9.03.2012

TESADÜFEN ALINAN CİCİLER..=)

Herkesin bu mübarek günü hayırlı ve güzel işlerle geçsin inşallah..
Geçen gün ofisten bir arkadaşım sayesinde çok güzel fincan takımlarına rastladım..
Kendiside arıyormuş ama bulamamış benden yardım istedi bir soruştursana blogda diye..
Blogdan önce FACE sayfamda ufak çaplı bir araştırmam oldu, sağolsun bilen arkadaşlar hemen cevap yazdılar..
Amaaa ben bugün annemle markete gittim,
 aneeaammmm birde ne göreyim o fincan takımları tam karşımda duriiyaaa =)
Peki ben dururmuyummm bunları almadan..?
Söyleyin söyleyin bacılar dururmuyummmmm..!
Evetttt doğru cevappp..=)
Durmadım valla kaptım hemen cicilerimi..
Öyle sevindirik öyle mutlu oluyorumkiii böyle güzel şeyleri yuvama alınca,
kullanmak içinde ayrıcana sabırsızlanıyorummm=)
Bakın bakın benim cici fincanlarımaaaa^_^



Nasııılllll..? Beğendiniz miii kızlarrr..?
Almak isteyenler hemen migros markete koşsunnn.

Kutusuda ayrı bir hoşuma gitti, basit birşey değil gayet sağlam ve kullanışlı.
İlerde bölmeli takı kutusu olarak değerlendirmeyi düşünüyorum..Hoş olmaz mı..?

Bundan sonraki postta mamacık postu olsun mu..?
Buarada yarın sınava giriyorum nolur bu mübarek günde dualarınızda banada yer verin..!

20 yorum:

  1. canımmm demek buldun sonunda çok sevindim bende bi kez bi markette görmüştüm ama hatırlamadıgm için yazmamıştm kardeşimde bayılmıştı bu fincanlara anneme demiştiki çeyizime bunlardan al :D

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :)
    Allah yardımcınız olsun, zihin açıklığı versin!

    YanıtlaSil
  3. çok şıklar gerçekten canım. benim 2 yemek takımımda da 6şar tane kahve fincanı olunca ayrı bir takım almadım ne yapayım o kadar fincanı ama özeniyorum:))

    YanıtlaSil
  4. fıncanlar çok güzel cnm paylaştığındada çok begenmiştim.ama çok fazla alırsan koyacak yer bulamıyo insan:)benım gibi çokta almadım ama..
    Sınavda ALLAH yardımcınolsun gğzel haberlerle dön inş

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller balım,en güzel günlerinde kullan inşallah..
    Ama insan ablasınada alırdı böhüüüü:(

    YanıtlaSil
  6. yorumum gelmedimii:(neoluyo yaqww

    YanıtlaSil
  7. guzel gunlerde kullan cicim ;)
    rabbim agiz tadiyla hos sohbetler esliginde kahvelerinizi yudumlamayi nasip etsin insallah :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok şok güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  9. 1GÜL: CANIM VALLA ONLAR BENI BULDU:D BENDE COK SEVINDIMKIIII=)

    NAZAN: ÇOK TESEKKUR EDERIM CNM.

    YENİ HAYAT: SAĞOL CANIM BENIM..BEN DURDURAMIYORUM KENDIMI VALLAHİ=)

    FATMA: CANCAĞIZIM DOĞRU DIYORSUN VALLA BEN BOLCANA ALIYORUM ORASINI SIMDILIK HIC DUSUNMUYORUM ZIRA DURAMIYORUMKI=) ÇOK TESEKKUR EDERIM DUAN ICIN.

    CADI KIZIN DIRDIRI: SENI EVIMDE AGARLIYIP CAY KAHVE ICECEGIMIZ GUNLERI DORT GOZLE BEKLIYORUM KUZUMMMM

    KELEBEK MİSALİ: SENDE BIZIMLE YUDUMLASANA..=) HADI GEL GELL=)

    YanıtlaSil
  10. ZEYTIN CEKIRDEGI: ÇOK SAĞOLCANIM.

    YanıtlaSil
  11. çok şekermiş canım fincanların, Allahü teala mutlu günlerde güle güle kullanmanı nasip etsin inşallah.
    Ve de sınavda da Allah zihin açıklığı versin tatlım, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. kuzumm çok mutlu oldum bulmana :) inşallah ötekide karşına böyle şak diye çıkar Allah yar ve yardımcın olsun sınavındada inşallah çooooooook güzel geçer

    YanıtlaSil
  13. gule gule kullan canim bayildimmm:)

    YanıtlaSil
  14. oyle deme bak sonra cok pis gaza geliyorum, sonrasi husran :( ben nasil gelicem oraya :( Cadi senin eve hayirli olsuna gelir ( insallah )
    ve tam bu fincanlarla cay demicim zira ben sevmiyorum cayi :p kahvelerinizi yudumlarken bir kelebek vardi diye anin beni olmaz mi :)

    not : Birdun bulusabilmek umuduyla ..

    muuaaah :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba canım fincanlara bayıldım güzel günlerde kullan inşallah...bana da bekleerriiim ...

    YanıtlaSil
  16. enaamm,fincanlarin aynisindan arkadasta görmüstüm bende simarladim bulursa banada alacak:))sen kaca aldin?bizim burda 6 tanesi 15 eur.
    kenarinada bir dilim pastayla ne SIK olur servis etmesi dimiiiii kahveyle :))HAYIRLI olsun cicimmm:))

    YanıtlaSil
  17. BENİM DÜNYAM: ALLAH RAZI OLSUN CANIM COK TESEKKUR EDERIM.BENDE ÖPERİM.

    TASARIMIN RENKLERİ:SAĞOL BİTANECİKİMMM ÇOK TESEKKUR EDERIM.

    FRANSALI GELİN: SAĞOL TATLIM.

    KELEBEK MİSALİ: GÖRÜŞCEZ BİZ CANIM HİSSEDİYORUM KAHVE YAPCAM BEN SANA EVİMDE;)

    MÜMİNE: SAĞOL ŞEKERİMM=)

    ZELİŞİM: CANIM EVİME HAYIRLI OLSUN AGELINCE SÖZ BU FİNCANLARDA SUNUM YAPCAM SANA=)
    BEN 4 TANESINI 20 TLYE ALDIM CANIM.

    YanıtlaSil
  18. ooooh insallah canim benim rabbim nasip eder insallah :))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)