5.02.2012

KONUSUNU BİLMEDİĞİM MİMİM..=)

Blog dünyasına yeni adım atan, taze bir blogger olan MİHR-U MAH fıstığım miminde unutmamış benide, kendisine çok teşekkür ederim..
Ve konusunu bilmediğim mimime hemen geçeyim..=)



! Sence çok anlamlı bir söz..?
Olduğu kadar,
Olmadığı kader..! 
Demiş Mevlana...

! Makyajında olmazsa olmazın..?
Çok fazla makyaj yapmıyorum ama rmelsız ve kapatıcısız yaşayamıyorum..

! Uyguladığın güzellik tüyosu nedir..?
Valla öyle bir tüyom yok malesef..=)

! En sevdiğin içecek..?
Tabiki suuuuu..

! Nefret ettiğin birşey..?
Saygısızlık ve büyüklenme.

! En çok sevdiğin iltifat..?
Zayıfladınmı sen..? hariç hepsiii..=)

! Favori kitabın..?
Elif Şafak (AŞK)

! Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün..?
Kışlık botlar..

! Şuan en çok almak istediğin kozmetik ürünü..?
Avon (SLİP İNTO) parfüm.

Bitmiş bile mimimizzzz..:)
Immm bende bu mimi;

Kelebek gibi
1gül
Nesliname
Benim dünyam
Cadı kızın dırdırı
Fikri ala
Zeliş
İstanbulove
Sihirli kokosh
Duygusworld
Birincisin
Gelin Ayşe

Ve cevaplamak isteyen herkese gelsin...!

4 yorum:

  1. sağol ablam:))

    YanıtlaSil
  2. Canm beni unutmadıgn için çok teşekkrler :) bende yaptm bu mimden seni mimlemiştim zaten :)

    YanıtlaSil
  3. RİCA EDERİM KIZLARR..UNUTURMUYUM SİZİ HİÇ..;)

    YanıtlaSil
  4. anaaaa benim mimim varmis yine tamam canim hemen cevapliycam hemde yarin :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)