30.03.2012

KALPLERİN EŞLEŞTİRMESİ SONUÇLANDI HANIMMMM..=)

Herkese merhabaa.
Hediye kalp etkinliğimizi sonuçlandırdım fıstıklar.
Katılan herkese kocamannn teşekkür ederim.
Şimdiye kadar bir problem çıkmadı, umarım bundan sonrada çıkmazda hediyelerimizi sorunsuz bir şekilde birbirimizi kırmadan alır-veririz.
Unutmayalım ki hediyenin büyüğü küçüğü,ucuzu pahalısı olmaz.
Maksadımız hem sünnetimizi yerine getirmek hemde yüzünü görmesekte bir kalbi sevindirmek.

Katılanlar listesi ise şöyle;
1-KELEBEK MİSALİ (http://klbkmisali.blogspot.com/ )
4-HATİCİNPEPELASI (http://haticinpepelasi.blogspot.com/ )
hatice.hanedar@hotmail.com
roseone275@hotmail.com
6-ŞÜKÜ 
sukriye-arslan@hotmail.com
7-SİHİRLİ KOKOSH (http://kokosca.blogspot.com/ )
y.topuz07@hotmail.com
dg.duygu0@gmail.com
naile.t@hotmail.com
11-BÜŞRANKARA
muhendisbusradenek@gmail.com
13-KÜBRANIN GÜNLÜĞÜ ( http://kubraningunlugu.blogspot.com/ )
14-KÜÇÜK MUTLULUKLARIM ( http://kucukmutluluklarim.blogspot.com/ )
kucukmutluluklarim@gmail.com
15-ÇİLEKLİ SÜT ( http://www.birkafadanherses.com/ )
cileklisut@gmail.com
16-BİR TUTAM KEKİK ( http://birtutamkekik.blogspot.com/ )
emo2001@hotmail.com
sevgitekinalp@yahoo.com.tr
mutluetblog@gmail.com
19-ANALI KIZLI HER TELDEN ( http://analikizlihertelden.blogspot.com/ )
rn4343@gmail.com
mukaddes@kurdelenakislari.com
cerozer@yahoo.com.tr
haticekaradayi@hotmail.com
muhlisceyda@hotmail.com
2cocukannesi@gmail.com
25-ŞANTİYENİN GÜLÜ (http://santiyeningulu.blogspot.com/)
santiyeningulu@gmail.com
Katnissprimrose@gmail.com
27-İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ (http://zeynepkck.blogspot.com/)
zeynepkck@gmail.com
talabozkir@gmail.com
arenandfamily@hotmail.com
30-DİDEM KILIÇ
dceyhan20@hotmail.com
betul_ugurlu84@hotmail.com
morje999@hotmail.com
esvedpetek@hotmail.com
34-CİCİBİCİŞEYLER
cicibiciseylerr@gmail.com

Katılımlar bu şekildeydi.
Mailini yazmadığım birkaç arkadaşım var onların mail adresileri bende, eşleştiği kişiye mail adreslerini  ileteceğim.
Şimdi geçelim eşleşme sonuçlarına..=)


İstedim ki eşleşme kutumuzda kalpli olsun..=)


İşte kağıtlarımız..
Vee başlıyoruz...


İlk eşleşen arkadaşlarımız ise;


 KÜBRANIN GÜNLÜĞÜ ve SEVGİ oluyor..
Diğerlerinin resmini çekmedim tabi..=)
Tamam tamam daha fazla heyecanlandırmayayım sizi en iyisi geçeyim diğer eşleşen arkadaşlarımıza..=)
Haydin bakalım gazamız mübarek olsun..=)))

1-Kübranın günlüğü-Sevgi
2-Nilerk-Eymen Paşam
3-Haticinpepelası-Şantiyenin Gülü
4-Hatice Karadayı-Analı Kızlı Her Telden
5-Kurdele Nakışı-Çilekli Süt
6-Zeliş-Kelebek Misali
7-Hayat İşte-Ceyliş
8-Mutlu et-Şükü
9-İçimden geldiği gibi-Sihirli kokosh
10-Bir tutam kekik-Cicibicişeyler
11-Esved-Betiyle hayat
12-Küçük mutluluklarım-Ceren
13-Emilianata-Arenandfamily
14-duyguş-Morje
15-Bizim ev-Büşrankara
16-1Gül-Tala
17-Didem kılıç-Ev kuşu


İşteee bukadar..
Haydi bakalım fıstıklarrr kalplerimiz dolaşsın evden eve..
Fotoları bana mail atmayı unutmayın ama hepimiz görelim kalpciklerimizi..<3
Benim hediyem hazır bile eminim canım ablamm beğenir..;)
Birşey daha yazacaktım ama unuttum 2 saattir düşünüyorum :D
Neyse barii, aklıma gelince söylerim faceden..=)


30 yorum:

  1. ayyyyy ne güzel eşleşme çok hoş olmuş ben hediyelerimi hazırlayayım akşam yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  2. Hayat işte ile eşleşmişim haberleşelim canım =)

    YanıtlaSil
  3. herkese hayırlı olssuuunn:))
    bana da ballı lokmam çııkmışş,ne kadar ballıyımm bir bilsenizz:)
    emeğinden dolayı,çok teşekkürler canısı..
    hakkını helal et emi,bislere;)
    öper seni ablacığın..
    musmutlu hafta sonları;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYIR HAYIR BEN DAHA COK BALLIYIM=)
      BEN TESEKKUR EDERIM ABLACIM BENI YALNIZ BIRAKMADINIZ..
      HELAL OLSUN NE YAPTIMKI SIZDE EDIN.
      SEN BENI ÖPER BEN SENI YERRRR=)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. hilaaaaaaaal ne büyük tevafuk hemşehrim çıktı gııııızzzz

    YanıtlaSil
  5. evet canım:)) adresini bekliyorum en yakın zzamanda yola çıkacak kalpler:))

    YanıtlaSil
  6. BEN GELDİM ARKADAŞLAR HAYIRLI OLSUN HERKESE BEN GEÇ KALMIŞIM.
    ARKADAŞ BANA SIK UĞRA UNUTMA ARKADAŞINI ÖZLETTİN HA BAK HEDİYELEŞMEK SÜNNET BEN KAÇIRDIM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM İNŞALLAH BIDAHAKI SEFERE SENDE ARAMIZDA OLURSUN..HEMEN UGRUYORUM CANIMZ3

      Sil
  7. ayyy inanmıyorum bizim ev Ankaralı takip ettiğim ablamm:)belki hediyleri elden vermek bile nasip olur haftaya Ankara planım var ama pek sanmıyorumm:)nasıl sevindim anlatamammmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EŞLEŞMEDENDE ÇOĞU KİŞİYİ MUTLU GORDUM BEN DAHA COK MUTLU OLDUM KUZUMMM

      Sil
  8. Sevindim arkadaşı tanımıyorum inceledim bloğunu da yeni açmış daha sanırım.Şimdiden hayırlı olsun ee adreslere nasıl ulaşacağız peki tatlım

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim.İlk defa tanımadığım birine hediye alacağım ve bu beni çok heyecanlandırıyor.Daha hoş güzelliklere vesile olması dileğiyle inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM İNŞALLAH..KATILIMIN ICIN BEN TESEKKUR EDERIM.

      Sil
  10. çok seviyorum bu etkinliği:))
    demek ilk bizi çektin:)) ayy heyecanlandım,
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KÜBRACIM İLK ŞANSLILAR SİZ OLDUNUZ..,
      BEGENMENIZE COK SEVINDIM.

      Sil
  11. aaaaaaaay deme bana zelis mi cikti ! tuh keske baska birisi ciksaydi :p yok yok ben cok seviyorum zelisim seni sen biliyosun beni ;)

    Vesile oldugun icin allah razi olsun senden guzel bacim
    opuyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAA EVET KUZUM SANA ZELİŞ CIKTI:D
      BEN TEŞEKKUR EDERIM BACIM BENIM BÖYLE OLUMLU TEPKILER ALMAK BENI COK MUTLU ETTI<3

      Sil
  12. aaa banada klbk mi ciktiii:))üff tüff yaa,ohh ohh cook sevindim:)

    YanıtlaSil
  13. canım ben esleşmenin yapıldığı gece sevgili didem kılıç'a mail attım;
    bilgilerimi de verdim ama bana bi cevap gelmedi o günden beri:(
    kendisine ulasacabilecegim bi blog adresi de bulamadım, bu yüzden sizden yardım istiyorum.
    bi an önce bilgilerini gönderirse hemen hediyesini yollamak isterim:)
    herkese mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  14. bende eşleştiğim arkadasa ulaşamıyorum canım belki sen bize yardımcı olabilirsin..

    YanıtlaSil
  15. ilgilendiğin için teşekkür ederim cnm

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)