5.02.2012

ÇEYİZ CİCİLERİ-5

Herkese mutluuu pazarlar...!
Duramadım ben gene fıstıklarrr
aldım birkaç birşey yine..=)
Sürekli alasım var sürekli..
Alıyorum alıyorum ama sanıyorum ki hala birşeyler eksik galiba..:)

Neyse lafı fazla utzatmayayım ben en iyisi yeni cicilere bakalım..


Elma kesicimi aldım sonunda valla..Daha önceki postumda verdiğiniz fikirler için çok teşekkür ederim.
Ama alıp denemek istedimmm ben yinede..Ve havuç,salata..vb şeyleri soymak için bu soyucuyuda aldım..
Pratik oluyor böyle şeyler seviyorum ben..=)



Silikonlu muffin kalıplarımı nasıl buldunuzzz fıstıklar..?
Görünce bayıldımmm, dayanamadım aldım bende..=)
Rengarenkkk..



Veee en çok hoşuma gidende bu zeytinlikler oldu..
Aslında aklımda düz almak vardı ama bunları görünce fikrim değişti..
Benimkiside farklı olsun dedim..
İşte şimdilik bukadar..

Yorumlarıyla beni mutlu eden herkeseeee çookkk teşekkür ederim..
Blog sayesinde okadar güzel dostlar kazandım ki..
Blog dünyasıyla beni tanıştıran ŞANTİYE GÜLÜ blog sahibesi canımmm ablama çok teşekkür ederim...
Yine blog sayesinde onu tekrardan buldum hemde çok mübarek olan birgünde kandilde..

Hepiniz en sevdiğime emanetsiniz.. 
Görüşmek üzere..!


15 yorum:

  1. Çok şekerler canım Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah =)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelller canım ama ben en çok muffin kalıplarını beendim ne cici şeyler..Rabbim güel günlerde kullanmanı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  3. ayyy bu çeyiz cicilerini görünce çok sevindirik oluyorum:))güzel günlerde kullan ablamm:)

    YanıtlaSil
  4. rengarenk muffin kaliplarini cok sevdim ben :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. çok güzel hepsi ama zeytinsever biri olarak bayıldım zeytinliğine :)) inşallah eşinle güzel bol berketli kahvaltılarında kullnırsın cicim :)

    YanıtlaSil
  6. Hepside cok güzel güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy bu zetinliklere bayılıyorum ben :) hepsi birbirinden güzel güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok güzeller :) Mutlu günlerde kullan inşallah. Silikonlu muffin kalıplarına bayıldım, çok cici. Zeytinliğinde öyle :) O muffin kalıplarına bazen pilav ikram ederken kullanıyorlar, çok zarif oluyor :) Kaşıkla koyuvermektense, o şekilde tabağa kapamak farklı bir sunum kazandırıyor.

    YanıtlaSil
  9. guzel gunlerde kullan canim benim cok siklar ;)

    YanıtlaSil
  10. Oley oley inanmıyorum elma kesici almışssın kuzummmm :) çok sevndm güle güle kullan ve o zeytinliğe bende bayıldım ama o kadar ince ayrıntısıyla birşeyler alamicam galiba :( neyse buna şlükür artık:( güzl günlerde hepsini kullan inş. kuzum

    YanıtlaSil
  11. çeyizin çok şeker rengarenk :))
    güzel günlerde kullanman dileğiyle :)) banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  12. SUPERİSİ: CANIM BENİM TEŞEKKÜR EDERİM..

    2ZANNESİ: ABLACIM BENİMM ÇOK SAĞOLASIN..ÖPERİM SENİ VE ÇOCUKLARI.

    İSTANBULOVE: ZAMANI GELİNCE SANA ALCAZ KUZUM BUNLARDAN HEMDE DHA GÜZELLERİNDE..;)

    PETROLMAVİSEVİLMEZMİ: BENDE ÇOOKKK SEVDİM..;)

    ESVED: CANIM BENİM İNŞALLAH O KAHVALTI SOFRASINDA SENİDE AĞIRLAMAK NASİP OLUR..;)

    NESLİNAME: SAGOL BALISI.

    ZEYTİN ÇEKİRDEĞİ: TEŞEKKÜR EDERİM..:)

    N<3RBETÜL;) GERÇEKTENDE FARKLI BİR FIKIR VERDİN CANIM TESEKKUR EDERİM.

    KELEBEK MİSALİ: SAĞOL CANIM BENIM..

    1GÜL: ALDIM KUZUM VALLA DYANAMADIM..:)

    GURME ŞİRİN: TESEKKUR EDERİM.

    YanıtlaSil
  13. ay çok güzel bunlarrr ya güle güle kullan

    YanıtlaSil
  14. ne güzel blogmuş bu görmemiştim ben daha önce:))
    azsonra hepsini inceleyeceğim çeyiz şuaralar en büyük ilgi alanım:D

    silikon kalıplara bayıldım dün heryerde aradım yok:( ben pilav,salata vs şekillendirmek için istiyorum..hepsini mutlu günleerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  15. yeni hayat: teşekkür ederim güzel yorumun için hoşgeldin bloguma buarada..
    muffin kalıplarını migros marketten aldım ben istersen bir bak derim..sevgilerimle..

    mutlu et:tesekkur ederım..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)