9.02.2012

ÇOK LEZİZ BİRŞEY..

Fıstıklarımmmm nasılsınız...!!!
Hepiniz iyi olun hasta olmayın sakın havalar yine bozdu biliyorsunuz..

Benim en çok sevdiğim mamalardan birinin tarifini vermek istedim sizlere..
Belkim hoşunuza gider yaparsınız sizde..
Belkide tarifi bilenler olacaktır..

Ben acayip düşkünümdür yoğurta..
Herşeyin yanına, içine yoğurt koymak geliyor içimden..=)

YEMEĞİMİZİN ADI: Yoğurtlu patatesli yumurta..=)


Şöyle yapıyoruz ki;
ilk önce patateslerimizi kızartmalık gibi doğruyoruz (istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz patates sayısını)
daha sonra onlarıda ortadan ikiye bölüyoruz ki uzun uzun olmasın diye.

Bunları bir güzel kızartıyoruz..
Kızaranları ayrı bi tavaya alıyoruz.

Kızartma işlemi bittikten sonra üstüne dilediğiniz sayıda yumurta kırıyoruz 

Ve yumurtalar pişene kadar hepsini karıştırıyoruz..
Sonrada pişen mamacığımızın üstüne sarımsaklı yoğurt ve sos döküp afiyetle yiyoruz, yediriyoruzzz..=)


Ben çok leziz buluyorum bu mamacığı
umarım sizlerde beğenirsiniz...!
Şimdilik kaçtımmmm..

22 yorum:

  1. Ayyy çok iştah açıcı görünüyor, ben de bayılırım sarımsaklı yoğurtlu şeylere hemen denemeliyim akşama oğulcuğum da bayılır buna...

    YanıtlaSil
  2. canımmm özlemişim senii yazılarını ama ben cok hastayım yaa :( ellerine sağlık cok güzel görünüyo :)

    YanıtlaSil
  3. oooyy niyetliydim bu yaziyi okuyunca cok fena aciktim :) dur bakim ben bununla acayim orucumu ;) resminide aksam yayinlarim insallah ;)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canımcım.ben kahvaltılarda yaparım sık sık ama sadece patates kızartıp yumurta kırarım yogurtu duymamıştım.onuda deniyeceğim

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik canim cok güzel gözüküyor bende yogurt düskünkü biriyimdir bi cok yemeklerin yaninda kullanirim hic yok demem elimden gelse bütün yemeklerde kullanacam ama her yemegede gitmiyor iste :) bunuda deneyim bi bakalim tarih icin tskler canim..

    YanıtlaSil
  6. GÜLGÜN: OHH AFİYET OLSUN CANIM..EMİNİM BAYILACAKSIN..;)

    KÜBRA: BİTANEMMMM BENDE ÇOK ÖZLEDİMMM.
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN NEYİN VAR..?
    BENDE HASTAYIM KAÇ GÜNDÜR ATEŞİM BİR İNİYOR BİR ÇIKIYOR:)

    KELEBEK MİSALİ: ALLAH KABUL ETSİN CANIMMM..DENE BAK BAYILACAKSIN..

    FATMA: BENDE YOĞURTSUZ SEVEMEDİM BUNU CANIM YOĞURTLADIM BİR GÜZEL AĞZIMA LAYIK ŞEKLE GETİRDİM..:)))

    YanıtlaSil
  7. diyette olmasamm yerdimmmm yapip. ah ah kilo almak kolayda vermek çok zor :(

    YanıtlaSil
  8. BİR UMUT BİR DOKUNUŞ: SENDE BENDENSİN CANIM..;) RİCA EDERİM ÇOK BEĞENİCEĞİNDEN EMİNİM..ÖPERİM.

    FRANSALI GELİN: CANIM YAA BENDE ALAMAMAKTAN YANA DERTLİYİM..:) TADIMLIK YAPIP YİYEBİLİRSİN AMA TATLIM..

    YanıtlaSil
  9. kuzucum benimde canım çekti şimdi bak :) hastayım bende hiçbirşey istemiyordum ama görüntüsü cezbettti tabi yapacak birini bulursam kendime :))

    YanıtlaSil
  10. akşam akşam yağılırmı bu şimdi kuzum zaten açız :D bende patatesli yumurta yapıyorm genelde canm ama sosunu dökmemişim bundan sonra soslu da denerim :) çok saol eline saglk datlm :)

    YanıtlaSil
  11. TASARIMIN RENKLERİ: OYY CANIM GEÇMİŞ OLSUN..
    HERKES HASTA GLB BENDE HASTAYIM KAÇ GÜNDÜR AMA SENIN ICIN GELIR YAPARIM BEN SANA KUZUM..;)

    1GÜL: ÖYLEDE GÜZEL OLUYOR TATLIM DENE BAKALIM BİR BEĞENECEKMİSİN..:)

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık çok güzel görünüyor cnm bende pataya yumurta kırıyorum ama yoğurtlu böyle yumurtalı denememiştim hımm akşama yaparım artıkın ;)

    YanıtlaSil
  13. patatesle yumurtayı beraber severimde yoğurdu hiç duymamıştım, tadı nasıl olurki acaba, ama sen beğendiğine göre vardır bi bildiğin :)

    YanıtlaSil
  14. bende yaparım bunu aöa yoğurtlu hiç denememiştim,şuanda patates yasak ama doğumdan sonra mutlaka deneyeceğim..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. YELİZ: YAP CANIM VALLA ÇOK GÜZEL OLUYOR AFİYETLE YERSİNİZ..

    CECİLİA: TADI SÜPER OLUYOR CANIM..TEŞEKKÜR EDERİM;)

    SEVECEN ABLAM: YASAK OLMASAYDI BEN SENİ ZAHMETE SOKARMIYDIM HİÇ KENDIM YAPAR GETIRIRDIM SANA..:)

    YanıtlaSil
  16. Off offf harika bir lezzet bu yaa, az çok tahmin edebiliyorum tadını.. ellerine sağlık.. :)) bi haftasonu deneyeceğim mutlaka..

    YanıtlaSil
  17. DİLEKÇİM SENİN SALATAN KADAR GÜZEL GÖRÜNMÜYOR VALLA..;)

    YanıtlaSil
  18. yemeğin çok lezzettli görünüyor ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  19. Güzel tarif gerçekten hemi de pratik aklımız da bulunsun.Ben de bazen patetesleri küp küp doğrayıp suda haşlayıp üzerine sarımsaklı yoğurtla servis yapıyorum üzerine de yağ nane sos yapıyorum onu da tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  20. Kuzum yoğurtsuz şekilde bende sık sık yaparım.Pazar kahvaltılarında güzel oluyor.

    Ama yoğurtlu herşeyi bende severim;)
    Yoğurtusunuda yapar öğlen yerim artık;)

    YanıtlaSil
  21. oh oh bayiliriim. Yumurtalisini yemistim ama uzerine yofurlu hic denememistim :) en kisa zamanda deniceeem :)

    YanıtlaSil
  22. GURME ŞİRİNE: SAĞOL CANIM..

    NİLERK: VALLA ODA GÜZELDİR KESİN ONUDA DENERİM CANIM SAĞOL..

    CADI KIZIN DIRDIRI: YEEE BİTANEM BEĞENECEĞİNDEN EMİNİM..

    GELİN AYŞE: GÜZEL OLUYOR TATLIM YOGURTLU TEST ETTIM ONAYLADIM..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)