29.02.2012

BİR MİM DAHA..=)

Herkesçiklereee merhabaaa..=)
Nabersiniz bakalımmm..?
Ben miii..?
Sınava tam tamınaaa 10 gün var harıl harılll ders çalışıyorumm yine..^_^
Ondan sonraki hafta Allah'ın izniyle yarimin yanındayımmmm..=)))))

Neyse mimime döneyim bariii..
Canım arkadaşımmm tasarımın renkleri beni mimlemiş.
Kendisine çookkk teşekkür eder ve mime başlarım ben artıkınnn.

1-En sevdiğin şeyler nelerdir,nelerden hoşlanırsın ?
Bir kadın en çok neyden hoşlanırrrr: tabikisiideee alışveriş..=)
Gezmeyide çok severim, birde dini sohpetleri dinlemeyi çok severim.
Böyle Nihat Hatipoğlu anlatsın bende sabahlara kadar dinleyeyim onu..

2-Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin ?
En çok yaptığım şeyler, facebook sayfama,bloguma ve maillerime çok sıklıkla uğrarım..=)
Birde mynet haberlere bakmadan asla pcyi kapamam.

3-En sevdiğin filmler nelerdir veya hafızanda kalan kesin izleyin diyeceğin filmler nelerdir ?
En sevdiğim filmler NOT DEFTERİ (bende hatırası vardır) ve MY SASSY GİRLS.
İkisinide şiddetle tavsiye edebilirim.

4-Şu sıralar almak istediğin şeylerin listesini yaparsan bunlar nelerdir ?
Kuzenimin düğünü yaklaştığı için çok güzel bir elbise almak yada diktirmek istiyorum.
Avonun SLİP İN TO parfümü nezamandır almak istediklerim arasında.
Bu ara bi rimelde almam lazım karar veremedim ama henüz.
Cadımın hediye ettiği fiyonklu yüzükten sonra fiyonk yüzük aşkı başladı bende onlardanda toplamayı düşünüyorum sınavdan sonra..=)

5-Şu sıralar en çok dinlediğin şarkılar ?
Onur Koç-Seni çok seviyorum
Nurettin Rençber-Ağlama yar
Hakan Yeşilyurt- Sen aşksın
Gökhan Tepe-Yalan olur
Murat Boz-tüm şarkıları.

Aaaa bitmiş bile..=)
Bende bu mimi izleyicilerimin hepsine yolluyorum..Üstüne alınanlara kolay gele..
Mutlu huzurlu akşamlar dilerim herkese..
Dua ile...

4 yorum:

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)