18.03.2012

BİR BULUŞMA DAHA + EMİNÖNÜ GEZİSİ + DİKKAT BOL FOTOLU POST=)

Herkeseee mutlu pazarlarrrrrr..
Dün gezdim bol bol bugün evdeyim dinleniyorum.
Bari dedim dünkü güzel günümün postunu gireyim bugün.

Biara FACEBOOK sayfamda güzel bir tesadüften bahsetmiştim hani sizlere,
blog aracılığıyla birsüredir görüşmediğim ablamı tekrardan buldum diye..
Kendileri ŞANTİYENİN GÜLÜ blogunun sahibesi.
Dün buluştuk hasret giderdik ablamla.
Eminönüne gittik gezdik,alışveriş yaptık,kaynattık, bol bol da foto çektik..=)

İlk önce şark hana gittik..Gerçekten gezilmeye değer biryer..=)
Ben kendimi kaybettim vallahi nereye bakıcamı şaşırdım..=)
Şu kutuların güzelliğine bakar mısınız..



Bizi en mest edenlerde bu takı kutuları oldu..


Pembiş pembişler bazılarında kalp bile var..=)



Bu telefonlardan birara almalıyım zira aşık oldum kendilerine.=)


Yarimi arıyorummm ama iştimada galiba=P



İneklereee bakınnnn..Zeytin çatalı taşıyorlar..=)


Muzur ben yine iş başında..=)




Tek taşımm nasıl kızlarrrr..=)
Peçete halkası ama olsun ben parmağıma taktım..=)


Rengarenk keçeden taçlar..
Yok yok bu handa ne ararsan var maşallah..=)



Baa-yılll-dıkkk bunlara yaaa çok şirinler ama değil mii..
Yirim ben bunu yirimmm amaaa..=)



Mini mini dikiş makinası ve gramafon..
Çok orjinaller..
Evlendıkten sonra bir eminönü turu daha yapmam lazım aklım orda kaldıı=)


hehehehe..=) conversim nasıl kızlarr biraz büyük geldi ayağıma ama..=)


Şark hanı bitirdikten sonra sonraki durağımız olan kürkçüler hanına gittik..
Burdada bol bol kına gecesi malzemeleri ve çeyiz cicileri var.






Çiçekli provamıda yaptıktan sonraaa bakırköye gittik..
Okadar dolaştık, yorulduk, acıktık tabiii,
gelsin mamacıklarrrr..



Yemek ve sohpetin ardından sonrada bu güzel günümüzü burada sonlandırdık..
Ablacıkımaa burdan birkez daha çookkk teşekkür ederim..
Çok eğlendim, çok güzel bir gün geçirdim vee en çokta onu tekrardan gördüğüm için çookkk mutlu oldumm..
Hep böyle güzel günlerimiz olsun İnşallah.

Eminönünden alınan cicilerde birdahaki postta olsun..
Yarın belkim 1-2 günlüğüne biryerlere kaçamak yapabilirim.
 Buralarda olamayabilirim fıstıklarrrr merak etmeyin iyiyim yani..;)
Post biraz uzun oldu biliyorum okuyan gözlerinize sağlık der ve
hepinizi çookkk öperim..
 Ve ben artık kaçar..

56 yorum:

  1. ha ha :) tam senlik bir yer orası :) her şey kalpli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası kesın valla hıc cıkasım gelmedı zaten=)

      Sil
  2. yaaa ben istanbulda yaşamak istiyorum artık ama....yaşadığım hiçbi şehirde böle yerler yokki şölee rahatça gezip alışveriş yapayım...

    YanıtlaSil
  3. Canımmm valla iiiki kaybolmamışsın orda ya ne ararsan var cidden o kalpli kutularda çok tatlı çok beğendm sende herzamanlki gibi çok cicisin kuzum :) kocaman öptm seni :) muckkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaybolmakta mumkun canım evet=)
      sağol kuzumm sen guzel bakıyorsun ondan öyle.

      Sil
  4. Super bir gezinti olmus ben de istiyorum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende gel balım ınan hıcbır sakıncası yok;)

      Sil
  5. Ben karışmam bende istanbula gelince benide gezdircen böyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benı ablam gezdirdi canım bende senı gezdırırım tabı neden olmasın;)

      Sil
  6. ama ben kiskandim simdi :p bende olmaliydim orda hele o magaza ne oyle yahuuu benide gotur orayaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))
    kiskanclik kokan bir yorum oldu acep farkindamisin :p
    muaaah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh sen bır gelsen bacım yaaa nerelerı gezerız bız senlee..
      kıskançlıgını yerım ben senınnnnnn=)
      benımkıde özlem dolu bır yanıt oldu=)

      Sil
    2. her ikimizde ortalamayi yapiyoruz cok sukur ;)
      AAhh o gun bi gelse insallah ;)

      Sil
  7. ayyyyyy nasıl imrendimm be yaaa :)) hani ben nerdeyimm:)Ablalara tü tü tü maşallah:)nazar değmesin çok güzel olmuşş:))

    kocamannn öpücüklerrrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol fıstıgımmm benımmmm senınlede gıderız kuzumm sen ıste yeterkıııı

      Sil
  8. ayy Yarenim bu nekadar güzel bi posttu böyle:))sayende resimlerlede olsa eminönünü gezmis gibi oldum:))istanbula gittigimde bu tür seylere nerden bakilir bilmiyordum simdi ögrenmis oldum keisnlikle eminönünden:))cokk saol canim benim..ayrica santiyenin gülünüde takip ediyorum severek..bulusmaniza cok sevindim:)facede bahsettigini hatirliyorum ama o kisi oldugunu smdi postta ögrendim:)süper bi gün gecirmissiniz,darisi diger tüm günlerinizin basina olsun:))
    cokk cok öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zelişimmmm canım güzel yorumun için çok tesekkur ederım.
      kuzum valla bende yenı öğrendim emınonunu bilmek lazım bıraz buraları ablam sağolsun gösterdi bana..

      Sil
  9. Lan insanın canı bu blogda hiç sıkılmaz cidden herşey çok cici bici :D

    YanıtlaSil
  10. özledim çokk özledim İstanbul seni. kızlar dua edin noluur eylül de geleceğim her yeri gezebileyim inşallah beraber gezelim mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gelebılırsın canım..
      benım kısmetse eylulde dugunum olacak tatlım burda olurmuyum bılemedım=)

      Sil
  11. bir arkadaşımın bloğunda gördüm sizi ekledim çok hoşuma gitti. ben de blğuma bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederım hoşgeldınız sızde..
      hemen gelıyorum bende=)

      Sil
  12. Ciciiiim benim post ne güzel olmuşş öleee bende yazıcam fırsat bulunca bakalım :)

    YanıtlaSil
  13. ilk fotodaki kutulara aşık oldum

    YanıtlaSil
  14. ya çok imrendim,bende istiyorum,
    ankaradada bir buluşma yapsak ya çok gaza geldim :))
    canım herika bir gün geçirmişsin. senin adına çok sevindim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. COK SAĞOL KÜBRACIM..YAPIN VALLA ANKARADADA COK BLOGGER ARK VAR.

      Sil
    2. ankarada bloger çok ama gezilecek böyle güzel yerler yok malesef :)

      Sil
    3. kızılayı cok begenmıstım ben ama..

      Sil
  15. en kısa zamanda bende eminönüne gidicem....
    ciciler almayı düşünüyorum...
    sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git canım gittt süper ötesı güzel şeyler var.

      Sil
  16. ay canım eminönü çekti resmen yaaa :)) bizde bloger kızlarla buluşur giderdik ne güzel eskiden. mimi biraz büyüsünde ilk hedefim şark han :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen fıstıgı bana bırak ben buyuk bır memnunıyetle bakarım tatlım=)

      Sil
  17. Merhaba canım harika senin gibi cok cici bi post olmuş bende yeni blogculardanim baştan beri seni takip ediyorum..bana da beklerim... :) izmiri biliyor musun bilmiyorum konak kemeralti gibi bi yer cıvıl Cıvıl..öpüldunnn ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım..
      hemen gelıyorum bende sana;)

      Sil
  18. Ben o cicilerin hepsine bayildim. Orasi tam gezilecek yermis yaa, Istanbul'da olmanin ayricaligi bu olsa gerek ...

    Bulusmanizda ne iyi olmus ;) En kötü gününüz böyle olsun insallah :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebegım çookk tesekkur ederım canım..
      yerlerını bılıyorsan ıstanbul harıka bıryer.

      Sil
  19. yaa bu buluşmada bende olmalıydım ama haksızlıııkkkkk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gelde bı canım senınlede gezcezzz çok çınlattık kulaklarını bılesın=)

      Sil
  20. Canım ne iyi ettin de paylaştın bizlerle benim gibi gezemeyen bayanlar için ayrıca çok iyi oldu bu! senin sayende gezmiş oldum bende !İmrendim hemde çoooooook GÜLÜM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın cananım arada sırada gezıyorum ıyı gelıyor vallahi

      Sil
  21. süper yaaaa eminönünü bilenle gezeceksin senelerim geçti orda ama hiç bilmem hanlarını fln.hiç ilgimi çekmemşiti şimdiye kadar şimdide gezemiyırum:)ama bizim yerimizede gezmişsin balım buaradaçok hoş görünüyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım bende bılmıordum ama sağolsun ablam gezdırdı ogrendım:)
      güzel yorumun ıcın cok tesekkur balısıııı

      Sil
  22. süs aksesuar sevenler için çok yararlı bir post olmus:)))
    en kısa zamanda şarkhana ugramam lazım:)

    YanıtlaSil
  23. ohh ne âlâ :) ne güzel geziyorsunuz türkiyenin güzel yerlerini... biz kalmisiz yaban ellere yanayim halime :P

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok cici şeyler varmış, bayıldım! aldıklarını güle güle iyi günlerde kullanman dileğiyle, ben de seni beklerim bloğuma, sevgiler..:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir gün geçirmişsinizz :) be her şeey harikaaa nemde bakarken ba-yıl-dımmm ablacım :)

    YanıtlaSil
  26. gerçektende cok guzeldı canım sağolasın..

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)