12.03.2012

SENİNLE DOĞUP SENİNLE BÜYÜMEK İSTİYORUM..!



Seni yüregime eş evime parlayan güneş

 yapmak istiyorum.

 Soranlara eşim degilde O benim ' kocam '

 demek istiyorum..

Akşam işten geldiginde kalbim

 duracakmışcasına kapıya koşmak istiyorum.

Yaptıgım yemegin tadını begenmediğin zaman

 begenmiş gibi yapıp yüzünün o tatlı ekşiligini

 görmek istiyorum.

Yagmurun o hızlı yagışını seninle uyuyarak

 dinlemek istiyorum.

 Hamile kaldıgımda çocugumuza sana baba

 olmanın verdigi heycanı görmek istiyorum.

 Başını bebişimizin yattıgı yere koydugunda

 tekmelerini duyup heycandan gözlerin dolsun

 istiyorum.

Ben bütün yaşadıgmız mutlulukları ve

 yaşanacak olanların hepsini seninle son

 nefesime kadar istiyorum.

 ÖLENE KADAR O SICAKLIKLA SANA

 KOCACIGIM,

 SENİNDE BANA O GÜZEL SESİNLE 

KARICIGIM DEMENİ İSTİYORUM.

 Hayatında iki kadın olsun biri ben digeri

 kızımız olsun, hayatımda 2 erkek olsun biri

 sen biri oglumuz olsun istiyorum.

 Sonsuza kadar mutlu yaşayalım istiyorum..

 İyi günümzdede kötü günümüzdede

 birbirimizi hep sevecegimize söz vermek

 istiyorum..

 Ve ben SENİ ÇOK SEVİYORUM..!!!

48 yorum:

  1. Amaaa yaren yaktin sen beni :( enim dile dokemediklerimin, sen kaleme dokmusun :(

    Rabbim dileklerinin hepsini birer birer versin sana hayirlisiyla canim benim, Rabbim omur boyu yuzunu guldursun insallah, Hep Hep mutlu ol insallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negüzel işte kuzummm ben yazdım hepinizin adına=)
      güzel duların için çok çok tesekkur ederım bıtanem.

      Sil
  2. Offfff okurken öyle duygulandım ki kuzum :( aynılarını bende istiyorum umarım bu yeni kuracağımız yuvada mutlu olurz inş. çok güzeldi her daim gülün inş. canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bitanem benım yurekten Amin dıyorum.

      Sil
  3. inş canım inş tüm istediklerin hayatına dahil olur.çok güzel görünüyorsunuz.aşk başka yaawwwww.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde bambaşka fatmammmm..
      Rabbım kımseyı asksız bırakmasın.
      en cokta kendı askından.

      Sil
  4. dilerim gerçek olur tüm dileklerin

    YanıtlaSil
  5. Allahim size her daim mutlu etsin insAllah. Hersey gönlünüze göre olsun cnm...

    YanıtlaSil
  6. canım benim öncelikle amin demek istiyorum....
    yazın paylaşımın çok içtendi...
    çok beğenerek heyecanla okudum...
    eline, emeğine, yüreğine sağlık...
    cenabı allah sizi hiç ayırmasın...
    öbür boyu mutluluk diliyorum...
    sevgiler canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirinem Allah razı olsun canım.çok tesekkur ederım güzel yorumun ıcın.

      Sil
  7. cnm ya çok güzel yazmışsın duygularını valla bende duygulandım
    içinizdeki aşk hiç bitmesin bi yastık ta kocarsınız inşlh allah ayırmasın hep mutlu ol öptüm :)

    YanıtlaSil
  8. ne duygusal yazı bu böyle gözlerim doldu:) isteyen herkese nasip etsin canım...Nazar değmesin size;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım Rabbim nazarlardan saklasın tüm sevenleri.

      Sil
  9. duana kocaman bir amiiiiiin diyorum rabbim sizi tez zamanda kavuşturup iki cihanda ayırmasın inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazan ellerıne sağlık canım Allah razı olsun güzel duan için.

      Sil
  10. HAYIRLISIYLA KAVUSUN ARTIK YA :) ÇOK SEKER CIKMIŞSINIZ 70 YASINIZDAYKENDE BÖYLE BAKIN BİRBİRİNİZE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı svedim 2 aycık=)
      bende cok ıstıyorum aşkımızın her yasta ilk gunku gıbı olmasını.=)

      Sil
  11. Koskocaman bir Amin bir de her genç kızın rüyası demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok tesekkur ederım demek istiyorum ve dıyorum=)

      Sil
  12. Maşallah size ya..çok güzel yazmışsın gözlerim doldu inan..Rabbim gönlünden geçen tüm güzellikleri gerçek etsin..İsteyen herkesede bütün bu güzellikleri nasip eylesin Mevlam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn canım çok sağol gerçekten..hayırlısı ıle.

      Sil
  13. Ne güzel bir yaı bu canım benim..Ben 18 yıl önce senin sözlerini söyledim eşime..Çok şükür ki seneler geçti ama biz birbirimizden hiç geçmedik..Rabbim sevgi ve muhabbetinizi hiç bitirmesin canım...Bu arada Başakşehire gelirsem seni görmeye gelicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negüzel neşe ablacım yaa ölene dekte böyle sursun sevgınız inşallah..bızlerede nasip etsin.
      gelmezsen küserim vallahi=)

      Sil
  14. ayyy canımmm benimmm yaaaa Allah"ım sevginizi hiç bir zman bozmasın okadar içten yazmışsınki okurken tüğlerim diken diken oldu canımmm benmm öpüyorumm :)KBR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım tesekkur ederım..dua ile öperim bende kübramı<3

      Sil
  15. Ayy inanmıyorum yaa hayatımda böyle güzel yazı görmedim ben :) okurken tüylerim diken diken oldu Rabbim tez zamanda kavuşturmayı nasip etsin güzel ablam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kardesım tesekkur ederım..Rabbım herkese ıstedıgı guzellıklerı tez zamanda versın ınsallah.

      Sil
  16. oyyy oyy oyy asker yolu beklediğim günler geldi aklıma geçer canım geçer zamanlar. Rabbim size hayırlı, mutlu birliktelikler nasip etsin. Maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle böyle geçiyor canım az kaldı çok şükür.çoksağol guzel yorumun ıcın.

      Sil
  17. OK'unda bile aşk var :) çok özeniyorum sana yaa :) :* sevgi dolu cicim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp olan herşeye aşık olan bırının okuda böyle olurdu ancak=)

      zamanla herşey istedıgın gıbı olsun kuzummm ben senı cok sevıyorum bılıyorsun.

      Sil
  18. Allah mutluluğunuzu bozmasın ablammmm:))maşallah barekallah...bil bakalım kimim ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitanemm kocaman Amin dıyorum duana..
      kim olacaksın annesı cadı olan bır kardeş=)

      Sil
  19. Insallah, allah gonlune gore versin

    YanıtlaSil
  20. ALLAH AYIRMASIN ÖMÜR BOOOOYUUU.....................

    YanıtlaSil
  21. :) Allah iki cihan saadeti versin inşallah..

    YanıtlaSil
  22. Kiz birak o seni simartsin sen onu degil :) yoksa basina cikar ona göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakediyor benım aşkımmm amaaaa çıksınnnnnnnnnnnnn=)

      Sil
  23. mutluluğun,heyecanın,iki cihan saadetin daim olsunn canım::)
    duygulandırdın benii;)
    muhabbetle öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ABLAM ALLAH RAZI OLSUN..DUA İLE ÖPERİM BENDE.<3

      Sil
  24. eslem bera ::
    yaa ben buna baa yılll dımmm.... cok guzell yazmıssıın..Allahım herseyı gonlunee gonlumuze gore versin ...

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)