23.02.2012

CADI KIZI DIRDIRI'IMLA KAVUŞTUK SONUNDA..=)

Herkeseeee kocamannn merhabaaaa...!
Nasılsınız fıstıklarrrr..?

Buara blogumla fazla ilgilenemedim evet ama FACE sayfamda baya kaynatıyoruz kızlarla..=)

Havaların düzelmesiyle ve güneşin kendini gösermesiyle birlikte ders çalışma şevkim birazcık kırıldı buara ama zorlayarak çalışıyorum yine, zira az kaldı sınava..

Buarada şafak 84 oldu..=) Pazar günü plakalara başlıyoruzzz, yehuuuuuuu..!! =)
Sınavdan sonrada hemennn yarimin yanına uçucam tabikisiii..
Onun sevincide bir başka güzel..<3

Çeyiz alışverişlerine son sürattt devam etmekteyim hala bitiremedim..=)
Kalp düşkünlüğüm buara had safhaya çıktı, kalpli birşeyler görünce kimse tutamıyor beni..:)


En son aldığım kalpli cicilerim..
Pendikten çookkk uygun fiyata kaptım gitti valla..=)
Artık ben bunu kahvaltılıkmı yaparım,
Çerezlik mi yaparım,
Yoksa reçellik mi yaparım tam karar veremedim ona henüz..

Nezamandır CADI KIZIN DIRDIRI canımmm, balım, herşeyimle buluşma planları yapıyorduk ama birtürlü kısmet olmadı,hep bir engel çıktı önümüze..
Hatta doğum gününü hep birlikte kutlayacaktık ama hasta olduğum için gidemedim çookkk üzülerek..
Amaaa inatçıyızya ikimizde allem ettik kallem ettik sonunda dün itibariylee buluşmamızı gerçekleştirdik..

Okadar güzel vakit geçirdik ki anlatamam..
Uzun zamandır böyle güzel vakit geçirmemiştim ben..Çok iyi geldi bana.

Bol dırdırla geçti günümüz..=)
Benim bal arkadaşım okadar cana yakın ki sanırsınız 40 yıllık arkadaşız:)
Onu tanıdğım için çok mutluyum gerçekten ve onu çookkk seviyorummm..
Hele minik kızınaa ölüyorumm yaa bu nasıl bir tatlılıktır 41 kere maşallah diyorummm..
Sizde deyin nolurrrr:)

Benim minik fıstığım bana öyle güzel mektup yazmış kii bayıldım resmennn yaaa..
Cadısının dırdırııı işte..=)

Benide çizmiş mektubuna taç yapmış hemde bana, teyzesinin balı balı o..
Yerrr bitiririm onu ahh bir görsem..=)

Ana kız pek bir düşünceliler..
Canım arkadaşım da hediyelere boğdu beni dün,
ama bir okadarda mahçup etti..
Ben ondan önce varıp ciciler alıcaktım kuzumaaa ama ne mümkünn cadı bu uçmuş hemen benden önce bana fırsat bilem vermediki..=)

Cadımın hediye çekilişinide ben kazandımmmmm, haha hihih hohoho:)
Gelsinn cici resimleri ozaman....!


Her hediyesinde mutlaka kalp yada fiyonk vardı..
Alıştı artık cadımda bana=)


Miss kokulu parfümüm ve kremim..İkiside çeyiz cicisi olarak kaldırıldı..
Şimdi kullanmaya kıyamadım kiii.


Çantama bayıldımmmm resmen yaa resimdekinden daha güzel vallahi..
Şalımın rengı nasıl kızlar..?


Ben bu cicileri kullanmaya kıyamıcam galibaaa..
Ama kalpli anahtarlığım yuvamın anahtarında takılı olacak inşallah.


Elleriyle minik fiyonklu kese yapmış kuzumm banaaa..
Ne marifetlidir o..=)
İçinden ne çıktı dersiniz..?


Ahandaaa fiyonklu birşeyy daha..=)
Çok şirin değilmi.
Kuzum okadar zevkliki her pakette beni tekrar tekrar şaşırttı..


En çok şaşırdığımsa bu kalpli terlikler oldu..
Güya ben ona gelinli damatlı terliklerden alıcaktım ama neyazıkki bitmiş heryerde..:(

Bu terliklerle o bana sürpriz yaptı..=)
Canımın içisinin yüreği okadar çok bol ki Rabbim karşısına hep kendi gibi güzel insanlar çıkartsın.

Eee hanii ikinizin resimleri nerde..?
dediğinizi duyar gibiyim..=)
Bütün fotolar cadım da artık onun postunda görücez resimleri..

Böyle güzel bir gün için tekrardan teşekkür ederim böcükümeeee..
İnşallah ikincisinde de minik fıstığımda bizimle olacak.
Çabuk gelllll o günnnnnn..!

20 yorum:

  1. Canım benim bu dostluğunz hep baki kalsın emi ne güzel okuyunca valla duygulandm böyle hediyeleşmek filan çok güzl olsa gerek hep de kalpli almış yani :) bayıldım hepsine

    YanıtlaSil
  2. 1GÜL: CANIM BU GÜZEL DUANA YÜREKTEN AMİN DİYORUM..
    KALP AŞIĞINA KALP YAKIŞIR DEMİŞ KUZUMMM:)

    YanıtlaSil
  3. Kuzum okadar güzel yazmışsınki sende beni mahçup ettin;)

    O senin yüreğinin güzelliği emin ol..
    He birde şanslı kızsın vesselam;)

    Canım hediyelerin az bile aceleyle bukadar oldu..
    En güzel günlerde kullanmanı dilerim..

    Birdahaki buluşmayı bende dört gözle bekliyorum;)
    Resimlerle olan post yakında sizlerle olacak inşallah.

    Bu gün biraz baş ağrısıyla uyandım:/ Kendime gelmeye çalışıyorum..

    Çok öptüm seni güzel fıstıkım;)
    Seni seviyorum biliyorsun artık:P

    YanıtlaSil
  4. CADIM BENIMMMM İNAN BENDE 4 GÖZLE BEKLİYORUM EN KISA ZAMANDA TEKRARLAYALIM İNŞALLAH..
    ZİRA BEN SAANA DOYAMADIM VALLAHİİ..:)
    BUARADA SANA KIYAMAM BEN YAA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BALIMMMM..BENDE SENİ ÇOK SEVERRR VE ÖPERİM Kİİİİİ<3<3<3

    YanıtlaSil
  5. ÖNCELİKLE CADIMIN KIZICIGINA MASALLLAH DIYORUM.. BU ARADA CADIM COK DUSUNCELIDIR HEDIYELERI BILE COK GUZEL SENDE GULE GULE KULLAN...

    YanıtlaSil
  6. evet evet guzel oluyor devam edin kizlar boyle catlatmaya, orta yerimden catladim kardesim tutkalla yeniden birlestirdi ahada simdi :p
    daha nekadar catlatabilirsinizki tutkalda kalmadi oyla kala kaldim :p

    Rabbim mutlulugunuzu daim etsin insallah yuzunuzde herzaman gulsun
    :)))

    o kalpli seye ayricada cok cok bayildim rabbim agiz tadiyla askla kullanmayi nasip etsin anonim arkadasim benim :p

    YanıtlaSil
  7. Ne heyecan verir ama bu çeyiz hazırlıkları insana, Allah hepsini gülerek kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  8. merhabalar tatlım ne zamandır sana yorum yazıcam atlamışım hep yoksa sürekli okuyorum postlarını ;) inş yeni cicilerini hayırlısıyla yuvanda kullanmak nasip olur canım, Rabbim tez zamanda kavuştursun inş :)

    YanıtlaSil
  9. Allah muhabbetinizi daim etsin maşallah diyelim de nazar değmesin.Bence blog yazılarımız bizi en iyi tanıtan şeyler oluyor tabii dürüst isek, bu sayede edindiğimiz dostlarla muhabbetlerimiz daha sıcak geçiyor...Saçmaladım mı e biraz.OLsun kafamda iki çocuk bilgisayarı bana ver diye bağışırken yorum yapmaya çalışırsan bu kadar olur

    YanıtlaSil
  10. oh oh sefanız olsun canım,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canim sanirim hicbir post'unda yazmadim sanirim ama hep icimde duadamsin canim insallah tez zamanda hayirli gunlerde sevdigine kavusursun, daha sonrada soyle guzel bir dugun ziyafeti cekeriz insallah canim benim opuyorum seni

    YanıtlaSil
  12. ayyyayyy ayyy:)) Halil Sezaiye bağladımm:D bunlar ne güzel öyle..eee tabi ablamınnn ondan..))öptümmm

    YanıtlaSil
  13. ayyyayyy ayyy:)) Halil Sezaiye bağladımm:D bunlar ne güzel öyle..eee tabi ablamınnn ondan..))öptümmm

    YanıtlaSil
  14. Canım hediyelerin çok güzelmiş güle güle kullan, ince düşünceli cadı neler neler hazırlamış böyle, elcağızlarına sağlık. Bir sonraki buluşmada hep beraber olmak dileğiyle, öpüldünüz fıstıklar. :)
    Allahü tealaya emanet olun.

    YanıtlaSil
  15. CAnım hediyelrin cok güzel güle güle kullanmak nasip etsin inşlh buluşmanıza cok sevindim canım benim kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  16. HATİCİNPEPELASI: CANIM BENIM SAĞOLASIN.

    KELEBEK MİSALİ: BİZ SENİ YAPIŞTIRIRIZ TATLIM..:) MUAHH BEBEGIIMMM

    MEHTAP: TOPRAGIM SAĞOL VALLA HEYECANLI OLUYOR NE YALANN SOLIM.

    MORCİVERTLALE: CANIMMM YALNIZ BIRAKMA BENI AMA..:) ÇOK TESEKKUR EDERIM GUZEL YORUMUN ICIN..EKSIK OLMA SAKIN TAMAM MI BLOGUMDAN.

    NİLERK: CANIM YAAA KIYAMADIM SANA:) BEN SENI ANLADIM KUZUMMM ÇOK SAĞOLASIN.

    OTUZUNDANSONRA: VALLA OLSUN DEMI CANIM..MUAHH

    KELEBEK MİSALİ: KUZUMMM BENIM ALLAH RAZI OLSUN COK TESEKKUREDERIM..ÇEKERIZ TABI ATLA GEL DUGUNUME:)

    İSTABULOVE: SEN DAHA GÜZELSİN KUCUGUMMM BENIM..MUAHH BEBEGIM.

    BENIM DUNYAM: ÇOK TATLIDIR O CADI COOKK..INSALLAH CANIM COK ISTERIZ VALLA.

    KÜBRA: BIRDAHAKINE SENDE ARAMIZDA OL KUZUMMMMM KUBRAMMM..TESEKKUR EDERIM GUZEL YORUMUN ICIN.

    YanıtlaSil
  17. oofyaaaaa içimin yağları eridi hehehehee öyle güzel yazmışsınkı kıskandımmı ne:))şaka tabüüküüü.hediyeler çok güzxel gerçekten gönlü bol arkadaşımın..

    YanıtlaSil
  18. FATMACIMMM EMIN OL SENINLE OLAN BIR POSTTA YAYINLICAM;)

    YanıtlaSil
  19. bayıldımm o kalp çerezliklere yaaa:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)