6.03.2012

HEDİYE BEREKETİ-HAFTA SONU

Herkese hayırlı,mutlu,huzurlu akşamlar dilerim..
Nasılsınız bakalım keyifler nasıl..?

Sınavıma son 3 gün..=)
Allahımın izniyle vericem inşallah sınavımı bu sefer,
çok çalıştım çünkü.
Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkartmasın.
Sizlerde dualarınzda banada yer verir misiniz..?

Geçen hafta sonu hiç bir yere çıkmadım hep evdeydim havada güzeldi ama kısmet işte bir ayağımızı atamadık dışarı.
Eee tabi ben haliyle evdeyim bütün hafta içi haftasonunu dört gözle bekliyorum ama olmadı işte..
Dedim bu hafta sonu yağmurda olsa karda olsa atıcam ben kendimi dışarı kimse beni tutamaz.
Kaç zamandır biri tesettürde moda mı dedi..! ? blogunun sahibesi canım sonayımla buluşalım diyorduk ama bir fırsat olmadı..Malum kar gitmek bilmiyor ülkemizden..=)
Ama en sonunda kavuştuk birbirimize..=)
Okadar cana yakın tatlımı tatlı bir insan ki ben söz bulamıyorum onu anlatmaya.
Anlatılmayıp yaşananlardan oda..=)
Okadar mutlu oldumki sonayı gördüğüme,
Rabbim böyle güzel insanları karşıma çıkarınca çok şanslı hissediyorum kendimi..
Tüm sevdiklerimide hep hayırlı insanlarla karşılaştırsın İnşallah.

Okadar güzel birgün geçirdik ki cancağızımla yağmura rağmen..
Yedik içtik, gülüştük,gezdik,dırdırsız olmaz tabiki onu unutmayalım..=)
Daha sonayım beni nerelere götürecek nerelere..=)
Çok şey öğrencem ondan çookkk :D

Gelirkende bana birsürü cipcici hediyeler getirmiş kendi gibi  yüreği gibi pek güzeller.
Burdan tekrardan çookkk teşekkür ederim yüreği , sohpeti güzel arkadaşıma.
Hadi geçelim cicilere artık fazla dırdır yaptım ben yine..=)



Bu güzel baharatlıkları seçmiş benim için zevkli canım arkadaşım.
Minnak minnak çok şirinler.


Fincanlarım nasıl fıstıklar..?
Çiçekli çiçekli ben çookk beğendim.
Evimde sonaycıma misafirlerime çay-kahve ikram edeyeceğim günler için sabırsızlanıyorum =)
Yalnız 2 fincanım ve 1 tabağım kırılmış yolda gelirken çok üzüldüm ama kısmetten çıkmış nabalım..


Bunlarıda yine çeyizim için koymuş sonayım çok mahçup etti beni çokta sevindirdi.
Sevdiğim insanlardan yeni yuvamda hatıra birşeyler olacak bu beni çok heyecanlandırıyor.


Bunlarıda mudo da gezerken gördük rengarenkler, ama sonayı durdumak ne mümkün..=)
Dettt düütt ablaya karşı gelinmez diyip durdu:D
Onu tanıdığıma çok mutlu oldum gerçekten.Rabbim yüzünü hep güldürsün canım arkadaşım..


Pazar günüde karşıda dedemlerdeydik.
Pazartesi günü babamın işi otarafta olduğu için yattık birgece. Pazarteside annemlere (kayınvalidemlere) geçtik.
Canım halamda çeyizime hediye almış, pekte zevkli kendileri..=)


Bunlarda ikinci baharatlığım.
Her ikiside çok hoşuma gitti değişik değişik kullanırım artık ben bunları..=)

Hayırrrr daha bitmedi hediye cicilerim..=)


Buda babannemin hediyesi.
Eee artık bütün herkes alıştı benim pembe renk aşkıma..


Kayınçom almış yengesine ağzı tatlansın diye..=)
Oda çikolata aşkımı biliyor..:)


Buda annemden hediye uyku setim.
Renklerine bayılmıştık beraber.
Siz beğendiziniz mi peki..?


Bu hafta sonu pek bir bereketli geçti valla..
Herkes bana birşeyler almış.
Çookkk mutluyum tabi bu durumdan hiçbir şikayetim yok..=)
Hatta bende kendime hediye aldım..


Nezamandır duyuyordum arkadaşlardan topuz tokası diye ama birtürlü görüp almak kısmet olmamıştı bende bulmuşken kaçırmayım alayım dedim.
Eşarp takarken şu postumda bahsettiğim topuzlu boneleri kullanıyorum,
ama şallarla pek hoş durmuyor yada ben beceremedim bilemiyorum.
Şal takarken saçıma eşarp sarıyordum ama bu tokayla daha hoş durduğu kesin.
Hatta kullanan arkadaşlar biraz fikir verirse tokayı nasıl kullandıkları hakkında daha iyi olur tabi, bilmeyen arkadaşlar için..


İşte cicilerim bitti sonunda bukadardı.
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim.
Çok güzel çok özel bir hafta sonuydu benim için.


Rabbim herkese güzel günler yaşamayı nasip etsin.
Ben artık kaçıyorumm zira dizim başlamak üzere...
En sevdiğime emanet olun..!!!

32 yorum:

  1. şeyma kaynar6 Mart 2012 20:33

    ilk yorumu ben yapıcam,ne güzel,hepsi çok güzeller senin gibi,güzel günlerde kullan inşallah canm.tez zamanda kavuşun emi sevdiceğinle,bende amiinn diyeyim ve kaçim, eşimcim yalnız oturamıyoda,beni çağırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel yorumun için çookkk teşekkür ettim sana..
      güzel duana yürekten aminn diyorum..sevgiler.

      Sil
  2. cicicim ne güzel şey böyle güzel güzel hediyeler almak :)) Hepsini de güle güle kullan inşallah.. sevdiğinle :)) şu topuz tokasından ben de aldım bir iki saat önce, şimdi geldim eve, bakalım deniycem, inşallah güzel durur.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol dilekçim daha güzelleri senin olsun canısı..
      ben denedım begendım tokayı kullanışlı:)

      Sil
  3. gerçekten de çok dolu dolu güzel bir hafta sonu geçirmişsin canım.
    hafta içinde öyle olsun inş. canım.
    bende beklerim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle oldu kübracım..
      her günümüz böyle güzel geçsin inş.sevgilerimle.

      Sil
  4. canım benim hediyelerin çooook şeker...,hepsine bayıldım...
    baharatlıklar, çayfincanı fevkalaede...
    orda çokonat mı ne gördüm çook severim...
    vanım hediyelerin hayırlı uğurlu olsun...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende çok şekersin tatlım..=)
      al bitane çokonatım senın olsun=)

      Sil
  5. dilerim hediyelerini güzel günlerde, güle güle kullanmayi nasip etsin Allah :)
    Sinavlarindada basarilar diliyorum, Allah kolaylik versin canim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum şu çeyiz eşyası görüntülerine hepiciğide çoook güzel güzel günlerde kullanmayı nasip etsin Rabbim...

    YanıtlaSil
  7. oohh bereketli hafta sonu geçirmişin maşallah.hepside birbirinden güzel,hepside senın gibi cici.baluuumm ALLAHA emanet ol

    YanıtlaSil
  8. ayy bi an yaren olmak istedimm:))hepside cok cok cici bici seyler tipki senin gibi:))güle gülee iyi günlerde kullan güzelimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hayırr hayırrr senın gıbı cicilerrrr zelişimmm;)

      Sil
  9. Hepsi cok güzeller, güle güle kullan insallah :)
    Hediye alanin bol olsun diyede dua edeyim birde :P

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh ne güzel dua ettın balım yaaa vallahi çok sağol.öperim çookk

      Sil
  10. Canım hepsi çok cici yaa güle güle giy inş. senin sonay arkadaşın cidden dediğin gibi varmış çok zevkli aldığı şeylere bayıldım güzel günlerde kullan inş. kuzum hak ediyorsun sen bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol balısıııı..öyledir benim datluu sonayımmm<3

      Sil
  11. Guzel gunlerde kullan insallah canim benim

    YanıtlaSil
  12. ayyy ne kadan hoşlarrrrr:)) güzel günlerde kullan ablammm:)

    YanıtlaSil
  13. ay ne kadar hoşlar güle gülekullan cnm :)

    YanıtlaSil
  14. Ben postu tam olarak okumamistim :'(
    Rabbim sinavlarinda basarilar versin canim benim insallah guzel gecer duamdasin ;)

    YanıtlaSil
  15. KELEBEK MİSALİ: CANIM ÇOK TESEKKUR EDERIM CANIMSINN.
    POSTLARIMI OKU AMA IHMAL ETME BENI=))

    YanıtlaSil
  16. yoook bitanem okuyorum ama bu niye gozumden kacmis anlamadim :(
    yoksa resimlere bakip kacmadim ;)

    YanıtlaSil
  17. KELEBEK MİSALİ: KUZUMMM ŞAKA YAPTIM YAAA=)

    YanıtlaSil
  18. küçük baharatlıkların ne kadar tatlıymış bayıldım:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)