26.01.2012

ÇEKİLİŞ SONUCUUUUU..!!!

Çekilişimiz sağ salim bitti fıstıklarrr..
Fazla olan yorumlar silindi  ve talihli belli olduu...
Bu cici hediyeleri kazanan şanslı arkadaşımızzz son yorumuyla ALIŞVERİŞ DAVETİYESİ oldu.
Kendisi tebrik ediyorum ve adres bilgilerini 3 gün içinde cicibiciseylerr@gmail.com adresine yazmasını istiyorum ki cicilerini gönderebileyim..

                                

Kazanamadım diye üzülmeyin sakın belli mi olur yakında bir çekiliş daha yaparız belkim..Takipte kalmaya devam..^_^

8 yorum:

  1. Şanlı arkadaşı tebrik ederim güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  2. tebrikederim kazanan arkadaşın adına adına mutlu kendi adıma üzgünüm:)

    YanıtlaSil
  3. ben bu çekilişe katılmamıştım dimi niye katılmamışım belki şanslı ben olurdum :( neyse bundada vardır nasip belki bir sonrakine şansım olur dimi ama hayırlı olsun kazanan arkadaşada

    YanıtlaSil
  4. hadi hayirli olsun arkadasa :)) ben katilmadim bir sureligine tovbeliyim sonra kazanamayinca uzuluyorum :p :(

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum kazanan arkadasi, ben hicbir zaman kazanamayacagima inanicam yakinda, koca listeyle yine katildim bir sürü cekilise bos yere :D

    YanıtlaSil
  6. üzülmeyin ball lokmalarr İnşallah yeni bir çekiliş daha yaparım..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)