3.02.2012

CİCİLERİMİ ALDIM SONUNDA ''MUSMUTLUUUYUMMM''

Canım arkadaşım SİHİRLİ KOKOSH kendi el emeği olan cicimi cici hediyeler yolladı bana çeyizim için..
Güç bela ulaştılar elime ama sonunda bendelerrrr..
Dün havanın biraz daha iyi olmasını fırsat bilip gidip aldım kargodan çok şükür..
Canımın içisine
Çooookkkk teşekkür ederim tekrardan..
 Tatlım benim ellerine yüreğine sağlık, okadar güzeller ki kullanacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum..
Evimde senden hatıra olan bişeyleri görmek beni çok mutlu edecek inan..^_^

Ve işte hediyelerim..




Şişe kılıflarımı beğendinizmi fıstıklarrr..???




Vee son olarakta yazdığı o güzel notu bırakayım sizlere...

10 yorum:

  1. E şirine şirin hediyeler yakışır:)

    YanıtlaSil
  2. Çok ciciler canım tam senlik güle güle kullan hepsini =) Kandilin mübarek olsun bu arada =)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok çok şekerler yaaa arkadaşının bu hediyesini bence bir ömür sakla ben çok beğendim :) güzel günlerde kullan inş. :)

    YanıtlaSil
  4. ay çok ciciler:))güzel günlerde kullan ablammm

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan çok güzeller
    yapanında ellerine sağık.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı kandiller gerçekten çok güzeller bunları nereden temin edebiliriz acaba ??

    YanıtlaSil
  7. guzel gunlerde kullan canim :) hayirli olsun :))

    YanıtlaSil
  8. CADI KIZIN DIRDIRI: BITANEM BENİM ŞIMARIYORUM BAK YİN..:)

    SU PERİSİ: CANIM ÇOK TESEKKUR EDERIM.SİZİNDE KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

    1GÜL: KESİN SAKLICAM CANIM TABIKI.TEŞEKKÜRLER.

    İSTANBULOVE: SAĞOL BİTANESİ<3

    DİLEK: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM.EVET ELLERİNE SAĞLIK GERCEKTEN.

    GURME ŞİRİNE: SANADA HAYIRLI KANDILLER CANIM.

    KELEBEK MİSALİ: SAĞOL TATLIM.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanirsin insaallah,mutlu mutlu günlerde..sihirli kokosun eline saglik..öperim tatlim;)

    YanıtlaSil
  10. ZELİŞ: ALLAH RAZI OLSUN BEBEĞİM SAĞOLASIN.BENDE ÖPERİM.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)