim heralde:)sizin ilk zamanlar uyguladıgınız seyler var mı.bu arada topuzlu boneyi sizde gördüm denemeyi düşünüyorum.sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ılk once güzel yorumun ıcın tesekkur ederim..
      hiç dert etme kendıne sıkıntı çekmezsin özelliklede yaz mevsımınde..ben pantolon cok tercıh etmıyorum yazın sıcak oldugundan cekılmıyor,etek gıyındım bol bol zaten cogu magazada var artık uzun etekler zorluk çekmezsin yani..
      ustunede gömlek giyindinmi tamamdır ben genelde böyle gıyınıyorum..yakalı gomlek gıyıneceksende ıcıne iç giyim magazalarından yarım boğazlı cıtcıtlı badı alırsın oda tamamlanmıs olur.
      boneye gelınce sıddetle tavsıye ederım özellıkle yenı kapanan bırı ıcın cok pratık ve ıdeal oluyor ben kapandım kapanalı bu boneden kullanıyorum hemde rahat bana gore.ınsallah yardımcı olabılmısımdır.
      baska sorun olursa cicibiciseylerr@gmail.com adresınden bana ulasabılırsın tatlım.

      Sil
  9. canımcım cok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için o aldığın nevresim pike set tarzı bişi değilmi.. tam takım yani çok iyimiş fiyatı eminönü yolu gözükcek bu gidişimde yine herhalde :)

    YanıtlaSil
  10. bol konulu bir postdu, sağol canım ellerin dert görmesin. leopardan şimdilik uzak duruyorum nedense bir türlü ısınamadım. ama güelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim toprakım benım;)
      bende önceden sevmezdim ama ufak detaylar olunca sevebılıyormusum=)

      Sil
  11. Allah agız tadıyla kullanmayı nasip tsin herşeyi :)

    YanıtlaSil
  12. geçen yıl bu zamanlar bende şafak sayardım o günlerimi hatırlattın bana :) su gibi geçsin inşalah zaten azıcık kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beticiğimm kocaman AMİNNNN diyorum canım çok sağol..

      Sil
  13. bidenemm çok güzel görünüyorsun yeni gördüm postunu:( aldıklarını zaten hep begeniyorumm gene çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan.arada senı görmek istiyoruumm:)pendiğe geldiğinde bakarız:)))muuahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ELBETTT BIRGUNNN BULUŞACAĞIZZZ BU BÖYLE SURUPP GITMEYECEKKK FATMAM=))))
      GÜZEL YORUMUN ICIN ÇOOKKK TESEKKUR EDERIM BALISI.

      Sil
  14. merhaba paylaşımlarınız hoşuma gitti benim bloguma da beklerim :)sizi takibe alıyorum

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)