17.01.2012

KIZLARRR BİR BAKAR MISINIZ..???

Sizlerden yine yardım istiyorum..
Özellikle evlilerden..
Ne zamandır almak istediğim 2 şey var.
Birincisi elma dilimleyicisi.

Çok orjinal birşey gibi geliyor..=) Misafirin filan geldiği zaman pratiklik olur diye düşünüyorum.
Ama emin değilim işte..

İkincisi ise seramik tavalar..
Normal teflon tava mı yoksa seramik mi karar veremedim..:/


Ama ikisininde nekadar kullanışlı oldukları hakkında pek fikrim yok.
Almama değecek mi bilmiyorum..Elma dilimleyicisini alıp deneyebilirim pahalı birşey değil ama hoşumada gitmezse evimde kalabalık yapsın istemiyorum açıkçası.
Bu yüzden sizden fikir almak istedim.
Bana yardımcı olur musunuz..???

Şimdiden yorum yazıp bana fikir veren herkese çok teşekkür ederim..
İnanın yorumlarınız benim için okadar özel ki..
Çok mutlu oluyorum, takip edildiğini bilmek çok güzel birşey çünkü..
İyiki varsınız...!!!


18 yorum:

  1. elma dilimleyicisi hakkinda pek bir bilgim yok, kullananlar eh iste demislerdi, biraz bastirmak guc gerektiriyormus.
    sermaik tava kullanmadim ama kesinlikle teflon tava alma derim. ben evdekilerden kurtulmaya caliiyorum. saglik acisindan evden cikarilmalilar. seramik tava zaten bezner gorevi goroyor teflona gore daha saglikli...onu alabilirsin hatta esse de gecen hafta indirimdeydiler, bir bak istersen..elma dilimleyicisi yanlis hatirlaiyorsam ikeada da var...insallah yardimci olabilmisidir..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canımmm cımmm evli bi bayan olarak başlıyım hadi :) 1 elma dilimleyici bilmem gerek yok bence ya bende öle kalabalığı sevmiyorum ne yani al eline bıçağı hem soy hem eşinin ağna ver ne yani elma dilimleyici cıxxx alma bence bnm fikrim :)2 tavalarda genelde cemin yada karacnın kini kullanıyorum senin dediğini seamik tava hiç kullanmadım onda tercih senin bebeğim öperimmm kocamn kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. evli biri olarak cevap vereyim tecrübelerime dayanarak:)
    elma dilimleyicisini kendim kullanmadığım birşey diyemem ama
    tencere konusunda emsan tencereden şaşma derim teflonlar cicili bicili şekilli çok güzeller ama sağlıklı değiller ben amway tencere setini almıştım iyi dediler övdüler ama o kadar parayı boşa vermişim:(
    kaliteli çelik tencere çok güzel işini görür ama pilav için bir tane teflon alabilirsin. Ben artık pilavıda emsanda yapıyorum gayette güzel oluyor eskiden nhep yapışırdı şimdi yapışmıyorum tecrübe sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. canım elma armut muz dilimleyicileri bana çok gereksiz geliyor, çok ucuz olsalarda mutfağımda yer kaplamasını istemem.
    Tava konusuna gelince, teflonların zararlarını artık herkes biliyor, bir küçük çizik olduğunda bile kullanmak sakıncalı, ayrıca makinaya koymamak gerekiyor vs. vs. Seramik tavalar ise daha pahalı ama hiç değilse teflon kadar zararlı değil. Benim ilk tercihim seramik ve döküm tavalar olur.

    YanıtlaSil
  5. canımcım herzamankı gibi ikisindende kullanmadım:)) bana nedense fuzuli gelir öyle dilimleyiciler felan alırım atarıp hep kenara o yüzden almıyorum artık ama bilemem belkide çok pratik bişeydir.,
    tava ise teflon kullanıyorum herdefasında daha kullanmayacağım diyorum ama yapışmıyo kullanımı rahat geliyo dikkat etmek lazım kullanırken benimgibi dikkatsızsen zor:) seramık daha iyi gibi.
    her şeyin en güzeline denk gel inş

    YanıtlaSil
  6. canım bende senin gibi nişanlıyım tava konusunda bende bu seramik tavaları araştırdım yemekleri hem sağlıklı hemde lezzetli oluyormuş tava olarak hemde uzun ömürlü oluyormuş bende seramik tava almaya karar verdim ama kullanan varsa bizi de bilgilendirebilir tabi :)

    YanıtlaSil
  7. işte yine çıtır çıtır bir post:)
    cici sorularına,seve seve cevap vereyim hemen.
    1.elma dilimleyicim yok,ve ıvır zıvırı çok sevmediğim için almayı da hiç düşünmedim:)
    2.seramik taayı kesinlikle öneririm.
    esseden aldığım tavamı zevkle kullanıyorum.biraz ağır gelebilir ilk etapta,ama çok kullanışlı kesinlikle.
    sağlık açısından da,güvenilir olduğunu düşünüyorum.
    bekliyorum arkadaşların cici görüşlerinide:)
    cici kardeşime sıcacık sevgiler..
    :)
    öpüldünüz cici hatun:)

    YanıtlaSil
  8. arkadaşım elma dilimleyiciyi hicccc tavsiye etmemmm çünkü çok tehlikeli ben ellerimi dogradım.yinede sen bilirsin.
    amaaa şu seramik tavaya ğelince hiç düşünmeden şidettle tavsiye ederim ben kullanıyorum kapaklı olanlarından al derim.yemekler bi harika oluyor bu seramiklerde...
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  9. oncelıkle hayırlı olsun rabbım utandırmasın evlılıgınde yuzunu guldursun..
    ben pratık seylerı sevdıgımden elma dılımleyıcısı benım cok ısıme yarıyor bence al derım.beyaz zemınlı teflon tava aldım 4aydır kullanıyorum ve cok memnunum tavsıye ederımve ceyız alısverısı zor ve bır okadarda eglencelı kolay gelsın..

    YanıtlaSil
  10. Değerli blogcu arkadaşım.. tava konusundki tecrübemi aktarmak istedim.. içi beyaz tavadan aldım.. krep yapayım dedim.. kenarlarında kahverengilikler oluştu ve kesinlikle çıkmadı.. yapışmaz özelliği çok iyi ama...

    YanıtlaSil
  11. Canım benm elma dilimleyici herkes almalı bence evde var bizim hatta senn için bir post hazırlicaktim daha fırsat bulamadım inan :( kendi çeyizime de aldım ve arkadaşlarıma da hediye alıcam inş. :) çünkü çok kullanışlı bişi elmayı çok güzl eşit parçada dilimliyo tavaya gelince pek anlamam o işlerden :) al bence canım derm elma dilimlemeden :)

    YanıtlaSil
  12. canım ben geldim.
    elma dilimleyicisini alma derim.
    çünki meyveler yenmeyince israf olabilir.
    seramik tavayı ustalar öneriyor.
    sağlığa zararı yok.
    benden nacizhane sözler.
    bana da beklerim.
    :))))))))))

    YanıtlaSil
  13. Elme dilimleyicisini almam, fuzuli yer işgal eder ama teflonu ben de kullanıyorum. Yıkamasına ve içersine yiyecek bırakmamaya dikkat ediyor, sık değiştiriyorum.

    YanıtlaSil
  14. tesadüf okuduğum yazınıza yazmak istedim elma dilimleyicisi benim heran elimin altında işimi kolaylaştırıyor çok memnunum ve çok pratik geliyor bana saygılar selime

    YanıtlaSil
  15. bende esseden almıştım seramik tavalarımı ve o gün bugündürelimden düşmez,teflonlardamn kurtulmanın yolunu arıyorum,elma dilimleyicisine bence gerek yok,bende sevmem öle ıvır zıvırı :)

    YanıtlaSil
  16. canım sadece teflon sakın alma derim,çünkü en kalitelisi bile çizilp zararlı hale gelebilliyo.hoşçakal.

    YanıtlaSil
  17. Canım allah kolaylık versin öncelikle elma dilimleyicisi pasta falan yaparken işine yarabilir ama amn aman acil ihtiyaç değil ama porselen kaplı tavaları şiddetle tavsiye ederim hem sağlıklı hem kullanışlı ama illa daha kullanışlı bişeler almak istersen dökme tava ve tencere tavsiye ederim ama türkiyede(bursa) üretilenleri tavsiye edrim cancığazım :)

    YanıtlaSil
  18. YORUM YAZAN O GÜZEL PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..FİKİRLERİYLE BENİ AYDINLATAN YALNIZ BIRAKMAYAN TÜM ARKADAŞLARIMA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    İYİKİ VARSINIZ.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)