11.02.2012

YOĞUN İSTEK ÜZERİNE KOMBİN POSTU..!

Merhabaaa fıstıklarrr..
Biraz gecikti biliyorum ama sonunda hazırlayabildim kombin postunuda..

Busefer kot etekli kombin seçtim.
Yazında kışında kot eteğin rahatlığı benim için vazgeçilmez..
Kışın hem spor çizmelerle hemde klasik çizmelerle rahatlıkla kullanılabiliyor.


Kot eteğin üzerine kazak giyinmeyide çok seviyorum ben ama nedense
gömleği daha çok yakıştırıyorum,
daha bi hoş duruyor sanki he..?


Gömleğim yine çookkk sevdiğim birinden hediye..
İncili incili pek zarif geldi bana..
Gömleklerde en çok beğendiğim şey dantel,fırfır ve böyle inci detayları oluyor.
Bu göleğimde üçü bir arada oldu..=)


Buda yeni aldığım eşarplardan biri.
Hani şu postumda bahsetmiştim.
Bu kombinede pek yakıştı, sevdim ben..
Umarım sizlerede beğendirebilmişimdir bu kombinimi...?

Şimdilik benden bukadar..
Hee buarada şafağımız 95 oldu..=)
Zamanın çok çabuk geçmesi dileğiyle..
Mutlu hafta sonları herkese...<3

23 yorum:

  1. Bence harika bende kot eteğin üzerine beyazı çok yakştırıyortum ama üşümez misin kuzum bunda yaa :)) güle güle giy canm benm :)

    YanıtlaSil
  2. Kombinine diyecek tek sey var, cok güzel ve uyumlu ;)
    Güle güle giyin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. 1GÜL: ÜŞÜRÜM VALLA :) OYÜZDEN HIRKA GİYİYORUM ÜSTÜNE AMA KOMBİNE KOYMADIM.

    KELEBEK GİBİ: SAĞOL BITANEM.

    YanıtlaSil
  4. ne hos bi gömlek güle güle güzel günlerde kullan safakta az kaldı insallah sağ salim hayırlısıyla kavusursunuz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. içinde seni hayal ettim de cicim,,,,
    birrr içimm suu misali...
    nazarlardan sakınsın rabbim seni..
    sağlıcakla giy canısı.
    gömleğin çok cici bu arada;)

    haa birde,sen ablanın sayfasını unuttun muu nee;)
    yoksa bana mı öyle geldii:))
    musmutlu haftasonları gülüm..
    öpüldün..

    YanıtlaSil
  6. yeni headerın bitirdi beniii:)
    çok cici beee....
    :)

    YanıtlaSil
  7. allah,ım,hemm pembee...
    hemmm fiyonk...
    hemde puantiyeeli...
    deli oldum deliii:))
    yakışmış benim cici bicimee:)
    öpücükler:)<3<3<3

    YanıtlaSil
  8. kalpçikler burdada oluyormu merak ettim bak şimdii:)))

    YanıtlaSil
  9. ohh şafak azalmışş:)9kombin harika:))ablam harika:)) daha ne olsun hihi:)

    YanıtlaSil
  10. Ve yine gömlek çok güzel..ya beyaz olsun beğenirim mantığı değil bu severim beyazı ama böyle incili boncuklu beyazda bi başka güzel oluyor..acaba gelinliği anımsattığı için mi?
    Sevgiler canım güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  11. çooook tatlı gölegin çok seker gercekten :) sunumlarımda giymek için banada gömlek alışverişi şart :)

    YanıtlaSil
  12. FEYZA: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM..RABBİM SAĞLIK VERSİN ZAMAN GEÇER..

    BİRTUTAAMKEKİK: ABLACIM BENİM YÜREĞİ GÜZELİM ÇOOK TESEKKUR EDERİM.
    BEN SENİ UNUTURMUYUM HİÇ YAA MÜMKÜNMÜ BÖYLE BİRŞEY HİÇ..SEVİYORUM SENİ BALLLIMMM
    HEADERIMI BEGENMENE AYRI BI SEVINDIM ABLAMM<3<3<3

    İSTANBULOVE: ABLASININ CANISII ŞIMARTIYORSUN BENİ AMA..:)

    DEĞMESİN YAĞLI BOYA: EN GÜZELLERİ SANADA NASİP OLSUN BITANEM.GÜZEL YORUMUN ICIN TESEKKURLER.

    ESVED: SANA HERŞEY YAKIŞIR BAL LOKMAM..:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba abla yeni açtım bloğumu ve seni bir şekilde keşfettim :) kombine bayıldım:) ya benim bi sorunum var gömlekleri severim ama uzaktan.. hep denemek isterim ama bir türlü yapamıyorum kendime uygun göremiyorum nedensee şunu sevmeme yardımcı olurmusuuun :) ??

    YanıtlaSil
  14. canım kombinin harika olmuş bende kot eteği ve gömleği çoook sevenlerdenim :)) güle güle kullan :))) bu arada şafak sayıyormuşsun allah kavuştursun canım :)))

    YanıtlaSil
  15. ZUZU: TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.

    UĞUR BÖCEĞİ: CANIM BLOGUN HAYIRLI OLSUN.
    TATLIM BU ŞEKİL KOMBİNLER YAPARAK GİYİNMEYE BAŞLAYABİLİRSİN MESELA EMİNİM YAKIŞACAKTIR.BENCE Bİ DENE DERİM.

    GURME ŞİRİNE: ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.ALLAH RAZI OLSUN.

    YanıtlaSil
  16. Yerim ben senin kombinini :p cok hos gule gule giy bitanem, 1.resimde bir an seni hayal ettim :p optum

    YanıtlaSil
  17. KELEBEK MİSALİ: TEŞEKKÜR EDRİM CANIM BENIM..:) BENDE ÖPERİMKİİİ

    YanıtlaSil
  18. kombinin uyumlu ve güzel olmuş tatlım gömleğini çok sevdim pek zarif siyah sade bi eteklede çok şık olur bence. her türlü kombinleyebilirsiniz. beyaz benim yazın en çok kullandığım renktir özellikle böyle cici bir gömlek her türlü desenli renkli eteğe uyum sağlıyor ;)resmen kurtarıcı...

    YanıtlaSil
  19. Güzel olmus gülerek giyin canım.

    YanıtlaSil
  20. yavrum harika güle güle giyin :) bayadır uğramıyodum özlemişim bea :) şafakta şaka maka az kaldı hadi hayırlısı inşlh tez zamanda kavuşursun..

    YanıtlaSil
  21. kombinin cok hos canim...
    sade ve şık

    YanıtlaSil
  22. YELİZ: AYNEN CANIM HEM KOT ETEK HEMDE BEYAZ GOMLEK KURTARICILARIMIZDAN:)

    MEHTAP: SAĞOL TATLIM.

    KÜBRA: SEN HEP GEL KUZUMMM BENI YALNIZ BIRAKMAAAA..ÖPERIM BALIM SAĞOLASIN.

    LİVECİLLAH: SAĞOLBITANEM.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)