6.02.2012

BİRAZDA KIYAFET ALIŞVERİŞİ YAPALIM DEĞİL Mİ..

Buara çeyiz alışverişlerine okadar çok yogunlaştım ki kendime birşeyler almayı unutmuş durumdayım..
Derslerinde bunda katkısı var tabiki..
Hergün ders çalıştığım için pek fazla dışarı çıkamadım.
En büyük etki yarimin gidişi oldu ama..
O gidince sanki birazcık boşluğa düşmüşüm gibi hissettim kendimi.
Çünkü hafta içi çalıştığımız için haftasonu her dakikamız birlikte geçiyordu..
Bu yüzden alışverişlerimizide,gezmemizide,yiyip içmemizide beraber yapıyorduk..
O gidince benimde içimden gelmedi birsüre bazı şeyleri yapmak..

Amannn konuyu nerden nereye getirdim yine..=)

Ne diyordumm..Hehhh..!
Cumartesi günü bakırköyde bir işim vardı onu halletikten sonra biraz dolaşayım dedim (aslında tek dolaşmayı hiç sevmem),
bakayım ne var ne yok diye..
Zaten hiç mümkün olmamıştır benim bakırköye gidipte elim boş döndüğüm
mutlaka kendime göre birşeyler bulmuşumdur..

İlk önce polarlı eşofman altlarına gözüm takıldı.
Fiyatıda çok uygundu,
hemdeee hello kityli ve kalpli kalplilerdi,
ama gel görki S bedeni kalmamış..=(

Sora şallara el attım ve bunu aldım bende...


Nezamandır istiyordum aslında kışlık siyah-beyaz bir şal, almış bulundum bakalım..



Veee girdiğim bir mağazada bu tuniğe vuruldum..
Oldum olası çok sevmişimdir saks mavisi rengini
leopar detaylarıyla ayrı bir sevdim bu sefer..



Siz nasıl buldunuz fıstıklarrr yeni tuniğimi..?

Birde uzun zamandır eşarp almadığımı farkettim ve hemen eşarpçıma doğru uçtum resmen..=)


Eşarp EVİTARE marka..
İlk defa bu markanın eşarbını aldım, bakalım severek kullanabilecekmiyim..

İzleyici sayım günden güne artmakta, 
aramızaa yeni katılan fıstıklarrr var 
hepinizzz hoşgeldinizzz..
Umarım yazdıklarımı,paylaştıklarımı beğenmişsinizdir..

Ve bu durum beni çok mutlu ediyor..!!!
Mutluuu mutluuu gideyim ben en iyisii..! ^_^


22 yorum:

  1. Tez zamanda kavuşursunuz canım inşallah.Şu an pekte seni anlayacak durumda değilim çünkü öyle gece gündüz düşüneceğim birisi yok henüz.Ama zordur eminim.Yeni cicilerini çok sevdim.Şalı özellikle sevdim.Ben severim tek başıma alışverişi zevklidir aslında.Beğenildiğin için artıyor canım izleyici sayın,darısı benim başıma =) Daha fazla uzatmadan gidiyim ben en iyisi =D Sevgileeer...

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan canim hepsi cok guzel ozellikle tunik

    YanıtlaSil
  3. şalına bayıldım cnm güle güle kullan ;) tuniğin elbise olsaydı şayet aşık olmamak elde değil. Çeyiz almakla bitmez ki cnm evlendikten sonra ertesi gün bile birsürü eksiğin olduğunun farkına varıyor insan ;) ben kızartma tenceresiyle süzgeçli kepçesini almayı unutmuştum.

    YanıtlaSil
  4. Guzel gunlerde kullan insallah.
    Hepsi birbirinden guzel ama bende en cok tunike bayildim, ozelliklede rengine :)

    YanıtlaSil
  5. bende yanlız dolaşpmayı pek sevmem helekı alışverişi.ama aldıkların süpermiş şalında tuniğinde çok begendim görürsem alıcam pişti oluruz artık:))

    YanıtlaSil
  6. Siyah beyaz benim en sevdiğim şeydir eşarp ve şalda :) Tuniğinde çok güzel güle güle kullan. Evitare eşarp kullanmadım hiç ama kullananların memnun kaldığını duymuşluğum var :)
    Ayrıcaaa, mutluluğuna ortak olduğum için bende mutlu oldum. Yeni tanıdım blogunu çünkü :) Ve çok haklısın, insan mutlu oluyor birileriyle güzellikleri paylaştıkca.

    YanıtlaSil
  7. evet tatlm faced e gördm hemen uçtum geldim bloğuna kondum :) ne güzl ciicler almıssn öle sen :) hepside çok çok yakışmıştır eminim şala bende bayıldım tunikde çok süper duruyo :))) güle güle giy canısı

    YanıtlaSil
  8. Allah kavuştursun yarini..Aldıklarını beğendim hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullan..Samimi ve doğal birisin bu bloguna yansıyor takipçin ondan artıyor olabilir mi ne dersin?:)Sevgiler..A.E.O.

    YanıtlaSil
  9. şalını çok beğendim tatlım,tabiside tuniğide

    YanıtlaSil
  10. iyi gunlerde kullanman dilegiyle canim, Allah kavustursun bu arada :)

    YanıtlaSil
  11. Şalına bayıldım tatlım tunikte çok hoş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  12. ayy canım benim sen ne cici şeyler almışsın öyle:))
    bende geçen gün armineden bi pantolon etek aldım bakalımbugünlerde gelmesini bekliyorum gelsin hemen paylaşacağım.
    bu arada tuniğine vuruldum.güzel günlerde giy tatlım.bende bloğuma beklerim.sevgiler:))

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden güzel sanada çok yakışacağına eminim.güzel günlerde mutlulukla gi arkadaşım...

    YanıtlaSil
  14. tunik güzelmiş güle güle giy yeni takipçilerden biri de benim ekledim seni "okuduklarım" kısmına ;)

    YanıtlaSil
  15. tuniğin siyahından bendede var:)

    YanıtlaSil
  16. elbiseni ve eşarbını çok beğendim çok güzel uydurmuşsun :))) bu arada bloguna bende yeni katılanlardanım :))

    YanıtlaSil
  17. ablammm bayıldım hepsine güzel günlerde giy,süslen inşallah:))

    YanıtlaSil
  18. SUPERİSİ: CANIM ALLAH RAZI OLSUN..
    ZAMANI GELİNCE SENİNDE OLACAKTIR YOLUNU BEKLEYECEĞİN BİRİ HAYIRLISI HERŞEYİN..
    SİZLERİN SAYESİNDE CANIM HERŞEY..

    DİDEM GÜL: CANIM YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..SENİ BLOGUMDA GÖRMEK ÇOK GÜZEL MUTLU OLDUM GÜZEL ANNE..<3

    FASHIONBYYELİZ: CANIM SAĞOLASIN..EVET UZUN ELBİSE OLAYDI DAHA GÜZEL OLACAKTI AMA BEN BÖYLEDE SEVDİM..
    EVET EKSIKLER HIC BITMIYOR VALLA..
    BAK BENIMDE KIZARTMA TENCEREM YOK:D

    GELİNAYŞE: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM..EN GÜZELLERİ SENIN OLSUN.

    FATMA: OLALIM CANIM VALLA HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL..:) PENDIKTE KESIN BULURSUN SEN;)

    N<3RBETÜL: CANIM GÜZEL YORUMUN İÇİN ÇOOKKK TEŞEKKÜR EDERİM..UMARIM DAHA COK KAYNAŞIP ARKADAS OLURUZ..;) SEVGILERIMLE.

    1GÜL: HOŞGELDİN BİTANEMMM..SENDEN CİCİ DEĞİLLER BİKERE..;)

    BİRİNCİSİN: KOCAMANNN AMİN DİYORUM..VE GÜZEL DÜŞÜNCELERİN İÇİNDE AYRICANA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM..:)

    SEVECEN ABLAM: BENDE SENİ ÇOOKKK BEĞENIYORUMMM..MUAHH:)

    FRANSALI GELİN: ÇOK SAĞOL CANIM BENIM.AMINNN

    TASARIMIN RENKLERİ: TESEKKUR ETTIM BALISII

    HAZANGÜLÜM: CANIM İÇTEN YORUMUN ICIN SAĞOLASIN..BEKLIYORUM POSTUNU;)

    AHLAMDAN: SAĞOL BİTANESİİ ALLAH RAZI OLSUN.

    ÇİLEKLİ SÜT: SENDE HOŞGELDİN TATLIM..:)

    PEMBE GÜNLÜM SENDE: ZEVKLER AYNI DESEN..;)

    GURME ŞİRİNE: SAĞOL CANIM..HOŞGELDİN BUARADA;)

    İSTANBULOVE: OHH CANIM BENIMM TESEKKUR EDERIM..:) MUAHH

    YanıtlaSil
  19. kıyafete bayıldım canım, ben de severim mavinin her tonunu. iyi günlerde kullan. artışlar güzel darısı bize:))))

    YanıtlaSil
  20. canim güle güle kullan hepside cokkk güzel vallaha

    YanıtlaSil
  21. o mavii,o mavii,ben o mavii tunige vuruldummm,bak dilim tutulduuu:)güle güle giy datlumm:))

    YanıtlaSil
  22. MEHTAP: TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..

    NESLİNAME: SAĞOL TATLIM BENIM..

    ZELİŞ: BENDE BÖYLE TUTULMUŞTUM ILK GÖRDÜĞÜMDE..:)
    SAĞOLLL BALUMMMM<3

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)