28.03.2012

SON 3 GÜNNNN!!!

Bu etkinliği yaparken biraz tereddütlerim vardı becerebilirmiyim,altından kalkabilirmiyim  acaba dedim ama 
sizlerden okadar güzel tepkiler aldım ki bu beni çookkk çoookkk mutlu etti..
Güzel yorum ve mailleriyle beni yalnız bırakmayan ve desteklerini esirgemeyen herkese sonsuzzz teşekkür ederim.
İyiki varsınız beeehh iyiki benimlesiniz fıstıklar ve hepte benimle olun..=)


Şimdilik çok güzel gidiyor etkinliğimiz süremizde az kaldı canlar.
Son 3 gün.
Katılmak için hala vaktiniz var.
NOT: Mailimizi yazmayıda unutmayalım emii..=)

Büyükte olsa küçükte olsa o kalp hediyecik nasıl mutlu edecek hepimizi.
Beni şimdiden heyecan sardı bile..=)


Kalpli bir resim ararken bu sevimli mi sevimli kalpli yüzüğe rastladım ve hemencecik aşk yaşadık..=)
İlgililere duyurulur (yarimee) =)
Tabikide şakacıktan diyorumm=)
Yariminnn gülen yüzü, güzel yüreği yeter banaa beee..!
Ayy yine aşkım kabardı yaa,
 özlemim arttı
 böhüüü =(

Neyse canlar salya sümük ağlamadan ben kaçayım en iyisi,
katılımlarınızı beklemekteyimmm bitaneciklerim..
Oxxo Oxxo..

6 yorum:

  1. Ayyyy hadi merak ediyorum kim çıkcak die :) hediyelerimizi şimdiden ayarlamamız lazım :)

    YanıtlaSil
  2. ya ben daha karar veremedim ne alacağıma Bodrumda çok alternatif de yok beni yansıtacak bir hedaye olmalı neyse kim çıkacak görelim onun özelliklerine göre daha rahat karar verebilirim diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. heyacanla bekliyorum...bende henüz hediyeye kara vermiş değilim ne alsam acaba???

    YanıtlaSil
  4. ben de kime göndereceğim belli olduktan sonra hediyeyi alıyım diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  5. bende heyecanla bekliyorum bu katıldıgım ilk çekiliş olacak :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)