25.02.2012

SİZE BİR SORU SORABİLİRMİYİM LÜTFENNN..?


Fıstıklarrrr birkez daha yardım istiyorumm sizlerden..
Malum yaz mevsimi yaklaştı,düğünlerde başlıyor haliyle..
Eee ne giyelim, neyi neyle kombinleyelim derdide başgösterdi tabi..


Geçenlerde  HATİCİN PEPELASI arkadaşımın bir postunda görmüştüm kendiside düğünler için kıyafet arayışındaymış.
Aynı dertten müzdarip olduğum için iletişime geçtik tabi.
Çok güzel bir elbise modeli yolladı bana vee bayıldımmmm tabikisii aşık oldum desem yeridir hani o derece..
Zevkli arkadaşım benim..=)
Ama şimdi biz bilemiyoruz karar veremedik nerede diktirsek diye..
Sizden bu konuda yardım istiyoruzzzz.
Avrupa yakasında uygun fiyata, güzel dikim yapan yerleri bizimle paylaşırmısınız fıstıklarrrr.
Bizde güzel mi güzellll özel mii özel elbiselerimizi diktirelimmm, düğünlere şıkır şıkır gidelim değil mi ama..=)
Şimdiden ilgilenen herkese çok teşekkür ediyoruzzz...

8 yorum:

  1. Bu konuda maalesef yardimci olamiycam. Ama elbiseler dikilince falan muhakkak görelim ;)

    YanıtlaSil
  2. bu gerçekten zor bir soru .Tamamen güvenebileceğin birini inşallah bulursunuz .Yardımcı olamadığım için üzgünüm diktirmeyi düşündüğünüz modeli paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. canım ankaradayım ama diktirirsen bizde görelim, ben de aayışlardayım

    YanıtlaSil
  4. bizde görmek isteriz ama elbiseyi.

    YanıtlaSil
  5. ben azda olsa yakınım sana tatlım benm burda yakınımda resimlerimi görmüştün diktirdiğim neslim moda tasarım yeri var bi bak deim sana facedede var tıkla bebeğim görürüsün orda modalleri falan yada özelden yaz bana yardımcı olurm kuzum inşlh öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  6. Hayir canim soramazsin ! :p

    bitanem kelin merhemi olsa basina surermis dimi :( senin post bizede yardimci olur insallah ;)

    YanıtlaSil
  7. canım ben hep hazır giyim tercih ettiğim çin terziden yana hiç bilgim yok. Ama şu son haftalarda çıkan etek modellerine renklere bittim resmen. Hamile olmasaydım ne yapıp edip alırdım :) böyle yavru azı gibi açık bir renk var o çok hoş birde fıstık yeşilinin en açık tonları çıkmış bayıldım ikisinede. Benimde amca kızının nişanı var eminönünden işlemeli tül alıp eski abiyemi modifiye edicem :) senin elbisenide çok merak ettim. En kısa sürede paylaş bak çatlarım :)

    YanıtlaSil
  8. cevaplar için hepinize tesekkur ederım kızlar

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)