11.01.2012

ÇEYİZ CİCİLERİ-2..:)

Özlüyorummmmmm kiiii sizi hemen..:)
Dayanamadım yine bir iki post gireyim dedim.
Yine çeyiz cicilerinden ama bu sefer ki resim sayısı biraz az idare ederiz değil mii..:)


Herzamanki gibi çok süslüyüz..:)
Şekerliğim yengemden..Kendiside benim gibi biraz süslüdür..
Bernardodan alınma kendileri.
Beğenen olursa oradan alabilir.


Buda peçeteliğim yine çok beğenerek aldım kendisini.
Bir arkadaşımın evinde görmüştüm , benimde kesin bundan evimde olmalı dedim ve elimle koymuş gibi buldum.Daha doğrusu kendileri yine pattt diye karşıma çıkıverdi.


Ekmek sepetim nasıl fıstıklar..:)
Halam kendine bunun kırmızısını almış çok beğenmiştim.
Herşey cicili bicili olcakya ben dururmuyum hiç aldım tabiki..:)
Galiba benim evim çok renkli birşey olcak..:)
Böyle gökkuşağı gibi filan olsa güzel olmaz mıı..
Bak şimdi aklıma geldi böyle bi duvar kağıdı güzel olur bence..;)
Siz ne dersiniz...?

20 yorum:

  1. çeyizinin hepsi ayrı ayrı çok şekerler(senin gibi) peçetelikte ayrı bir şeker ekmeklikte benim hala bi ekmekliğim yooook:))))

    YanıtlaSil
  2. hepside cicili bicili valla:)adina yakisir nitelikte:)güle güle hayirli günlerde kullanasin.....

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullanırsın inşaallah :)

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler tabiki;)
    Ekmekliğinede bayıldım:)
    Ben gelince ekmeğimi bunun içine koy olurmu kuzum;)

    YanıtlaSil
  5. Adı neydi?...aah,bilseydim isminle hitap ederdim canısı..neyse olsun bende sana can derim..
    Hayırlı uğurlu olsun diyerek klasik giriş yapıyorum,aldığın herşey güzel Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin..Hangisini daha çok beğendin diye soracak olursan da şekerliği derim..
    Kıvrımsever biri olarak ona bayıldım..
    Ziyaret ve güzel sözlerin için de ayrıca teşekkür ettim..
    Müteşekkir oldum derler ya..ondan :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de senin gibi pek cici bici canım, huzurla sağlıkla kullanırsın inşallah. Şekerliğin tabaklarından bende de var, bir arkadaşım hediye almıştı bana da.

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy bak bi şey daha öğrendimm ekmeklikim eksik :D bende bir ara almalıyım ama hangi ara bilmiom tabi hepsi çok şeker tatlm özellikle şekerliğe bayıldım süper duruo :) güle güle kullan inş.

    YanıtlaSil
  8. bakk fıstığımmm,ev yerleştirmeye mutlaka gelmeli senin çeyiz serilirken:)
    offf ne ciciler görürüz kimbilir gülüm..
    sağlıkla kullan her birini..
    şekerliğin çokk şıkk...
    öpüldün ki balım...
    :)

    YanıtlaSil
  9. aaaa pecetelikten benim de vardiiii Turkiyedeykene.
    Diger butun hersey cok guzel, guzel gunlerde kullan insallah.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzeller:) bende çeyiz alışverişindeyim senin gibi:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok şık peçetelikten bende de var:)ŞEKERLİK VE EKMEKLİK SÜPER İYİ GÜNLERDE KULLAN:)SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  12. çok cicisin ki her halinle:)
    sayfanda öyle ..
    tıpkı pamuk şekeri gibi olmuşş....
    harika...
    :)

    YanıtlaSil
  13. hepside çoookkk ğüzel iyi ğünlerde kullan canım.ama ekmek sepetine bayıldııımmm:)))

    YanıtlaSil
  14. Canim hepside cok güzel Allah güzel mutlu mesut günlerde kullanmayi nasip etsin hep insallah...

    YanıtlaSil
  15. NESLİNAME: SAĞOL BITANEM ALLAH RAZI OLSUN.

    YanıtlaSil
  16. HALİME: TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..

    YanıtlaSil
  17. SİTARE: BEGENMENIZE SEVINDIM..:)

    YanıtlaSil
  18. AYŞEGÜL ABLACIM SEN DAHA BALSIN Kİİİ ÖPERİM ÇOKKK ÇOOKKK:)

    YanıtlaSil
  19. FATMA: CANIM BENİM ÇOK SAĞOL İNAN SEN DAHADA ŞEKERSİN BENİM İÇİN:)

    ZELİŞ: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMUN İÇİN.

    İŞTE RENKLİ HAYAT: SAĞOL TATLIM.

    CADI KIZIN DIRDIRI: SEN GEL YETERKI BALIMM BEN HERSEYI ISTEDIGIN GIBI YAPARIM:)ÖPÜLDÜN KUZUMMM

    DEĞMESİN YAĞLI BOYA: CANIM HOŞGELDİN ÖNECELİKLE GÜZEL YORUMUN İÇİNDE AYRICANA TEŞEKKÜR EDERİM.ADIM YAREN:)

    BENİM DÜNYAM: BALIM BENİM SAĞOLASIN..SENDE GÜLE GÜLE KULLAN ŞEKERLİĞİNİ:)

    1GÜL: CANIM SAĞOLASIN..ZAMANLA HERSEYIMIZ OLUR INSALLAH.

    BİRTUTAMKEKİK: AYY ABLACIM YAA SAHİDEN GELİRMİSİN Kİİ YAŞATIRMISIN O MUTLULUĞU BANAAA:) NOLUR GELLLL:)

    GELİN AYŞE: CANIM COK SAĞOL.

    PEMBE GÖNLÜM SENDE: TEŞEKKÜRLER TATLIM..EKSIKLER VARSA YAZ BANA:)

    BİRİNCİSİN: SAĞOL CANIM BENİM.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)