7.02.2012

FISTIKLARRRR SİZİ BİRİYLE TANIŞTIRACAĞIMMMM..!!!

Eveetttt sizi biriyle tanıştırmak istiyorummmm..
Biz uzun yıllardır tanışıyoruz kendisiyle taaa ortaokul yıllarından..


Benim canım arkadaşımmmm NİSAM da bir blog sahibesi artık..
Vee sizlerden destek bekliyoruzzzz..
İnanın pişman olamayacaksınız onu tanıdığınıza..
Ben onun marifetlerine yetişemiyorum vallahi.
On parmağında on marifet derleryaa işte öyle Nisamda..
(Kocamannn bir maşallah demeyide ihmal etmeyeyim bariii..)
Birazcık bahsedeyim size blogundan..
 Canım arkadaşım blogunda bizlere;
güzel mi güzel, leziz mi leziz yemeklerinden-tatlılarından tarifler verecek,
aynı zamanda 
nikah,
mevlüt,
yeni doğan bebek 
kurabiye, kadeh ve kapı süslemelerinide bizlerle paylaşacak..

Durun daha bitmedi yahuuu..=)

El emeği göz nuru el işleri var bide..
Hee birde fotoğraf tutkunudur kendisi..
Nikonsuz yaşayamayanlardan..=)
Öyle güzel kareler yakalıyorki bazen bayılıyorummm.
Fotosuz da bırakmayacak bizleri..

İlerleyen zamanlarda bu saydıklarımı ve daha fazlasını BLOGUNDA görmeniz  mümkün ama şimdilik FACEBOOK sayfasından da yaptığı birkaç ciciyi görebilme şansınız var..

Haydi bakalım TIKKK TIIKKKKK ları göreyim..;)

Ve ilgilenip destek veren herkese çookkk teşekkür ederiz...

Not: Kombin postu aklımdadır unuttum sanmayın..:)

7 yorum:

  1. kuzumm beniimm:))
    yüreği güzelim..
    cici bici arkadaşlarla tanıştırırmış bizleri..
    hemen ışınlandım ve izlemeye aldım bile lezzizz sayfayı:)
    sevgiler canısı..
    :)

    YanıtlaSil
  2. ARKDAŞINDA BENİM GİBİ BOĞA BURCU :)
    ZİYARET ETTİM VE İZLEMEYE ALDIM SEVGİLER ...

    YanıtlaSil
  3. arkadaşını da izlemeye aldım bile :) ikinize de iyi günler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. BİRTUTAMKEKİK: CANIM ABLAM BENİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ..ÖPERİM O GÜZEL YANAKLARINDAN.

    ESLEMİN ANNESİ: BENDE SİZİN GİBİ BOĞA BURCUYUM:) TEŞEKKÜR EDERİZ TATLIM.

    NERWEN: ÇOK SAĞOL CANIM..SANADA HAYIRLI GUNLER.

    YanıtlaSil
  5. hemen gidiyorum bloguna sonuçta ben de yeniyim halden anlarım:P

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)