27.03.2012

ÇEYİZ CİCİLERİ BİLMEM KAÇ =)

Alıyorum alıyorum tam bitti diyorum tekrardan eksik birşeyler çıkıyor..=)
Evlenmiş olsakta bitmeyecek galiba bu eksikler,
 ama olsun 
yuvam için birşeyler almak beni çok mutlu ediyor ve çokta heyecenlandırıyor.

1 hafta kadar yoktum buralarda,
evde canım sıkıldı attım kendimi dedemlere.
Dedemler amcamlarla birlikte oturuyorlar, kalabalık oldukları için canım sıkılmıyor orda.
Hem bütün çevrem,arkadaşlarımda otarafta.
İyi geldi bana bu kısacık tatil.
Ama yinede insanın evi gibisi yok.
Anadolu yakasına geçince memleketime gitmiş gibi oluyorum,
2 yıl oldu bahçeşehire taşınalı ama biz hala alışamadık avrupaya.
Zaten eylülde Rabbim kısmet ederse anadolu yakasına taşınacağım evim otarafta olacak.
Rabbim gönlümüzdekini hayırlı eylesin bizlere..

 Dırdırım tuttu yine=)
Resimlere geçelim artık değil mi..


Nezamandır nette görüyordum bu anahtar askılığını ama birtürlü çıkmadı karşıma ki alayım.
Hafta sonuda annemle eski mahallemize gittik orda çağrı diye bir market var üstü katı sırf tabak çanak,süs eşyası dolu.
Önceden hiç dikkatimi çekmezdi orası ama buseferde çıkasım gelmedi =)
Orda gezinirken çıktı karşıma bu şirin anahtar askılığı bulmuşkende kaçırmak istemedim ve attım sepetime.
İyi etmişim değilmi  fıstıklar =)


Sonunda yağdanlık ve sirkeliğimide aldım.
Süslü püslü şeyleri seviyorum ya bir türlü karar veremiyordum nasıl birşey alsam diye ama anladımki porselen olan herşeyi çok seviyorum, taşsız olmazsa olmazdı zaten..


Tuzluk ve biberliğimde o marketten.
Aslında başka birtane beğenmiştim oda taşlıydı ama çok silikon bulaştırmışlar etraflarına oyüzden almadım, gezinirken bunları gördüm ve daha çok hoşuma gitti diğerinden hem şipşirin kürdanlığıda var..=)



Ocak gibi memleketten yengem gelmişti,
bu tabaklarıda o önerdi bana çok kullanışlı oluyor mutlaka al diye.
Günlük kullanım için salata tabağım yoktu o niyetle aldım ama başka şeylerde de kullanılabilir kesinlikle.

Bu çeyiz postuda burada biter arkidişşlerrr..^_^

Hediye etkinliğimizde eşleştirmeye son 4 gün kaldı..
Katılan herkese çok teşekkür ederim,beni yalnız bırakmadınız..<3
İnşallah hiç bir sorun çıkmadan da hayırlı bir şekilde kalplerimiz arkadaşlarımıza ulaşır.

Herkese mutlu huzurlu sağlıklı günler dilerim...

23 yorum:

  1. bundan 9 sene önce ben daha ufak ama nişanlı bir kız ne kadar hvesliyim senin gibi ne görsem alalsım geliyo annemin başının etini yiyorum onuda al bunuda al diye insanın kendi evine alışveriş yapsaı kadar zevkli bişey yok kendimden biliyorum hele sen hele sen öyle güzel ciciler alıyosunki rabbim ağız tadıyla kullnmak nasip etsin eee napalım yapımızda var cicbici şeyler almak deme kuzum öpüyorummmmmm kbr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANCAGAZIM BENIMMM KIM DERKI SANA 9 YIL ONCE EVLENMISIN 2 KIZIN VAR DIYE 41 KERE MAŞALLAH GUZEL ARKADASIMA..
      GERCEKTENDE COK GUZEL YUVAN ICIN BISEYLER ALMAK COK ZEVKLI.
      BENDE ÖPTÜM BEBEKİMMMM<3

      Sil
  2. kuzuumm hepside çok güzel güle güle kullan inş.daha kendime gelemedim doyamadım sana::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL BEBEKİMM..COK GECMIS OLSUN SIZEDE BITANEM.İYİLEŞ DÖN ARAMIZA CABIKKK=)

      Sil
  3. hepsi çok çok güzel iyi günlerde kullan canım:))
    bende hoşuma giden oldukça alıyorum kendime:))
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KÜBRAM CANIM SAĞOL SENDE GULE GULE HUZURLA KULLAN CICILERINI.

      Sil
  4. musmutlu günlerde kullan cici bici şeylerini :) ben nişanlıyken (sadece 3 ay nişanlı oldum )mutfak eşyası nedir onu bile bilmiyordum ne güzel böyle bilinçli olmanız...

    YanıtlaSil
  5. Canımcımmm gelemedim k.bakma yeni fırsat buldm :( ayyy anahtarlığın çok cici ya valla ii bulmuşsn bende bulamam pek böyle şeyler bende ancak ahşapdan yapim kendime :) yağdanlık harika görünüo bende bayıldım doğrusu süperler ve o yabaklar çok cici ::) güzl günlerde kullan kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLURMU KUZUM BENIM SEN ISTEDIGIN ZAMAN GEL=)
      ÇOK TESEKKUR EDERIM BEBEKIM..
      KESKE BIRKAÇ TANE DAHA ALAYDIM ANAHTARLIKTAN YA NE GUZEL HEDIYE YOLLARDIM AMA BUNDAN SONRA AKLIMDA BULUNDURCAM BOLE GUZEL SEYLERI;)

      Sil
  6. tatlım tuzluklarına bayıldım :) anahtarlığında çok cici bendede safranbolu evi anahtarlık var bir çivi takılıp asılcak hala bekliyor evleneli 2.5 sene oldu eşim hala asıcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) canım benım yaa güldürdün beni inat et astır kuzum=)
      çok tesekkur ettım guzel yorumun ıcın.muahh

      Sil
  7. çekiliş için mailimi iletmeyi unutmuşum :))

    cerozer@yahoo.com.tr www.neovation.blogspot.com

    CEREN

    YanıtlaSil
  8. İhtiyaçlar hiç bitmiyor maalesef. :)

    Hepsi çok şirin, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  9. inşallahh kalp böcüğümm inşallahh:)
    cicişlerine bayıldı kii ablann:)
    pekk zevklisin beee;)
    sağlıkla kullan canısı her birini..
    öperim seni bal yanacıklarından..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYY OYY BAL ABLAM ÇOK TESEKKUR EDERIM AŞIĞIM BU GUZEL YORUMLARINA=)

      Sil
  10. Ceyiiiiiz ceyiiiiiiiiz ve yine ceyiiiiizz :)) aaah aaah bitermi hic bacim :p kendimden biliyorum alip alip koyuyoruz vallahi amaaan iyide ediyoz bidaha nezaman gelcez dunyaya :p

    Guzel gunlerde kullan bitanem agiz tadiyla insallah <3

    YanıtlaSil
  11. bu alışverişler ne zevkli olur şimdi amaaa. hadi kolay gelsin sana,hepsi de güelmiş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN DEDIGIN GIBI MEHTAPCIM GERCEKTEN COK ZEVKLI CANIM SAĞOLASIN.

      Sil
  12. bunlar niye bu kadar güzel ablam güzel olduğundan mı acep:) güzel günlerde kullan ablamm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakan gözler güzelde ondan ablasının bıtaneciğiii<3

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)