2.02.2012

EN SEVDİĞİM AYAKKABILAR MİMİ

Sevimlimi sevimliii
Balmı balll
Nazlımı nazlııı 
Aynı zamanda cadımı cadııı..=)
Bir blog arkadaşım var benimm...
Cadı Kızın Dırdırı beni mimlemiş, unutmamış arkadaşını..
Teşekkür ederim bitanesiiiiii 
Seviliyorsunnn...

Gelelim mimize: İşte benim en sevdiklerim..!







Bende bu mimi;
Mihru mah
Nesliname
Otuzundansonra
Sihirli kokosh
1gül
Merynin günlüğü
Tasarımın renkleri
Gökkuşağı gibi
Kelebek gibi
Kelebek Misali
Su perisi
Küçücük minicik
ve Duygusworld e yolluyorum..
İsteyen herkesde üstüne alınabilir tabiki..
Görüşmek üzereeee...

19 yorum:

  1. Çook teşekkürler canım.Çok güzellermiş ayakkabıların.Bende ayakkabıların resmini çektim de yazı kısmı kaldı.Üşenmezsem yazıp yayınlarım inşallah =)

    YanıtlaSil
  2. Burda benim blogumun ismini gormek bana tokat gibi geldi :( ben neden senin ismini koymamisim ki :'( ozur dilerim yaa yanlisimi duzelttim ama gec oldu sadece sen degilsin bircok sevdigim arkadasin isimini unutmusum pardon :( ben birde tam oraya gelip omuzunda ogliyormusum :) ama isterimki ismimi gormek beni nasil mutluediyorsa bende sizleri edeyim ama o an aklima gelmiyor sonrada boyle tokat ye :p ayakkabilarin hepsi birbirinden guzel canim guzel gunlerde ayaklarini hayirli yerlere gotursunler insallah opuyorum seni :)

    YanıtlaSil
  3. SUPERİSİ: SAĞOL TATLIM..BEKLIYOR OLACAGIM POSTUNU..;)

    YanıtlaSil
  4. Canım cok tesekkurler en kisa surede cevaplayacagim ins ,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. KELEBEK MİSALİ: TATLIM KAFANA TAKTIĞIN ŞEYE BAK İNAN HİÇ ÖNEMLİ DEĞİLLL..BENDE BAZI ZAMANLARDA UNUTUYORUM BAZI ARKADAŞLARIMI O AN AKLIMA GELENLERI YAZIVERİYORUM..
    BUARA YENI BLOGGER OLAN ARKADAŞLARIMI SEÇMEK İSTEDİM ÇÜNKÜ BENDE BLOGUMU YENI ACTIGIM ZAMANLAR COK HEVESLENIRDIM MİMLEREE..:)
    GERÇİ HALA ÖLEYIM:)

    YanıtlaSil
  6. öncellikle mim icin cok ama cok tsk ederim :D en kisa zamanda yapacagim insallah ...

    ilk bastaki pembelere bayildimmmmmmm :D

    ve en son olana fiyonku cok tatli
    güzel günlerde giymen dilegiyle (:

    YanıtlaSil
  7. ayy hepsi harikuladee:)) güzel günlerde eskit ablamm:))

    YanıtlaSil
  8. pembeler mükemmel :)

    YanıtlaSil
  9. ilk ayakkabının rengine bayıldım hepsini güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  10. yihuuu yeni bir mim aldım :D Canım ablamm beni düşünüp koymyşsun Allah razı olsun :)yerim seeenii <3
    Bu arada pembe ayakkabılarına bayıldım söylemeden olmaz :D

    YanıtlaSil
  11. bende mimlenmek istiyorummm:D:D
    cantalara ara verelim, ayakkabilara baslayalim bence =D

    ayakkabilarinin hepside cok cici:)
    gule gule giy hepsini canim benim
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. Bitanem hepsi şıkır şıkır iyi günlerde giy teşekkürederim hatırlanmak güzel :) en kısa zamanda cevaplanıcaktır :)

    YanıtlaSil
  13. süper süper güzel güzel bğendim beğendim öperim öperimmm :)

    YanıtlaSil
  14. cicilerin cicisi daha çantalarımı yayınlayamadım...Teşekkür ederim bebeğim.Gene unutmadın beni.Ama çantalarımı çektim..Üzerine ismimi yazar yazmaz yayınlıcam..Öptüm çok...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Anam benim kuzum ablasını ne güzel tarif etmiş öyleeee:p
    Hem tatlıyım hem ballıyım ama dimiiii:p

    Cadıyım işte bak nasılda şımarıyorum:D

    Mimime cevap verdiğin için çok teşekkür ederim bitanesi;)

    Pembiklerimiz pişti olmuş hahahaah
    Öpüldünnn;)

    YanıtlaSil
  16. Canım teşekkür ederm beni de unutmadıgın için :) ayy mavilere bttm ben :) pembe de çok şeker :) hiç böle renkli ayakkabılar kullanmadım valla :)

    YanıtlaSil
  17. OTUZUNDAN SONRA: CANIM RİCA EDERİM.

    DUYGUSWORLD: TATLIM TEŞEKKÜR EDERİM.BENDE BEKLIYORUM POSTUNU CİCİ AYAKKABILARINI..

    İSTANBULOVE:TEŞEKKÜR EDERİM KUZUM

    İŞTERENKLİHAYAT: SAĞOL BALISI.

    NİLERK: CANIM SAĞOL.

    MİHRUMAH: CANIM HADİ BAKALIM SIRA SENDE HAZIRLA POSTUNU:)

    KÜÇÜK ŞEYLER: CANIM SANADA GÖNDERDİM OZAMAN LÜTFEN CEVAPLA..BİRDAHAKİ MİMDE SÖZ SENIDE UNUTMICAM.

    TASARIMIN RENKLERİ: BALIM BENIM TESEKKUR EDERIM.

    KÜBRAMM:) BAYILIYORUM KUZUM SENIN SU ORUMLARINA YAA:) BENDE ÖPERİMMM

    MERYNİN GÜNLÜĞÜ: SENI UNUTURMUYUM CANIM BEN HIC.

    CADI KIZIN DIRDIRI: GERÇEKLER KUZUMM:)
    HEYAA PİŞTİYİZZ VALLA:)

    1GÜL: CANIM UNUTMAM ARTIK SENİ BEN:)
    MAVİLER HANGISI KIZZ BEN RENK KORUYUM DIYEMI YAPIONUZ BUNU BANA:D

    YanıtlaSil
  18. Ay canim mim icin tesekkürler insallah bir ara bütün mimlerimi toplayip toplu mim dosyasi acicam :) Canim cok tatli ayakkabislerin :)

    YanıtlaSil
  19. NESLİNAME: ISTEDIGIN ZAMAN CEVAPLARSIN TATLIM SIKMA KENDINI..;)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)