24.01.2012

HEM KOMBİN HEM ÇEYİZ CİCİSİ

Huhuuuu..! Nasılsınız fıstıklarr..?
Bugün ben yine çok mutluyummm.
Ama bugünkünün sebebi varrrr.
İzleyici sayım 300 olmuşşş içim içime sığmıyor.

Şafağımızda 112 olmuşşş bile..=)
Çabuk çabuk geçsin zaman ..

Uzun zamandır kombin postu yazmadığımı farkettim.
Çünkü buara çeyiz hazırlıklarından kıyafete sıra gelmiyor..=)
İlk kombinle başlayayım değişiklik olsun biraz..


Eteğimi yazın armine indiriminden kapmıştım kışın giyinirim diye 
ama hiç giyinmek nasip olmadı, kısmet bugüneymiş..


Hırkamıda uygun fiyata çok severek aldım..
Önündeki dantel fırfırları çok hoşuma gitmişti gördüğümde..


Eşarbımda küçük kayınçomdan hediye..
Nede zevklidir yengesinin balısıı..

Hafta sonu pendikteydim ben yine dedemlere gittim ve yine topladım birkaç birşey geldim..
Dayanamıyorum görünce alıveriyorum hemen..=)
Nezamandır görüpte bulamadığım kalpli salata tabaklarına bayılıyordum.
Kalbimin temizliğindenmidir nedir ilk girdiğim mağazada karşıma çıkıverd ki bende o niyetle girmiştim oraya belkim bulabilirim diye..
Vee hemen aldım tabiki..


Çiçekli çiçekli çok sevdim ben kendisini..
Birde şekilli kek kalıplarından almak istiyordum onuda çıkarıverdim aradan.
Genellikle kalpli olanı kullanacağım kesin ama..=)

Nişanlımda bende türk kahvesini çok seviyoruz.
 Ama türk kahvesi içerken en sevmediğim şey o minnak kahve bardaklarının yanında koca koca su bardaklarıdır..
Bu yüzden bende onlara uysun diye minnak minnak bardaklar aldım..Bakalım beğenicekmisiniz..


Ve diğer cicilerimde bunlar..



Salata tabağıma uygun oldu kaşıklığım çiçek desenli..

Metal olan kaşıklığımıda hoşuma gitti o an aldım ama kullanırmıyım bilemiyorum belki ona uygun birde rulo peçetelik alırsam daya iyi olur gibi takım olur ozaman kullanabilirim..

Buarada şubatı 4 gözle bekliyorum belkim bitanemi görmeye gidebilirizz..
Çabuk gellll şubatttt..

20 yorum:

  1. Ne bereketli kombin bu böyle maşallah.Öncelikle hayırlı olsun 300 takipçin darısı benim başıma =)Allah kavuştursun o 112 en kısa sürede bitsin inşallah.kombinini de çok beğendim çok uzattım son,cicilerini de güle güle kullaaan

    YanıtlaSil
  2. İndirimler olmasa :) halimiz harap :) Güle güle kullan çeyizliklerini. Üye sayın konusunda da darısı basıma diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hepside çok cici tabiki;)
    Yine kalpliyi kapmışsın:)
    Hee bu arada 11 şubatta buluşalım sebebini açıklayacam;)

    YanıtlaSil
  4. Allah hevesini hiç eksiltmesin tatlım :)
    Postunda çok neşeli olmuş tıpkı senin gibi hırkan çok hoş iyi günlerde giy aldıklarınıda iyi günlerde eşinle birlikte kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ne cici şeyler yine bunlar canım :) kombine bayıldım :) bend eo salata tabağından aldım ama yuvarlak olanından kalplide vardı ama bi an yuvarlak olanı seçtim işte :S ama kalpli daha şekermiş ben açıp bakmamıştm kaşıklıkda harika duruyo

    YanıtlaSil
  6. hepside birbirinden cici sahibesi gibi MAŞALLAH.kombininde çok hoş güzel günlerde giyin.göz açıp kapayıncaya kadar geçsin 112 gün.

    YanıtlaSil
  7. SUPERİSİ: TATLIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN..

    İŞTERENKLİHAYAT: DOĞRU DİYORSUN CANIM YAŞASIN İNDİRİMLER OZAMAN..:)

    CADI KIZIN DIRDIRI: SENİN GİBİ CİCİLERRR KUZUM BENİMM..MERAKLANDIM ŞİMDİKK BAK ASLINDA AKLIMDA BİRŞEY VAR AMA OMU ACABA..:)

    TASARIMIN RENKLERİ: CANIM BENİMMM ALLAH RAZI OLSUN ÇOK SAĞOL.AMİN.

    1GÜL: CANIM TESEKKUR EDERİM..KALPLİ OLAN HERŞEY CANDIRRRR

    FATMA: BALISI SAĞOLASINN GEÇSİN VALLA GÜNLER CABUCAK:)

    YanıtlaSil
  8. Herkesin kalpli ürünlere sempatisi varken bende terslik olacak ya pek hoşlanmam.Ama güle güle kullan sen hepsi de çok hoş.

    YanıtlaSil
  9. SALATA TABAGIN ÇOK HOŞ bayıldım hırkandan çok tatlı güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  10. esvedim balımm en güzelleri senin olsun..kimbilir belki yakındır sanada böyle çeyiz alışverişine çıkmak..;)

    YanıtlaSil
  11. zeytin çekirdeği: canım sağolasın..

    cadım öyleyim dimi:)

    YanıtlaSil
  12. ayyy kombin süper:))yakışır ablama:)

    ceyiz cicileri de süper ben de bir gün böyle ciciler alabilecek miyim acaba:))Allah kavuştursun ablam...

    YanıtlaSil
  13. cok güzel cicilerin bitanem kaşıkoığına bayıldım ayrıca cok şık allahım güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşlh öpüyorum canımcım :)

    YanıtlaSil
  14. Canim yaaa,senin ceyiz hazirlik postlarini öyle zevkle takip ediyorumki,okadar dogal ve heycanlisinki,karsi tarafa oldugu gibi geciyor bu dogalligin..hepside cok sekerler senin kadar olmasada:)
    insaallahh bunlari kendi evinde kullandigin postlarida okuruz,bunu okadar cok istiyor ve merak ediyorumkii:)blogumuzdan bir gelinimiz cikicak,asama asama her anini görücez insaallah..Rabbim agzinin tadini hic bozmasin..kombininde cok hos canim benim...hersey dört dörtlük ne denirki,cabuk gelsin subaatt:)))

    YanıtlaSil
  15. az kaldi Subata, sayili guuun :)
    Ceyizlerini evde nerede sakliyorsun kiiiz, al al bitmiyor. Evde yer kalmamistir bunlar yuzunden :)

    YanıtlaSil
  16. İSTANBULOVE: SAĞOL BALIM BENİM..TABIKI YAPICAKSIN SENDE ZAMANI GELINCE..

    KÜBRAM: BITANEM BENIM TESEKKUR EDERIM BENDE SNEI ÖPERİMÇOKÇANAA,

    ZELİŞ: TATLIM BENİM YAA NE GÜZEL YORUM BU BÖYLE BAYILDIMM..
    ALLAH RAZI OLSUN CANIMIN İÇİSİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
    BENDE EVLENDİĞİM ZAMANKİ POSTLARIMI YAZMAK ICIN SABIRSIZLANIYORUM:)

    GELİN AYŞE: KOLİ ALDIM CANIM İÇİNE ATIVERİYORUM HEMEN..ODAMA KOYUYORUM MÜSAİT ODAM..

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden guzeller:) kombinin ayri ceyizlerin ayri hepsini gule gule kullan canim :)) ceyiz isi zor is al al bitmiyor bizim ev tasmak uzere :) subat'a hic birsey kalmadi insallah kavusursun nisanlina ayy kiyamam yaa hepimiz ayni dertten muzdaripiz :( insallah safaginiz cabucak doluverir :) opuyorum

    YanıtlaSil
  18. hepsi birbirindeeen ciciii :) güle güle kullanıyordursuun inşallah :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)