30.01.2012

HEDİYE CİCİLERİM..

Merhabaa fıstıklarrrr nasılsınız..?
Bu hafta sonu benim için çookkk değerli olan birine gittim yine..
Ve her gidişimde elim kolum dolu dönüyorum hiç boş göndermiyor beni sağolsun, her gitmemde birşey almış oluyor bana...=)
Canım o benimm canımmmm.. Çok seviyorumm ve seviliyorum şükürler olsun..
Ama kim olduğunu söyleyemicem malesef.
Çünkü birkaç blog arkadaşımdan uyarı aldım ben..=)
Böyle şeyleri söyleme nazar değer, tecrübeyle sabittir diye
bende dinliyorum arkadaşlarımı tabiki..
Veee 41 kere maşallah demeyide ihmal etmiyim barii..



Bennn bunlara bayıldımmm..
Siz nasıl buldunuz kızlar ev ayakkabılarımı..?

Eline koluna yüreğine sağlık canımın içisinin..

Birde buara biraz sitem mesajları alıyorum kombin postlarını unutma diye..=)
En kısa zamanda bir kombin postu yapmayı planlıyorum sözzzz..

Yarında size yeni headerımı göstericemm.
 Bir blog arkadaşım bana sürprizzz yaptı ve benim için header hazırladı..
Yüreği güzel arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum yarın daha ayrıntılı post yapacağımdır..
Neyse fıstıklar kaçayım ben artık..
Biraz yorum cevaplayayım ve post okuyayım barii :)



18 yorum:

  1. güle güle kullanman dileğiyle canım.Kimliği belirsiz arkadaş çok zevkliymiş:)
    Sevilmek güzel olmazmı :)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel helede kirmizimsiki:))kim oldugunu tahmin ettim sanki,onun icin can-i gönülden masallah diyorum:)
    headerini merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler,güle güle kullan.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. kırmızı olsun 10 kuruş fazla olsun beaaa süpermiş güle güle kullan canımcımmmm :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel, rengiyle modeliyle. Kendi evinde guzel gunlerde kullan insallah.
    Sanki bir blogda daha gordum ben bunlari ama suan aklima gelmedi hangi blogcu oldugu : )

    YanıtlaSil
  6. Kırmızımı?bordo renkmi çözemedim ama çok cici kuzummm;)Anladım ben onu:)

    Güzel günlerde kullan fıstıkım;)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller cnm güle güle giy.bencede kombinlere çok araverdin:)bekliyoruz

    YanıtlaSil
  8. ayy çokk hoşş güzel günlerde giy ablam inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Guzel gunlerde kullan insallah canim benim evet kesinlikle soyleme nazar olur mazallah ;) opuldun:)

    YanıtlaSil
  10. Nazar konusuna sonuna kadar katılıyorum canım birde ev papilerin çok güzel kırmızı olurda güzel olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşın çok zevkliymiş gerçekten rengine bayıldım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  13. Canım benim harika ben bu ayakkabıya bayılıyorum bende almayı düşünüom valla çok rahat bişi ye benzio evet kombini sabırsızlıkla bekliyoruz.Headeride tabiki :D

    YanıtlaSil
  14. güzel ayakkabılar:) hoş blog ... umarım modayla ilgili paylaşımlarımı beğenirsihttp://welcomemylfe.blogspot.com/niz bloğama beklerim.

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan cnm bu soğuklarda ayacıklarını sıcacık tutar çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
  16. MERVE YILDIZ: TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..HEMDE NASIL BİR MUTLULUK..

    ZELİŞÇİM: SAĞOL BALIM BENİMMM..

    BİRİNCİSİN:TEŞEKKÜR EDERİM CNM.

    KÜBRAM: AYNEN DEDİĞİN GİBİ TATLIM KIRMIZI OLSUN BİZİM OLSUN..;)

    NESLİNAME: SAĞOL BİTANESİİ

    GELİN AYŞE: SAĞOL TATLIM..FİKRİ ALA OLMASIN..;)

    CADI KIZIN DIRDIRI:SAĞOL CAN PAREMMM

    BİRİCİTSONSUNGUNLUĞU: TEŞEKKÜRLER

    FATMA: SAĞOL KUZUMM.EN KISA ZAMANDA YAPICAM BIR POST:)

    İSTANBULOVE: SAĞOL BİTANECİKİM..

    KELEBEK MİSALİ: SÖYLEMIYORUM ARTIK KUZUMM KORKTUM..:) TEŞEKKÜR EDERİM BENDE ÖPERİM ÇOK.

    TASARIMIN RENKLERİ: BENDE İNANIYORUM BALIM RABBIM KORUSUN HERKESI NAZARDAN.

    İŞTERENKLİ HAYAT: SAĞOL TATLIM.

    GÜLGÜN: SAĞOL CANIM..

    1GÜL: EVET CANIM GERCEKTENDE COK RAHAT ALMANI TAVSIYE EDERIM..HEPSİ YAKINDA BLOGDA OLCAK:)

    SAMİRE: SAĞOL CANIM..GELDİM BİLE..

    FASHİONBYYELİZ: SAĞOLASIN KUZUMM ALLAH RAZI OLSUN.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)