10.02.2012

ANNEMİN VİNTAGE LARI ARTIK BENİM..=)

Küçüklüğümden beri annemin ve halamın eşyalarını kullanmaya bayılırdım..
Halamın topuklu ayakkabılarını giyer deli ederdim kadıncağızı,
topuklarını kıracağım diye korkardı..=)
Çok düşkündü topuklu ayakkabılarına..=)
Anneminde makyaj malzemelerini mahfetmişliğim çoktur hani, her küçük kız gibi..=)

Ama en çok sevdiğimse vitrininde duran kahve ve süt takımları..
Vee işte artık benimler..


Ben 4-5 yaşlarındaydım ozamanlar..
Annemle babam kıbrısa tatile gitmişlerdi,
ozaman almışlar bu takımıda..
Seneler sonra bana kullanmak nasip olacak İnşallah..



Buda yakından fotoları..
Minnak minnak şekerliğine ve sütlüğüne bakın şununnn çok şekerrrr..=)

Veee size bir cici daha göstereceğimmm,
gördüğümde vurulmuştum resmen tatlılığına..


Yarimin ve benim kupalarımız..
Puantiyeli ve kalpli en sevdiklerimden,
hemde pembe ve kırmızııı daha ne olsunnn..=)


Bu ufak tepsisi..
İkimize özel olan böyle şeyleri çok seviyorum.
Birde ikimize ait türk kahve fincanlarından alacağım oda aklımda..

Şimdlik bu postumuda bitirdim..
Mutlu haftasonları herkese...!

18 yorum:

  1. vintage'larin harika annenin olmasida ayri bir hava katmis tabiki :)) guzel gunlerde kullan canim benim, oiki kisilik kupalarada ayriyeten bayildim ;)
    Hep mutlu ol emi ; optum

    YanıtlaSil
  2. kupalar çoook talı,keyifle içmeyi nasip eder Rabbim inş:)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım annenden kalma kahve takımın çok güzelmiş hala yepyeni hiçbirşey olmamış güle güle kullan, ve son olarakta 2 li kupa takımna bayıldım gerçekten çok şekerler hemen bende almalıyım güzel günlerde kullanman dileğiyle canım banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzeller anneden kıza kalma olayı daha bi güzl kullandıkça anneni hatırlarsn alttaki şekerlere de bayıldım valla çok ciciler baylırm kupalara zatn ben kendime henüz kupa filan almadm :S oraya gidince yavaş yavaş alırım artık :(

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok cici senin gibi kuzum;)
    Kupalara bayıldım;)

    YanıtlaSil
  6. kahve takımı çok kibarmış sana da yavrularına bırakmak nasip olur inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Ayy tatlım çok güzeller manevi değeri var herşeyden önce güle güle kullan İnşallah senden de çocuğuna kalmasını diliyorum.İkili kupalar da çok cici.benim kociş çaykolik ve büyük kupada sever.Kociş nişanlıyken ikimize özel fincan almıştı ama ufak:)Her pazar mutlaka onlarda içieriz çayımızı.Artık isyan ediyor"bunlar ufak hemen bitiyor soğuyor:)))))Allahtan sizinki büyükmüş:)Güzel günlerde yudumlayın çaylarınızı kahvelerinizi heeeep mutlu ol tatlım öptüm muaaaaaaaaaaah

    YanıtlaSil
  8. Ayy tatlım çok güzeller manevi değeri var herşeyden önce güle güle kullan İnşallah senden de çocuğuna kalmasını diliyorum.İkili kupalar da çok cici.benim kociş çaykolik ve büyük kupada sever.Kociş nişanlıyken ikimize özel fincan almıştı ama ufak:)Her pazar mutlaka onlarda içieriz çayımızı.Artık isyan ediyor"bunlar ufak hemen bitiyor soğuyor:)))))Allahtan sizinki büyükmüş:)Güzel günlerde yudumlayın çaylarınızı kahvelerinizi heeeep mutlu ol tatlım öptüm muaaaaaaaaaaah

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzeller iyi günlerde kullan canım. benim hala fincan yada kupa takımım yok:))

    YanıtlaSil
  10. ayyy çok güzeller:)) masa örtülerimz de aynıymış:)) güzel günlerde kullan ablamm inşallah:)

    YanıtlaSil
  11. musmutlu kullanmayyı nasip etsin canım rabbim.
    puantiyeli kupalar bitirim:)
    bayıttın ablanı yine..
    cici hafta sonları..
    ;)

    YanıtlaSil
  12. Canımmm çok güzellermiş güle güle güzel günlerde kullan inşallah...Çeyize tam gaz devam ha :))) Öperim çok...

    YanıtlaSil
  13. gule gule kullan ,,,,,,,,,
    cok zefkli ,bir de eskinin tadi var
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. KELEBEK MİSALİ: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM..SENDE HEP MUTLU OLCANIM..HEPİMİZ MUTLU OLALIM.<3

    NİL: CANIM SAĞOLASIN.<3

    GURME ŞİRİNE: TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM..MİGROS MARKETTEN ALDIM CANIM BENCEDE AL COK SEKERLER.

    NESLİNAME: SAĞOL BALIM..

    1GÜL: CANIM ASIL ÖNEMLİ OLAN MUTLULUK BILIYORSUN BUNLARIN HEPSİ 2.PLANDA KALIYOR ZAMANLA HERŞEYIMIZ OLUR INS.BIZ MUTLU VE SAGLIKLI OLALIMDA GERİSİ HİKAYE BİRAZ.<3

    CADI KIZIN DIRDIRI: HAYIRRRR SENİN GİBİ TATLILARRR:)

    NİLERK: AA VALLA İNŞALLAH YA BENDE KIZIMA BIRAKAYIM GERCEKTEN..:)
    TABI KIRIP DÖKMEZSEM:)

    SİHİRLİ KOKOSH: CANIM SANADA ALALIM BÖYLE KOCAMANN KUPALARDANN KEYİFLE İÇERSİN KOCİŞİNLE..;)
    GÜZEL YORUMUN ICINN ÇOOKKK TESEKKUR EDERIM..;)

    YENİ HAYAT: SAĞOL TATLIM..

    İSTANBULOVE: ABLASININ BALISIII TESEKKUR EDERIM..:)MUAHH

    BİR TUTAM KEKİK: ALLAH RAZI OLSUN ABLACIM..EN ÇOK İSTEDIGIM SEYLERDEN BIRI SENI EVIMDE AGIRLAMAK İNŞALLAH NASIP OLUR..

    MERYNİN GÜNLÜĞÜ: DEVAM BALISI VALLA..;)

    ESVED: HEMEN BAKIYORUM BITANEM..<3

    CİHAN: TESEKKUR EDERİM.

    YanıtlaSil
  15. çok tatlıymış..Rabbim hayırla kullanmayı nasip etisn inş..

    YanıtlaSil
  16. POMPİŞCE: TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)